اعتراف گل‌محمدی در مورد اخراج بازیکنش

۲,۳۸۷ بازديد

اعتراف گل‌محمدی در مورد اخراج بازیکنش https://d77.ir/اعتراف-گل‌محمدی-در-مورد-اخراج-بازیکنش/ دنیای 77 Thu, 18 Mar 2021 14:29:43 0000 ورزش https://d77.ir/اعتراف-گل‌محمدی-در-مورد-اخراج-بازیکنش/ یحیی گل محمدی پس از پیروزی تیمش مقابل مسجد سلمان تل گفت: “من پیشاپیش سال نو و نوروز را به همه در کشورم تبریک می گویم و از همه کشته شدگان در سال 1999 به ویژه میناوند و انصاریان عذرخواهی می کنم.” وی افزود: این یک بازی مهم برای ما بود و ما در این …

یحیی گل محمدی پس از پیروزی تیمش مقابل مسجد سلمان تل گفت: “من پیشاپیش سال نو و نوروز را به همه در کشورم تبریک می گویم و از همه کشته شدگان در سال 1999 به ویژه میناوند و انصاریان عذرخواهی می کنم.”

وی افزود: این یک بازی مهم برای ما بود و ما در این بازی بسیار تأثیرگذار بودیم. تحت فشار بیشتری بودیم زیرا اهدافمان کم بود. ما مجبور شدیم از موقعیت های گلزنی و پنالتی برای بهبود بازی استفاده کنیم ، اما بچه ها سخت کار کردند و ما 3 امتیاز گرفتیم و خوشحالم که 99 سال را با رهبری به پایان رساندیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اخراج نعمتی گفت: حریف وقتی عقب بود تلاش زیادی کرد تا جبران کند. بلبلی در سمت چپ از کیفیت خوبی برخوردار بود و در صحنه دوم نعمتی می توانست بدون گرفتن کارت قرمز با تمرکز بهتری کار کند. به نظر من تصمیم برکناری نامزد داور کاملاً درست بود.

گل محمدی در نشست خبری با اشاره به روند بازی گفت: “این بازی سختی برای ما در پایان مسابقه بود.” ما در نیمه اول خوب گل زدیم و پنالتی گرفتیم و فشار زیادی برای پیروزی نداشتیم. در کل 3 امتیاز بسیار مهم کسب کردیم. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و گل نخوردن بازی را برای ما سخت تر کرد.

وی تاکید کرد: تیم حریف نیز تیم سخت کوشی بود و کل بازی جالب و دیدنی بود. به بازی خوب هر دو تیم تبریک می گویم. این پیروزی به هواداران اختصاص دارد و امیدوارم هواداران ما را به عنوان یک پیروزی بپذیرند.

سرمربی پرسپولیس در مورد داوری بازی گفت: از نظر جسمی بازی درگیری های زیادی داشت و بازی برای داور سخت شد. اعتراض بسیاری از طرف هر دو تیم به دلیل فیزیکی بودن بازی بود. حریف بدون باخت وارد زمین شد و ما برای پیروزی وارد زمین شدیم. به طور کلی ، داور بازی را به خوبی اداره می کرد ، شاید او نمی توانست از یک یا دو کارت استفاده کند.

گل محمدی ، در پاسخ به س aال خبرنگاری ، رسول پناه شما را به مناظره دعوت کرد ، گفت: اهل کجا هستید؟ اگر می خواهید در مورد چیزهای گران قیمت و این موارد صحبت کنید.

وی درباره عملکرد موگانلو گفت: او کار خوبی انجام داد و از کیفیت خوبی برخوردار بود. بازی اول برای این بازیکن کمی سخت بود اما او به تدریج به کیفیت خود می رسد.

سرمربی پرسپولیس در مورد مجازات عالیشاه گفت: پنالتی زن اول تیم ما نبود و فکر می کنم همین مجازات تمرکز تیم ما را بر هم زد. وقتی گل می زنیم راحت تر می شویم و شاید اگر آن پنالتی زده می شد بازی برای ما چندان سخت نبود.

گل محمدی با اشاره به چگونگی قرار گرفتن یک بازیکن در یک تیم (اشاره به ناکامی آرمان رمضانی یا شرایط شهریار مغانلو برای پیوستن به تیم) گفت: “این مسئله زمان بر است.” این تیم هواداران زیادی دارد و طبیعی است که هواداران پرسپولیس هم هستند ، اگر گل نزنند تحت فشار قرار می گیرند اما این مشکل باید با تمرین حل شود.

254 251

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.