مردم و اسلام دو مؤلفه مهم در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران

۲,۵۰۹ بازديد

مردم و اسلام دو مؤلفه مهم در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران https://d77.ir/مردم-و-اسلام-دو-مؤلفه-مهم-در-شکل-گیری-و-پ/ دنیای 77 Fri, 04 Jun 2021 22:49:57 0000 عمومی https://d77.ir/مردم-و-اسلام-دو-مؤلفه-مهم-در-شکل-گیری-و-پ/ براساس پایگاه داده دنیای 77 ، دکتر فضلی ، تحلیلگر سیاسی که به تحلیل برخی از جنبه های سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اختصاص داشت ، جمعه شب ، دوم خرداد ، در برنامه ای سخنرانی کرد و به بخشی از سخنان امروز رهبر انقلاب اشاره کرد. ایران اسلامی درباره …

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،

دکتر فضلی ، تحلیلگر سیاسی که به تحلیل برخی از جنبه های سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اختصاص داشت ، جمعه شب ، دوم خرداد ، در برنامه ای سخنرانی کرد و به بخشی از سخنان امروز رهبر انقلاب اشاره کرد. ایران اسلامی درباره پایان این نظام در مقاطع مختلف زندگی انقلاب گفت: مکتب و نظام امام خمینی (ره) دارای دو ویژگی و عنصر بسیار مهم بود که دو ویژگی مهم شکل گیری و پیروزی انقلاب و بازماندگان انقلاب. “افرادی که از نظام و انقلاب حمایت و تبلیغ می کنند و عنصر دیگر اسلام است که ماهیت و هویت این نظام و انقلاب را تعیین می کند.

آقای خرمشاد دیگر مهمان برنامه گفت که پس از رحلت پیامبر اسلام (ص) ، هیچ مسلمانی در تداوم حکومت اسلامی شک نکرد.
وی با مقایسه اندیشه لیبرال و دموکراسی گفت: اندیشه لیبرال یک دیدگاه دو بعدی و یک بعدی از حوزه انسانی است که مشکلات بسیاری را ایجاد می کند ، در حالی که مردم سالاری دینی هم ماده انسانی و هم حوزه معنوی را در بر می گیرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.