۸۷ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های جهش تولید ایلام ابلاغ شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲,۳۹۵ بازديد

۸۷ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های جهش تولید ایلام ابلاغ شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://d77.ir/۸۷-میلیارد-تومان-اعتبار-برای-طرح-های-جه/ دنیای 77 Fri, 19 Mar 2021 18:01:56 0000 عمومی https://d77.ir/۸۷-میلیارد-تومان-اعتبار-برای-طرح-های-جه/ به گزارش خبرنگار مههر نوذری وی در جلسه ای در ستاد انتخابات استان در روز جمعه گفت که اجرای انتخابات و برقراری امنیت دو مسئولیت ذاتی وزارت خانه و استانداران است: از صفر تا صد. انتخابات در حال انجام است این به عهده فرمانداران است و آنها باید زیرساخت ها و شرایط را برای برگزاری …

به گزارش خبرنگار مههر نوذری وی در جلسه ای در ستاد انتخابات استان در روز جمعه گفت که اجرای انتخابات و برقراری امنیت دو مسئولیت ذاتی وزارت خانه و استانداران است: از صفر تا صد. انتخابات در حال انجام است این به عهده فرمانداران است و آنها باید زیرساخت ها و شرایط را برای برگزاری انتخابات عینی در شهرهای تابعه فراهم کنند و نهادها نیز موظف به همکاری با فرمانداران هستند.

وی گفت: “همه ما در انجام انتخابات دو مسئولیت ملی داریم تا مشاركت حداكثری در جامعه را تضمین كرده و فضای رقابتی را ایجاد كنیم.” افراد مسن و سالخوردگان از مزایایی بهره مند شده اند و از طرف دیگر با تهیه مواد آوردن یک فضای رقابتی برای همه جریان های سیاسی جمهوری اسلامی برای مشاهده یک انتخابات پرشور در جامعه.

وی با تأکید به همه دستگاه های اجرایی گفت: کلیه تجهیزات و امکانات دستگاه های دولتی در تمام مناطق استان باید مطابق قانون در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار گیرد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به این موضوع اشاره كرد همان شماره “تعداد افراد مثبت و پذیرش در بیمارستان های کرونا از یک روند صعودی در بخش بسیار خطرناک عبور می کنند.” مستقر این شهر نیازها را تعیین می کند ، از جمله برنامه هایی برای جلوگیری از برپایی چادر طراحی شده و سیاست سفر گردشگران غیر مقیم را با همکاری اهالی روستا و منطقه مدیریت کنید

وی خاطرنشان کرد: 99 سال تحریم ، جنگ اقتصادی ، فراز و نشیب در میان فشارها بین المللی ایالات متحده با تاکید بر لزوم تمرکز بر زندگی مردم و مدیریت بازار شب عید ، از ایالات متحده و بیماری عروق کرونا قلب پیشی گرفته است. تاکید و او گفت: “خطوط طولانی باعث زیبایی افراد نمی شود ، آنها سعی می کنند میوه ها ، محصولات اساسی و سایر مواد ضروری را به راحتی در دسترس مردم قرار دهند.”

نوذری با اشاره به پیگیری های اخیر خود در تهران ، از تخصیص اعتبار ویژه و اتمام پروژه های نیمه تمام خبر داد. تاکید.

وی می گوید: مبلغ 87 63 میلیارد تومان است محل به سر برنامه و آژانس بودجه بروید دانش مطلع برای برنامه های تبدیل و تولید در استان.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.