روحیه مدیریتی شهید قلیزاده بهترین الگو برای آتش‌ نشانان است

۲,۵۶۶ بازديد

روحیه مدیریتی شهید قلیزاده بهترین الگو برای آتش‌ نشانان است https://d77.ir/روحیه-مدیریتی-شهید-قلیزاده-بهترین-الگ/ دنیای 77 Thu, 18 Mar 2021 19:53:47 0000 استانی https://d77.ir/روحیه-مدیریتی-شهید-قلیزاده-بهترین-الگ/ دنیای 77 / آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: در روز شیوع کرونا ، روحیه هدایتگر شهید گلی زاده و فداکاری وی برای سلامتی و ایمنی جامعه باید الگویی برای آتش نشانان شجاع باشد. ایرج شاهین بهار با افتتاح اولین سالگرد درگذشت شهید محمد قلی زاده گفت: امروز به لطف تلاش عزیزانی مانند شهید محمد قلی …

دنیای 77 / آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: در روز شیوع کرونا ، روحیه هدایتگر شهید گلی زاده و فداکاری وی برای سلامتی و ایمنی جامعه باید الگویی برای آتش نشانان شجاع باشد.

ایرج شاهین بهار با افتتاح اولین سالگرد درگذشت شهید محمد قلی زاده گفت: امروز به لطف تلاش عزیزانی مانند شهید محمد قلی زاده ، شهر تبریز از نظر تاج در وضعیت خوبی قرار دارد و از طریق تلاش های مختلف مدیران شهری. “زندگی خود را از دست داد یا به دلیل بیکاری در بیمارستان بستری شد.

وی افزود: همه کارکنان شهرداری و شهروندان تبریز از فداکاری و فداکاری آن مرحوم قدردان هستند و امروز پس از آن همه تلاش و خدمات بر سر مزار وی آمده اند.

وی اعلام کرد: از شهید محمد گلالیده الگوی سایر کارگردانان در مسئله کرونا بود و هنوز هم در تمام جلسات مربوط به این موضوع از وی به عنوان کارگردانی یاد می کردند که واقعاً مسئولیت خود را احساس می کرد و مشغول بود.

شاهین بهار افزود: امیدوارم همه مدیران تبریز نگرش یکسانی داشته باشند و در صورت مسئولیت پذیری با تمام توان در مقابل مردم کار خواهند کرد.

وی تاکید کرد: مدیران ما باید بدانند که انسان ، به ویژه مدیران شهری چه خواهند داشت ، این نام خوبی است و چه خوب است که این نام در خدمت هم نوعان ، میهن و بشریت باشد.

وی با استناد به روابط عمومی شهرداری تبریز افزود: امروز نام این عزیز ثبت می شود و در تمام ایستگاه های آتش نشانی تبریز باقی می ماند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.