فکر نمی‌کنم این هفته در وین به جمع‎بندی برسیم

۲,۵۰۳ بازديد

فکر نمی‌کنم این هفته در وین به جمع‎بندی برسیم https://d77.ir/فکر-نمی‌کنم-این-هفته-در-وین-به-جمع‎بند/ دنیای 77 Sat, 12 Jun 2021 23:09:56 0000 عمومی https://d77.ir/فکر-نمی‌کنم-این-هفته-در-وین-به-جمع‎بند/ براساس پایگاه داده دنیای 77 ، عباس آراگچی ، معاون وزیر خارجه و رئیس هیئت نمایندگی ایران در مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین ، پس از جلسه کمیسیون مشترک امروز (شنبه) گفت: “برای رسیدن به نتیجه گیری و توافق نهایی تقریباً یک تصویر کامل وجود دارد. وی گفت: ما به دنبال معامله خوبی برای …

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،

عباس آراگچی ، معاون وزیر خارجه و رئیس هیئت نمایندگی ایران در مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین ، پس از جلسه کمیسیون مشترک امروز (شنبه) گفت: “برای رسیدن به نتیجه گیری و توافق نهایی تقریباً یک تصویر کامل وجود دارد.

وی گفت: ما به دنبال معامله خوبی برای جمهوری اسلامی ایران هستیم و عجله ای نداریم و برای این کار وقت تلف نمی کنیم. مهم است که هر توافق نامه ای باید به اصول و هنجارهای جمهوری ایران پایبند باشد.

اراكچی افزود: ما با وضعیت پیچیده ای روبرو هستیم زیرا شورای امنیت سازمان ملل با بازگشت به آمریكا و همچنین بررسی دقیق اقدامات آمریكایی دارای موارد فنی ، حقوقی و سیاسی است. انتخابات هیچ ارتباطی با بحث های ما ندارد. برای ما ملاک حرکت رو به جلو برای تأمین خواسته های ایران است.

اراكچی گفت: “اکنون زمان تصمیم گیری طرفین نیست. ما بدون برآورده كردن خواسته های اصلی موافقت نخواهیم كرد.” ما قبلاً تصمیم سخت خود را گرفته ایم و زنده مانده ایم. ما آماده هستیم تا بحث را ادامه دهیم تا آنها به تصمیمی برسند.

آراگچی افزود: جمهوری اسلامی بدون تأمین خواسته های اصلی ایران به توافق نخواهد رسید.

۱۰ استراتژی ساده برای پاکسازی ذهن و داشتن فکر آزاد

جریان مداوم خبرهای منفی در مورد شیوع ویروس کرونای چین باعث شده است که ذهن همه آشفته شود. در نتیجه احساس استرس و نا امنی برای همه به وجود می‌ آید. اضطراب کاملاً قابل درک است و باعث می شود که افراد احساس امنیت خود را از دست بدهند.

دور کردن ذهن از این افکار و احساسات نیز کار بسیار سختی می باشد اما می‌ توانیم از این اضطراب برای ارتقای عادت هایی در خودمان استفاده کنیم که می‌ تواند سلامت ذهن ما را تضمین کند. بنابراین هر موقع که از این افکار به سر شما زد، سعی کنید که یکی از فعالیت های زیر را انجام دهید تا ذهن شما پاکسازی شود.

1-حواس خودتان را پرت کنید

زمانی که احساس می کنید که نمی‌ توانید به افکار خود تسلط داشته باشید؛ وقت آن است که در مورد چیز دیگری فکر کنید. به یاد داشته باشید که باید از راه هایی ذهن خود را منحرف کنید.

نورولوژیست ها به این که ذهن چگونه از عدم توجه به تغییر تقارن امواج‌ مغزی بین نواحی مختلف در مغز می‌ رسد، مطالعات زیادی انجام دادند.

منبع مقاله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.