هیچ موتورسیکلتی بدون پلاک حق تردد ندارد/ برخورد پلیس با حرکات نمایشی موتورسواران

۲,۵۰۶ بازديد

هیچ موتورسیکلتی بدون پلاک حق تردد ندارد/ برخورد پلیس با حرکات نمایشی موتورسواران https://evarah.ir/2021/06/هیچ-موتورسیکلتی-بدون-پلاک-حق-تردد-ندار/ ایواره Fri, 04 Jun 2021 07:38:36 0000 اجتماعی https://evarah.ir/2021/06/هیچ-موتورسیکلتی-بدون-پلاک-حق-تردد-ندار/

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش راهور پلیس راهور استان تهران گفت: پلیس با موتورسوارانی که به طور روزانه تخلفاتی انجام می دهند با برنامه های راهنمایی و رانندگی برخورد می کند و خودرو به پارکینگ منتقل می شود. به گزارش ایواره ، سرهنگ علی هامان خانی در مورد جابجایی موتور سیکلت های غیرقانونی …

منبع: خبرگذاری ایواره
هیچ موتورسیکلتی بدون پلاک حق تردد ندارد/ برخورد پلیس با حرکات نمایشی موتورسواران

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش راهور پلیس راهور استان تهران گفت: پلیس با موتورسوارانی که به طور روزانه تخلفاتی انجام می دهند با برنامه های راهنمایی و رانندگی برخورد می کند و خودرو به پارکینگ منتقل می شود.

به گزارش ایواره ، سرهنگ علی هامان خانی در مورد جابجایی موتور سیکلت های غیرقانونی و همچنین جابجایی موتورسواران تصریح کرد: پلیس با توجه به وظیفه خود با هر نوع تخلف برخورد می کند اما به دلیل جاده های ناامن از این موتورسیکلت ها و حرکات خطرناکی که باعث خودکشی و به درخواست از مردم ، پلیس راهنمایی و رانندگی به طور خاص با چنین موتورهایی سرو کار دارد.

وی با اشاره به فیلم هایی که این موتورسواران در فضای مجازی منتشر می کنند ، اذعان داشت: مشاهدات نظارت بر این موتورسیکلت ها با حمایت همکارانی که در سطح جاده حضور دارند شناسایی و ضبط می شود.

معاون آموزش و فرهنگ تهران پلیس راهنمایی و رانندگی راهور خاطرنشان کرد: موتورسواران تصور نکنند که تعطیلات متعلق به آنهاست و موتورسیکلت ها و هر وسیله نقلیه بدون پلاک به دلیل تخلفاتی مانند حرکات حرکتی برای تمیز کردن موتور ارسال شده به موتور مجاز ، مجوز و ضبط نمی کنند مراکز نداشتن پلاک و مجوز مراجعه.

وی در مورد میزان درمان این موتورسیکلت ها اذعان داشت: پلیس با موتورسوارانی که روزانه با طرح های راهنمایی و رانندگی مرتکب چنین تخلفاتی می شوند معامله می کند و وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل می شود و در صورت عدم مجوز باید برود از طریق رویه ها. اداری و حقوقی “.

سرهنگ Hamekhani در پایان خواستار شد: موتورهای سنگین باید دارای یک تریلر باشند و هیچ موتور بدون پلاک حق سفر در شهر را ندارد. همچنین طبق الگوی پلیس و اسکن خوب موتورسواران از قوانین پیروی کنید.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
هیچ موتورسیکلتی بدون پلاک حق تردد ندارد/ برخورد پلیس با حرکات نمایشی موتورسواران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.