افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر در دریای خزر

۲,۵۰۹ بازديد

افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر در دریای خزر https://evarah.ir/2021/06/افزایش-ارتفاع-موج-تا-۲-۵-متر-در-دریای-خز/ ایواره Wed, 02 Jun 2021 11:07:47 0000 اجتماعی https://evarah.ir/2021/06/افزایش-ارتفاع-موج-تا-۲-۵-متر-در-دریای-خز/

سازمان هواشناسی از افزایش ارتفاع موج ها تا 2.5 متر در دریای خزر خبر داد و توصیه می کند در ترافیک دریایی به ویژه با قایق های سبک و تفریحی احتیاط کنید. به گزارش ایواره سازمان هواشناسی با هشدار زردرنگ جریان باد شمالی ، تغییر در نوع توده هوا و وزش بادهای نسبتاً شدید از …

منبع: خبرگذاری ایواره
افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر در دریای خزر

سازمان هواشناسی از افزایش ارتفاع موج ها تا 2.5 متر در دریای خزر خبر داد و توصیه می کند در ترافیک دریایی به ویژه با قایق های سبک و تفریحی احتیاط کنید.

به گزارش ایواره سازمان هواشناسی با هشدار زردرنگ جریان باد شمالی ، تغییر در نوع توده هوا و وزش بادهای نسبتاً شدید از پنجشنبه (13 ژوئن) تا جمعه (14 ژوئن) ارتفاع موج را حداکثر 1.5 متر در ساحل و حداکثر 2.5 متر افزایش می دهد از ساحل به مناطق دیگر ساحلی و در سواحل استانهای گیلان ، مازندران و گلستان تبدیل می شود.

در این شرایط آب و هوایی ، احتمال غرق شدن شناگران ، ایجاد اختلال در تردد دریایی ، احتمال آسیب دیدن شناورهای سبک ، قفس ها و تورهای ماهیگیری وجود دارد ، بنابراین در تردد دریایی ، به ویژه با قایق های سبک و تفریحی مراقب باشید ، فعالیت های پشتیبانی از صنعت دریایی را محدود کنید و اقدام کنید. توصیه شده توسط همه فعالان دریایی.

به گزارش ایواره زنگ هشدار زرد این به این معنی است که پدیده های جوی رخ می دهد که ممکن است در سفر و فعالیت های روزانه تداخل ایجاد کند. این هشدار برای افزایش آگاهی عمومی صادر شده است تا آنها آماده مقابله با پدیده های جوی باشند که کمی شدیدتر از حد معمول هستند. از طرف دیگر ، مسئولان از این هشدارها آگاه هستند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامی انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر در دریای خزر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.