شورای ششم به توسعه مترو و ‌مدیریت پسماند توجه کند

۲,۵۱۵ بازديد

شورای ششم به توسعه مترو و ‌مدیریت پسماند توجه کند https://evarah.ir/2021/06/شورای-ششم-به-توسعه-مترو-و-‌مدیریت-پسما/ ایواره Fri, 11 Jun 2021 01:18:01 0000 اجتماعی https://evarah.ir/2021/06/شورای-ششم-به-توسعه-مترو-و-‌مدیریت-پسما/

یک کارشناس محیط زیست با اشاره به مواردی که شورای ششم تصمیم گیری می کند ، بر لزوم توجه شورا به برنامه جامع پسماندها و افزایش درآمدهای شهرداری از طریق مدیریت پسماند تأکید کرد. وحید نوروزی در مصاحبه با ایواره ، وی با اشاره به اینکه سه موضوع باید در شورای اسلامی آینده پایتخت اولویت …

منبع: خبرگذاری ایواره
شورای ششم به توسعه مترو و ‌مدیریت پسماند توجه کند

یک کارشناس محیط زیست با اشاره به مواردی که شورای ششم تصمیم گیری می کند ، بر لزوم توجه شورا به برنامه جامع پسماندها و افزایش درآمدهای شهرداری از طریق مدیریت پسماند تأکید کرد.

وحید نوروزی در مصاحبه با ایواره ، وی با اشاره به اینکه سه موضوع باید در شورای اسلامی آینده پایتخت اولویت داشته باشد ، گفت: اولین اولویتی که در شورای ششم تهران در نظر گرفته می شود ، گسترش حمل و نقل عمومی با اولویت مترو است که متاسفانه در چهار سال گذشته نادیده گرفته شد. “بخش قابل توجهی از فرصت های ما از دست رفت. مدیریت شهری برای پاسخگویی به خطوط مترو باید به درخواستهای دولت و بودجه ای که در اختیار دارد کمک کند.

وی اولویت ششم شورای ششم را تکمیل زیرساخت های هوشمند تهران دانست و گفت: بیماری کوید 19 نشان داد به عنوان مثال شهری مانند تهران چقدر در برابر ویروس مقاوم است و شهرهایی که از هوش بیشتری برخوردار هستند و اینترنت اشیا و دولت الکترونیکی در آنها قوی تر بودند ، از انعطاف پذیری بالاتری برخوردار بودند ، اما متاسفانه به نظر نمی رسد در بسیاری از شهرها این زیرساخت هوشمند مورد توجه قرار گرفته باشد.

به گفته مشاور فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی ، درآمدهای حاصل در زمینه پسماند اکنون در مقایسه با هزینه های انجام شده بسیار ناچیز است ، بنابراین اجرای یک برنامه جامع مدیریت پسماند در پایتخت باید مورد توجه جدی ششم قرار گیرد. شورای شهر. با یک برنامه کوتاه مدت دو ساله ، حداکثر 10 درصد از بودجه شهرداری تهران می تواند از پسماند و پسماند تأمین شود.

نوروزی در پایان اظهار داشت: کمیته های مربوطه شورای شهر آینده می توانند اجرای طرح جامع مدیریت پسماند را به عنوان یک اولویت برای دستیابی به وضعیت مطلوب و پایدارتر از وضعیت فعلی در نظر بگیرند.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
شورای ششم به توسعه مترو و ‌مدیریت پسماند توجه کند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.