ورود پلیس به بازار مرغ / دستگیری ۸ دلال

۲,۹۶۴ بازديد

ورود پلیس به بازار مرغ / دستگیری ۸ دلال https://evarah.ir/2021/03/ورود-پلیس-به-بازار-مرغ-دستگیری-۸-دلال/ ایواره Mon, 15 Mar 2021 13:19:15 0000 حوادث https://evarah.ir/2021/03/ورود-پلیس-به-بازار-مرغ-دستگیری-۸-دلال/

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دخالت پلیس در پرونده جمع آوری و فروش بزرگ مرغ خبر داد و از بازداشت هشت دلال بزرگ از روز گذشته خبر داد. سردار حسین رحیمی در مصاحبه با ایواره ، وی در این باره گفت: پس از نوسانات قیمت طیور و عدم حضور آن در برخی مناطق ، پلیس …

منبع: خبرگذاری ایواره
ورود پلیس به بازار مرغ / دستگیری ۸ دلال

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دخالت پلیس در پرونده جمع آوری و فروش بزرگ مرغ خبر داد و از بازداشت هشت دلال بزرگ از روز گذشته خبر داد.

سردار حسین رحیمی در مصاحبه با ایواره ، وی در این باره گفت: پس از نوسانات قیمت طیور و عدم حضور آن در برخی مناطق ، پلیس از روز گذشته وارد این موضوع شد و به طور مشخص آن را در دستور كار خود قرار داد كه طی آن مشخص شد برخی از دلالان باعث ایجاد نوساناتی شده اند در قیمت عرضه مرغ و چرخه توزیع را مختل کرد.

وی با اشاره به شناسایی این واسطه ها گفت: با هماهنگی قضایی ، ماموران هشت عملیات از این میانجی ها را در عملیات جداگانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه این دلالان مرغ زنده را از مرغداران با قیمت بسیار پایین خریداری کرده و با قیمت بالایی به فروش می رسانند ، افزود: این موضوع باعث شده بود که قیمت مرغ در برخی مناطق کمیاب و گران شود.

رحیمی به ایواره گفت که هشت متهم پس از طرح پرونده در دادگاه حاضر شدند: “پلیس تا پایان ماه مارس و پایان نوروز و هر زمان که لازم باشد منطقه را رصد می کند و با واسطه ها و ذینفعان برخورد خواهد کرد”.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
ورود پلیس به بازار مرغ / دستگیری ۸ دلال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.