تغییرکاربری و ویلاسازی معضل مازندران است/طراحی مدل حکمرانی جدید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲,۵۱۲ بازديد

تغییرکاربری و ویلاسازی معضل مازندران است/طراحی مدل حکمرانی جدید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://evarah.ir/2021/06/تغییرکاربری-و-ویلاسازی-معضل-مازندران/ ایواره Fri, 11 Jun 2021 12:34:54 0000 عمومی https://evarah.ir/2021/06/تغییرکاربری-و-ویلاسازی-معضل-مازندران/

به گزارش خبرنگار آنلاین امیرحسین قاضی زاده هاشمی در سخنرانی انتخاباتی خود در شبکه استانی ، با بیان اینکه مازندران استانی بزرگ است که از تمام مزایای کشور برخوردار است ، افزود: درآمد ناکافی برای زندگی ، اشتغال و بیکاری ، گرانی ها دغدغه ذهنی ماست و برای سالهای زیادی به عنوان جوانی باتجربه و …

منبع: خبرگذاری ایواره
تغییرکاربری و ویلاسازی معضل مازندران است/طراحی مدل حکمرانی جدید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین امیرحسین قاضی زاده هاشمی در سخنرانی انتخاباتی خود در شبکه استانی ، با بیان اینکه مازندران استانی بزرگ است که از تمام مزایای کشور برخوردار است ، افزود: درآمد ناکافی برای زندگی ، اشتغال و بیکاری ، گرانی ها دغدغه ذهنی ماست و برای سالهای زیادی به عنوان جوانی باتجربه و متفکر و با برنامه گام دوم ، استقرار تمدن ایرانی و اسلامی تلاش جدی کردیم.

وی افزود: مشکل فقط در است کار کردن این یا آن آدم کوتوله خیر ، اما با هر دولتی 275 اتوبوس می آیند و می روند و اکنون مشکل این افراد نیست بلکه از نظر حاشیه ای از نظر آنها است.

وی موضوع اصلی را نوع دولت و نوع نگاه مردم به اداره کشور دانست و افزود: “پس از پایان انتخابات به نظر می رسد تمام اختیارات جهان به مدیران واگذار می شود و دولت های ضد مردمی در این کشور حضور دارند. مشکل بدون توجه به منافع عمومی “.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: ما الگوی جدیدی از دولت را ایجاد كردیم تا امور را به مردم واگذار كنیم و متأسفانه تمام اختیارات كشور را به پایتخت و تهران منتقل كردیم.

شهرها پایتخت می شوند

این کاندیدا گفت: در تهیه پیش نویس دولت ما ، همه شهرها به پایتخت تبدیل می شوند و دولت اختیارات اجرایی را به فرمانداران شهرها تفویض می کند و ما تمام اختیارات کابینه را به فرمانداران و آنها محول می کنیم.

وی ادامه داد: اگر یک سوم مردم از مسئولان ناراضی باشند به دلیل رضایت افراد اصلی توسط دولت اخراج می شوند. اکثر این وظیفه مسئولان است و اگر یک مقام نتواند مردم را راضی کند ، مسئول اخراج می شود.

وی با بیان اینکه هلند 80 میلیارد دلار از محصولات کشاورزی درآمد دارد ، افزود: مازندران به دلیل داشتن منابع آب و آب و هوایی می تواند این درآمد را کسب کند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به مشکل تغییر کاربری زمین و ساخت ویلا در استان مازندران گفت: مردم از قیمت نامطلوب محصولات کشاورزی از جمله گندم و برنج شکایت دارند و واردات برنج خارجی نیز مشکلاتی ایجاد کرده است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری واردات بی رویه برنج را ضربه ای به محصولات کشاورزی دانست و گفت: سرمایه گذاری های صنعتی در استان مازندران به قدری کم است که آلودگی کم است و مازندران می تواند یکی از مراکز استفاده از صنایع پاک باشد.

کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری ادامه داد: مازندران دروازه ورودی ایران از شمال است و می تواند با کشورهای همسایه روابط تجاری برقرار کند و بسیاری از کشورهای حاشیه دریای خزر به محصولات نیاز دارند.

وی با بیان اینکه دولت سلام دولت گفتگو است ، هدف اصلی کارگزاران حفظ عزت و پاسخگویی مردم را بیان کرد و گفت: خدمات.

وی ساختن ایران جدید و قدرتمند را با رویکرد و روش جدید در جستجوی حساسیت های مردم دانست و گفت: دولت از همه و آینده ، اقوام و مذاهب ، اصناف و جنسیت های مختلف استقبال می کند.

قاضی زاده هاشمی ، دولت بهداشت مردم والاسم را نادیده خواهد گرفت و تمام وقت تلاش خواهد کرد تا ایران را به نقطه مطلوب برساند.

منبع: خبرگذاری ایواره
تغییرکاربری و ویلاسازی معضل مازندران است/طراحی مدل حکمرانی جدید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.