قهوه ساز دلونگی مدل 320

انواع کولر گازی اجنرال

قهوه ساز دلونگی مدل 320

۲,۵۶۸ بازديد

قهوه ساز دلونگی مدل 320 https://topfroosh.com/shop/قهوه-ساز-دلونگی-مدل-320/ https://topfroosh.com/shop/قهوه-ساز-دلونگی-مدل-320/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 05 Mar 2021 14:07:30 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1173

  • سیستم کاپوچینو ساز: دارد
  • فیلتر آب: دارد
  • قابلیت استفاده از: پودر قهوه
  • آسیاب قهوه: ندارد

منبع سایت تاپ فروش بانه :
قهوه ساز دلونگی مدل 320

 

معرفی قهوه ساز دلونگی مدل 320

قهوه ساز و اسپرسوساز دلونگی در مدل BCO 320 با توان مصرفی 1700 وات یک دستگاه بسیار عالی که دارای کاربرد زیاد و طراحی زیبا است. عملکردی دوگانه دارد و ظرفیت مخزن آب این دستگاه 1.2 لیتر است که مجهز به نشانگر سطح آب و سیستم باز شدن و پرکردن مخزن از قسمت جلوی دستگاه است. قهوه ساز و اسپرسو ساز 320 دلونگی علاوه بر امکان قهوه سازی و اسپرسو دارای قابلیت کاپوچینوساز هم هستند. فیلتر این دستگاه از نوع جداشونده و از جنسش به طور کامل استیل می باشد. برای روشن و خاموش کردن قسمت های تهیه قهوه ، اسپرسو و قهوه فرانسه کلیدی جدا از هم قرار داده شده است. همچنین یک ظرف کوچک با درپوش برای قهوه اسپرسو و یک ظرف بزرگ 1.4 لیتری برای تهیه قهوه فرانسه با کالا عرضه می شود.

راهنمای استفاده از قهوه ساز

از دیگر ویژگی های دستگاه دلونکی می توان به صفحه گرم نگهدارنده برای تهیه قهوه فرانسه، وجود توزیع گر قهوه برای دو فنجان و سینی جمع آوری چکه جدا شونده اشاره کرد. درپوش نگهدارنده‌ی صافی را با چرخاندن به سمت راست باز کنید. ظرف مخصوص را به تعداد فنجان‌های دلخواه، پر کنید. توجه کنید که بیش از اندازه ظرف پر نشود. صافی دائمی  یا صافی کاغذی را درون نگهدارنده‌ی صافی قرار دهید. به اندازه‌ی یک پیمانه پر(سرتخت) از قهوه‌ی آسیاب شده، داخل صافی بریزید. معمولاً برای هر فنجان، یک پیمانه قهوه( 7گرم) استفاده می‌شود. 10پیمانه برای 10فنجان است. درپوش نگهدارنده صافی را ببندید و ظرف را همراه با درپوش، روی صفحه گرم کننده بگذارید.

کلید روشن و خاموش را فشار دهید. چراغ روی کلید نشان دهنده‌ی روشن بودن قهوه ساز است. بعد از چند ثانیه، قهوه از صافی خارج شده و به داخل ظرف می‌ریزد. بیرون آمدن بخار در زمان بیرون آمدن قهوه از صافی کاملا طبیعی است. برای داغ نگه‌داشتن قهوه زمانی که صفحه گرم کننده روشن است. ظرف قهوه صاف شده را روی صفحه‌ی گرم کننده قرار دهید. در دستگاه اسپرسو ساز آب از داخل محفظه مخصوص با فشار به جوش آور وارد مى‌شود بعد از ان با دماى بالا از جوش آور خارج مى‌شود و از نگهدارنده که حاوى قهوه آسیاب شده است عبور مى‌کند و در انتها قهوه در محفظه مخصوص جمع مى‌شود و یا به طور مستقیم در فنجان مى‌ریزد.

نحوه ایجاد فشار لازم برای عبور آب بسته به نوع اسپرسوساز متفاوت است. در برخی اسپرسوسازها فشار لازم با پیستون دستی و در برخی دیگر به‌کمک بخار یا پمپ ایجاد می‌شود. فشار مطلوب برای تهیه اسپرسوی واقعی باید دست‌کم حدود ۹ بار می باشد. در دستگاه‌های جدید اغلب اسپرسوسازهای نیمه‌خودکار و تمام‌خودکار بازار از قابلیت تولید فشار استاندارد ۱۵ بار برخوردارند.

کاربرد و کارایی این قهوه ساز

برای تهیه قهوه اسپرسو دستگاه‌های مختلفی وجود دارد که شامل دستی، نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک، قابل حمل و روگازی (موکاپات) می‌باشند که برخی حرفه‌ای و برخی خانگی هستند. در واقع اگر می‌خواهید هر چیزی را در شات اسپرسوی خود کنترل کنید باید از روش دستی استفاده کنید و لذت ببرید. اسپرسوسازهای دستی با اهرم دستی کار می‌کنند و به اسپرسوساز اهرمی نیز معروفند. اسپرسوسازهای نیمه‌ اتوماتیک هم برای مصرف خانگی و هم کافی ‌شاپی کاربرد دارند. این نوع دستگاه‌ها مجهز به پمپ برقی هستند  و در این دستگاه‌ها آسیاب‌کردن، پرکردن فیلتر نگهدارنده قهوه و  تمپ کردن قهوه و فشرده کردن بر عهده ی خودتان می‌باشد. 

