همزن دستی فیلیپس مدل 3704

انواع کولر گازی اجنرال

همزن دستی فیلیپس مدل 3704

۲,۵۷۱ بازديد

همزن دستی فیلیپس مدل 3704 https://topfroosh.com/shop/همزن-دستی-فیلیپس-مدل-3704/ https://topfroosh.com/shop/همزن-دستی-فیلیپس-مدل-3704/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 12 Mar 2021 14:33:19 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1206

  • قابل استفاده به صورت دستی
  • دارای 5 سرعت مختلف
  • دارای یک جفت همزن و یک جفت خمیرزن
  • جنس تیغه ها استیل ضد زنگ
  • دارای دکمه جداسازی میله
  • طول سیم برق 1.2 متر
  • وزن 0.85 کیلوگرم

منبع سایت تاپ فروش بانه :
همزن دستی فیلیپس مدل 3704

 

معرفی همزن دستی فیلیپس مدل 3704

درهر اشپزخانه ای یک همزن دستی باید باشد تا شما که اشپزی می کنید بتوانید به راحتی و بی هیچ نگرانی اشپزی خودتان را انجام دهید. برای اماده کردن خمیرنان، شیرینی، بستنی، همزدن تخم مرغ و نیاز به این کار دارید. برای خرید همزن به نکاتی باید توجه کنید مانند کاسه دار و بدون کاسه بودن بدنشان جنس ، توان مصرفی، سرعت دستگاه و سری همزن را مورد توجه قرار دهید. این همزنی که بخ شما پیشنهاد می دهیم دارای توان مصرفی 280 وات و 5 سرعت می باشد که به وسیله کلید ساخته شده بر روی دستگاه قابل تنظیم است. همچنین می توانید از عملکرد توربو در این هم زن استفاده کنید که به صورت یک کلید جداگانه بر روی بدنه قرار دارد.

طراحی و جنس بدنه محصول

جنس بدنه دستگاه از پلاستیک است که موجب سبکی همزن شده است و در دست گرفتن آن موجب خستگی شما نمی شود. سری های به کار رفته در این همزن از جنس استیل ضد زنگ است و دارای دو جفت سری همزن و خمیرزن می باشد. جهت خارج سازی میله ها از دستگاه می توانید کلید طوسی روی بدنه را فشار دهید.

همزن دستی فیلیپس مدل HR3704 با طراحی منحصر به فرد و خاص و پرکاربردش وسیله ای مناسب و مدرن برای مخلوط کردن و همزدن مواد غذایی محسوب می گردد. بدنه دستگاه از پلاستیک مقاوم ساخته شده و دارای دو سری همزن و خمیرزن از جنس استیل می باشد. همزن فیلیپس HR-3704 از موتوری با قدرت 280 وات بهره می برد و امکان تهیه خمیر نان، کیک، بستنی و غیره را که گفتیم را فراهم می سازد.

مشخصات برتر همزن فیلیپس

تنظیم در 5 سرعت مختلف همزن، از طریق دکمه ای که بر روی دسته ساخته شده امکان پذیر است. همزن فیلیپس 3704 از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین مدل هایی است که در بازار می باشد. در گذشته مخلوط کردن مواد غذایی به صورت دستی انجام می گرفت و نتیجه قابل قبولی دریافت نمی شد. زیرا عمل همزدن به صورت دستی زمان زیادی لازم داشت و توان دست در این مدت بسیار کم می شد.

بنابراین نیاز به محصولی برای مخلوط کردن یکدست مواد در مدت زمان کم به شدت احساس می شد. یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده دستگاه همزن فیلیپس می باشد. این شرکت همزن مدل HR3704 را طراحی کرد تا با عملکرد و کارآیی فوق العاده، یک تجربه ی بدون سر و صدا از درست کردن انواع غذا ها وشیرینی ها را داشته باشید.

