پیشنهاد به دولت جدید برای ساماندهی بازار مرغ

۲,۵۰۸ بازديد

پیشنهاد به دولت جدید برای ساماندهی بازار مرغ https://d77.ir/پیشنهاد-به-دولت-جدید-برای-ساماندهی-باز/ دنیای 77 Fri, 04 Jun 2021 00:29:48 0000 اقتصاد و مالی https://d77.ir/پیشنهاد-به-دولت-جدید-برای-ساماندهی-باز/ نایب رئیس انجمن طیور گوشتی گفت: “کیفیت و قیمت ورودی های گاو ، واکسن ها و ریز مغذی ها از مهمترین چالش های صنعت طیور است.” با استفاده از نظرات کارگران این بخش و کارشناسان آنها ، این صنعت را با کمک فرصت های بالقوه به یک فرصت تبدیل کنید. حبیب اسدالله نژاد در گفت …

نایب رئیس انجمن طیور گوشتی گفت: “کیفیت و قیمت ورودی های گاو ، واکسن ها و ریز مغذی ها از مهمترین چالش های صنعت طیور است.” با استفاده از نظرات کارگران این بخش و کارشناسان آنها ، این صنعت را با کمک فرصت های بالقوه به یک فرصت تبدیل کنید.

حبیب اسدالله نژاد در گفت وگو با دنیای 77 ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه صنعت مرغداری کشور با چه مشکلاتی روبرو است و دولت آینده باید چه اقداماتی را برای رسیدگی به موضوعات برنامه خود انجام دهد ، گفت: نامگذاری بر این اساس انجام شده است چندین سال است ، اما در واقع ، دولت توجه زیادی به مسئله تولید داخلی ندارد ، به طوری که در سالهای گذشته ، بیشتر مشکلات انرژی و حاشیه تولیدکنندگان ، به ویژه مرغداران صرف می شد.

وی ادامه داد: انتظار ما از دولت آینده این است که با بهره گیری از فرصت های بالقوه ، با کمک کارگران این بخش و استفاده از نظر کارشناسی آنها ، چالش ها و بحران های پیش روی صنعت مرغداری کشور را به فرصتی تبدیل کند. این صنعت می تواند برای کشور درآمد کسب کند. در ایجاد اشتغال و در عین حال تأمین پروتئین لازم به افراد در سبد غذایی م effectiveثر است.

نایب رئیس انجمن مرغداران مرغ گوشتی با بیان اینکه تولیدکنندگان از نوسانات شدید قیمت شکایت دارند ، گفت: تولید باید ساماندهی شود ، تولیدکنندگان باید آرام باشند و قیمت ها با ثبات باشد. همچنین مشتریان از نوسانات قیمت در بازار ناراضی هستند. اگر ترتیب تولید داده شود ، قطعاً سودآوری سازمان و توزیع بازار مرغ کاهش می یابد.

به گفته وی ، سازمان بازار مرغ متکی به این است که دولت بدون در نظر گرفتن نظرات کارگران و کارشناسان در یک اتاق بسته تصمیمی اتخاذ نمی کند.

اسدالله نژاد با ذکر منبع و قیمت نهاده ها به عنوان یکی از مهمترین چالشهای پیش روی صنعت طیور اظهار داشت: کیفیت نهاده های دامی ، ریز مغذی ها و واکسن ها توصیه نمی شود. از طرف دیگر ، قیمت آنها نوسان دارد. ما پیشنهاد می کنیم که ورودی های وارد شده با ارز 4200 تومانی کنترل بیشتری بر دولت آینده داشته باشند. همچنین مالکیت را به شرکت های بخش خصوصی واگذار کنید. یعنی دولت بجای مداخله و دستور دادن در همه موارد به عنوان ناظر عمل خواهد کرد و به سازمانها اجازه می دهد وظایف خود را به درستی انجام دهند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.