لازم است برای درجه آسیاب، مقدار قهوه و همچنین زمان شروع و پایان عصاره‌گیری تصمیم ‌بگیرید. این ماشین‌ها دارای کنترل دمای آب و کنترل فشار خودکار هستند. اما مصرف کننده با خاموش و روشن کردن پمپ، تصمیم می‌گیرد که چقدر آب از میان ذرات قهوه جریان یابد. تغییرات اندک در دمای آب و فشار می‌تواند تأثیرات زیادی بر کیفیت اسپرسویی که یک دستگاه تولید می‌کند، داشته باشد. بنابراین با داشتن سطح ثابت و بهینه این دستگاه‌ها، قهوه با کیفیت یکسان تولید می‌شود. مدل‌های نیمه اتوماتیک تقریباً محبوب ترین دستگاه‌های اسپرسوساز هستند. اسپرسو ساز دلونگی BCO320 ساده، زیبا، متفاوت پر کاربردی ساخته است. این محصول ساده، برای مصارف خانگی طراحی تولیدشده است.

امکانات دیگر قهوه ساز دلونگی

همچنین این اسپرسوساز دارای سینی چکه گیر هم است که بر نظافت و تمیزی روند کار تاثیر بالایی دارد. از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به قابلیت درست کردن قهوه فرانسه با ظرفیت 10 فنجان اشاره کرد. مدل BCO320 قابلیت درست کردن قهوه اسپرسو با ظرفیت 4 فنجان به‌صورت هم‌زمان دارد. لازم به ذکر است که صفحه گرم نگه‌دارنده این محصول، می‌توان تا مدت زیادی، قهوه فرانسه شمارا گرم نگه دارد. در نظر داشته باشید که دلونگی، یک شرکت ایتالیایی است که بیش از صد سال قدمت دارد.  قسمت اسپرسوساز این دستگاه در سمت چپ قرار دارد. اسپرسوساز دلونگی مدل BCO320 قابلیت تهیه کاپوچینو را نیز دارا می باشد.

نحوه تهیه کاپوچینو

جهت تهیه کاپوچینو ابتدا مقداری شیر را در داخل فنجان قهوه ریخته و بوسیله لوله مخصوص بخار، شیر داخل فنجان را به حالت کف در آورده و اسپرسو را در داخل آن ریخته کاپوچینویی خوش طعم خواهید داشت. بخار خروجی  بوسیله دکمه ای که درسمت چپ قرار دارد قابل تنظیم می باشد. از دیگر کاربردهای این دستگاه تهیه قهوه بوسیله قسمت قهوه جوش دستگاه می باشد. برای تهیه قهوه ابتدا مخزن قهوه جوش را از آب پر کرده و سپس قهوه را در توری مخصوص قهوه ریخته و دکمه استارت را زده ، بعد از آماده شدن و آب به طور اتوماتیک بر روی قهوه ریخته وقهوه آماده در داخل قوری قهوه می ریزد.

همچنین این دستگاه دارای گرم کن قهوه بوده و قهوه داخل قوری برای چند ساعت گرم باقی می ماند. دستگاه اسپرسوساز دلونگی مدل BCO320 دارای سینی ضد چکه بوده و در صورت پر شدن جداشده و براحتی تخلیه می شود. همچنین مخزن آب آن دارای نشانگر آب می باشد.از دیگر ویژگیهای این دستگاه قابلیت خشک کردن فنجانها بوسیله صفحه ای که در قسمت بالایی دستگاه اسپرسو قرار دارد می باشد. شما با خرید اسپرسوساز دلونگی BCO320 توسط فروشگاه اینترنتی “شاپ فروش ” ما درست کردن قهوه اسپرسو با ظرفیت ۴ فنجان به‌صورت هم‌زمان را نیز دارد. همچنین صفحه گرم نگه‌دارنده این محصول می‌تواند قهوه فرانسه شما را گرم نگه دارد.

 دستگاه  4/8  کیلوگرم است. دارای سیستم کاپوچینو ساز عالی و دارای فیلتر می باشد. دارای قابلیت تولید کف شیر با توان 1700 وات است. دارای قابلیت استفاده از پودر قهوه با فشار بخار 3/5  بار بوده و فاقد آسیاب قهوه است. فاقد مخزن شیر و  تعداد نازل قهوه 2 عدد و همینطور دارای صفحه نمایش معمولی می باشد. سینی چکه گیر هم از دیگر ویژگی های ان است.

قیمت کالا

جهت اطلاع یافتن از قیمت محصول و خرید به سایت ما در تاپ فروش مراجعه کنید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
قهوه ساز دلونگی مدل 320

https://topfroosh.com/shop/قهوه-ساز-دلونگی-مدل-320/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.