جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع همدان: به خانواده شهداء باید توجه بیشتری داشت

۲,۵۶۵ بازديد

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع همدان: به خانواده شهداء باید توجه بیشتری داشت https://evarah.ir/2021/03/جانشین-فرمانده-سپاه-انصارالحسینع-همد/ ایواره Wed, 17 Mar 2021 03:34:07 0000 استان ها https://evarah.ir/2021/03/جانشین-فرمانده-سپاه-انصارالحسینع-همد/

به گزارش خبرگزاری ایواره از همدان؛ سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اظهار داشت: خانواده های شهدای همدان نجیب ترین خانواده های شهدا هستند . وی افزود: کارکنان بنیاد شهید که عمدتا از خانواده معظم شهدا و ایثارگران …

منبع: خبرگذاری ایواره
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع همدان: به خانواده شهداء باید توجه بیشتری داشت

به گزارش خبرگزاری ایواره از همدان؛ سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اظهار داشت: خانواده های شهدای همدان نجیب ترین خانواده های شهدا هستند .

وی افزود: کارکنان بنیاد شهید که عمدتا از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند وظیفه خطیری در این زمینه بر عهده دارند.

سردار فرجی تأکید کرد: در زمینه حل مشکلات خانواده های محافظت کننده از اماکن متبرکه استان ، بنیاد شهید کشور و همچنین استان اقدامات خوبی انجام داده اند که از آنها قدردانی می کنیم.

وی از زحمات دکتر تقدیر کرد. عارف و آقا عباسیه ، مدیر کل و رئیس سابق بنیاد شهید گفت: آقای صفدریان سابقه طولانی در بنیاد شهید دارد و از جامعه شهدا است که به دلیل محدودیت ها سالها نسبتاً خوب کار کرده اند.

مجید عابدی مدیر کل بازرسی بنیاد شهید کشور نیز در این مراسم گفت: “رشادت ها و فداکاری های رزمندگان در زمان جنگ تحمیلی فراموش نمی شود و اگر این فداکاری ها نبود ، اسلامی انقلاب ایران اکنون به این موقعیت نرسیده بود. “

وی با اعلام اینکه بودجه بنیاد شهید برای 1400 برابر دو برابر شده است ، افزود: امیدوارم خداوند توفیق خدمت به خانواده های شهدا ، ایثارگران و رزمندگان را به ما عنایت کند.

عابدی در ادامه با تمجید از تلاش های استاندار همدان یادآور شد: وی در پیشبرد دو پروژه بزرگ همدلی و همكاری درستی داشت كه یكی زمین شهداست و دیگری اشتغال زایی.

ضمن قدردانی از زحمات آقای عباسیه بزرگی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: وقتی مسئولیت را به دوش وی نهادیم ، آنها بدون هیچ چشم داشتی پذیرفتند و در این مدت تلاش های زیادی کردند که از آنها سپاسگزاریم

عابدی خاطرنشان کرد که امروز ما مسئولیت سنگینی را به عهده آقای برای صفدریان آرزوی موفقیت داریم و افزود: تکریم خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه برای قانونی بودن آنچه باید انجام دهیم باید نظم حقوقی و مالی را رعایت کنیم ، تأکید کرد: این باعث خوشحالی ما می شود که ظرف 24 ساعت با همکاری و حمایت مسئولان استان همدان از حرم محافظت می کنیم و امیدوارم همیشه این روحیه را در بزرگان داشته باشم.

48

منبع: خبرگذاری ایواره
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع همدان: به خانواده شهداء باید توجه بیشتری داشت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.