واکنش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به اظهارات برخی نامزدهای ریاست جمهوری

۲,۵۱۹ بازديد

واکنش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به اظهارات برخی نامزدهای ریاست جمهوری https://evarah.ir/2021/06/واکنش-وزارت-بهداشت-،-درمان-و-آموزش-پزشک/ ایواره Tue, 08 Jun 2021 20:44:38 0000 اجتماعی https://evarah.ir/2021/06/واکنش-وزارت-بهداشت-،-درمان-و-آموزش-پزشک/

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نسبت به ادعاهای برخی نامزدها در برنامه دوم مناظره تلویزیونی ریاست جمهوری واکنش نشان داد. به گزارش ایواره ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، طرح تحول سلامت توجه ویژه دولت به مهمترین موضوعی بود که در سالهای گذشته مورد غفلت واقع شد و البته دستاوردهای …

منبع: خبرگذاری ایواره
واکنش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به اظهارات برخی نامزدهای ریاست جمهوری

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نسبت به ادعاهای برخی نامزدها در برنامه دوم مناظره تلویزیونی ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

به گزارش ایواره ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، طرح تحول سلامت توجه ویژه دولت به مهمترین موضوعی بود که در سالهای گذشته مورد غفلت واقع شد و البته دستاوردهای آن متعلق به کل ملت است و همان زیرساخت ایجاد شده به عنوان یک سنگ بنای اساسی می تواند باشد. پاسخ مثال زدنی این کشور به تاج و ترویج صنعت واکسن در سخت ترین روزها و ماه های تحریم ها را نشان داد.
پویش راه سلامت ، با شعار توسعه مداوم مطابق با کرونا ، ضمن ثبت رکورد بی سابقه توسعه زیرساخت ها در سیستم بهداشتی در 14 ماه گذشته ، کشور سخت ترین روزهای بودجه را تجربه کرد.
14 ماه جنگ ، تلاش و از خودگذشتگی در مبارزه با کرونا ، نوسازی و بازسازی بیمارستان ها ، راه اندازی 140 CT اسکن پیشرفته ، 50٪ افزایش ICU ، 100٪ افزایش ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان ها و بهره برداری از 1400 پروژه بهداشت و بیش از 14000 تخت به عنوان یک رکورد در این مدت کوتاه توسط سیستم بهداشتی ایران برای همیشه دیده و مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.

از نظر ادعاهای مربوط به واردات واکسن و مشارکت بخش خصوصی ، در حالی که بیش از 38 مجوز برای شرکت های بخش خصوصی صادر شده و هنوز ثمری نداشته است ، واقعیت های بازار جهانی واکسن کاملاً مشخص است ، همانطور که برای سه ماه وعده داده شده توسط سازمان کاندیدای محترم. آنها می دانند که ریل ها گذاشته شده است ، بنابراین آنها متعهد می شوند که روغن ریخته شده بر روی امامزاده را ببندند.

آنها در ماه اوت گذشته در مورد 18 میلیون دوز واکسن صحبت می کنند ، در حالی که کشور ادعا شده حتی تا ماه نوامبر 1 میلیون دوز واکسن نداشته است ، در حالی که نزدیکترین افراد به آنها تا دیروز از خرید واکسن در راستای توطئه جهانی علیه توده ها خبر داده اند. آنها چنین کردند ، آنها می دانند ، اما آنها خلاف این را ادعا می کنند.

با این وجود وزارت بهداشت حق پاسخگویی به اظهارات توهین آمیز مدافعان بهداشت و نقض خون هر یک از شهدای عزیز بهداشت را برای خود محفوظ می داند. در اظهارات برخی نامزدها و محافظت از حرمت خون نهفته است. شهدای عزیز مدافع سلامت و پاسخگویی به این ناسپاسی تلاشها ، مبارزه و انکار نفس 14 ماهه مدافعان سلامت در سراسر کشور در دستور کار وی قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
واکنش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به اظهارات برخی نامزدهای ریاست جمهوری

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.