امکانات فنی همزن 3704 فیلیپس

این مدل همزن با قدرت 280 وات تولید شد که در نوع خود بی نظیر است. با وجود 5 سطح سرعت و دکمه توربو براحتی تمامی مواد از هر نوع و مدلی به خمیر تبدیل می شود. همزن 3704 از نوع دستی و بدون کاسه بوده که دارای وزنی بسیار سبک است و براحتی قابل حمل می باشد. دو سری نیز همراه با این همزن قرار گرفته که شامل پره همزن و سری خمیر زن می شود. سری ها از طریق دکمه به اسانی جدا شده و قابل تعویض می باشند. به طور کلی عملکرد دستگاه بسیار ساده و اسان می باشد و قیمت مناسبی نیز دارد بنابراین هر کاربر امکان استفاده از ان را خواهد داشت.

امکانات همزن دستی در این مدل

شرکت فیلیپس از معروف ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی بوده که همواره کیفیت را جز تولیدات خود قرار داده است. این کیفیت به وضوح در طراحی و ساخت اجزا دیده می شود. در همزن مدل 3704 جنس بدنه از پلاستیک مرغوب می باشد که طول عمر مفید دستگاه را تا حد زیادی افزایش داده است. همچنین تولید شدن در رنگ مشکی جذابیت و محبوبیت محصول را بیشتر کرده است.

 وزن 0.85 کیلوگرمی  به شما این اجازه را می دهد تا دستگاه را ساعت ها بدون هیچ گونه خستگی در دست بگیرند. از سویی دیگر دستگیره ضد لغزش محصول به شما کمک می کند تا همزن را محکم نگه داشته و از افتادن آن جلوگیری شود. روی دستگاه دو دکمه قرار گرفته است که دکمه بزرگ و چرخشی با نام توربو شناخته شده و جهت افزایش گردش میله ها بکار می رود.

دیگر قطعات پرکاربرد این محصول

همراه با همزن دو سری وجود دارد که جنس آن ها از استیل ضد زنگ بوده و عمل همزدن و خمیر زنی را انجام می دهند. در قسمت پشتی دستگاه نیز محل اتصال سیم برق به چشم می خورد. طول سیم همزن فیلیپس 1.2 متر است که شعاع دسترسی زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در مواقعی که کاربران به کاسه نزدیک باشند و سیم دست و پا گیر باشد توسط گیره پلاستیکی که شرکت فیلیپس همراه با محصول قرار داده جمع می شود تا از هرج و مرج و بی نظمی جلوگیری شود. هنگام جا گیری قلاب ها یک صدای کلیک شنیده می شود که به شما اطمینان می بخشد میله ها در جای خود قرار گرفته اند.

مشخصات دیگر این محصول

سطح صاف و جنس مرغوب بدنه باعت شده تا تمیز کردن دستگاه راحت تر انجام شود. همزن تنها با یک دستمال نیمه مرطوب تمیز می شود. سایر اجزا و قطعات جدا شدنی همزن نیز مانند میله ها که از جنس استیل ضد زنگ هستند براحتی قابل شست و شو در ماشین ظرفشویی می باشند. به این ترتیب بدون هیچ خستگی و در کسری از ثانیه همزن خود را تمیز کنید. می توان از ویژگی های این همزن به قسمت زیر اشاره کرد:

 رنگ  مشکی

 دارای قدرت 280 است

قابل استفاده به صورت دستی

دارای 5 سرعت مختلف

دارای یک جفت همزن و یک جفت خمیرزن

جنس تیغه ها استیل ضد زنگ

دارای دکمه جداسازی میله

طول سیم برق 1.2 متر

وزن 0.85 کیلوگرم

اطلاع از قیمت ها

جهت اطلاع یافتن از قیمت همزن دستی فیلیپس مدل 3704 و خرید ان، به سایت اینترنتی ما در تاپ فروش مراجعه فرمایید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
همزن دستی فیلیپس مدل 3704

https://topfroosh.com/shop/همزن-دستی-فیلیپس-مدل-3704/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.