نامزدهای انتخابات به مهارت آموزی و اشتغال پس از پایان خدمت سربازان توجه کنند

۲,۵۱۰ بازديد

نامزدهای انتخابات به مهارت آموزی و اشتغال پس از پایان خدمت سربازان توجه کنند https://d77.ir/نامزدهای-انتخابات-به-مهارت-آموزی-و-اشت/ دنیای 77 Fri, 11 Jun 2021 04:35:11 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/نامزدهای-انتخابات-به-مهارت-آموزی-و-اشت/ مشاور عالی مرکز آموزش مرکزی نیروهای مسلح گفت: موضوع آموزش ارتش و توانمند سازی و اشتغال ارتش پس از پایان خدمت سربازی باید از اولویت ها و برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری باشد. سردار موسی کمالی در مصاحبه با ایسنان وی درباره قول ارتش در قول انتخاباتی خود گفت: “مسئله نظامی مسئله پیچیده و حساسی …

مشاور عالی مرکز آموزش مرکزی نیروهای مسلح گفت: موضوع آموزش ارتش و توانمند سازی و اشتغال ارتش پس از پایان خدمت سربازی باید از اولویت ها و برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری باشد.

سردار موسی کمالی در مصاحبه با ایسنان وی درباره قول ارتش در قول انتخاباتی خود گفت: “مسئله نظامی مسئله پیچیده و حساسی است که با شعار قابل حل نیست. باید همه جوانب را سنجید. بنابراین می توان گفت که ارتش چند وجهی است به عبارت دیگر ، مدیریت نظامی مسئله تهدید و استراتژی دفاعی کشور است ، بنابراین ، در این مورد ، تمام جنبه های برنامه ریزی و اقدام باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قوای سه گانه به ویژه دولت و مجلس قدرت کافی برای بهتر و سرگرم کننده تر شدن خدمت سربازی را دارند ، افزود: و از قدرت قوه مقننه می توان در این بحث استفاده کرد.

کمالی افزود: یکی از مشکلات جامعه جوانان امروز اشتغال و امرار معاش است و دوره سربازی مشکلاتی در اشتغال و معیشت ایجاد می کند. رئیس ستاد ، به ویژه رئیس جمهور ، می تواند در کاهش معیشت و اشتغال سربازان کمک کند تا آنها دیگر چنین نگرانی هایی نداشته باشند.

مشاور ارشد مرکز آموزش مرکزی سربازان نیروهای مسلح گفت: “غیر از افزایش حقوق در حین خدمت سربازی ، اقدامات دیگری می توان برای کمک به سربازان انجام داد.” وی گفت: “رئیس جمهور نقش مهمی در این زمینه دارد.” دولت می تواند پس از اتمام خدمت سربازی تسهیلاتی را برای یک جوان فراهم کند.

وی با اشاره به اجرای برنامه های آموزشی برای افراد استخدام شده گفت: سربازان در دوره های نظامی هر یک با توجه به سطح تحصیلات ، علایق و استعدادهایشان مهارت می آموزند یا آموزش کارآفرینی می بینند. این افراد باید بتوانند از مهارتهایی که آموخته اند پس از اتمام خدمات خود استفاده کنند و از اینجا دولت نقش موثری را ایفا می کند.

کمالی با اشاره به اینکه دولت می تواند پس از پایان خدمت سربازی فرصت هایی را برای همه جوانان در نظر بگیرد ، افزود: اولویت های شغلی ، ترجیحات وام ، صدور مجوز برای فعالیت ها و … مواردی است که دولت می تواند برای افرادی که خدمت می کنند انجام دهد. “انجام شده است.

یک مشاور ارشد مرکز آموزش مرکزی سربازان نیروهای مسلح تأکید کرد: یک جوان باید شرطی شود تا بداند از مزایای بیشتری نسبت به فردی که در ارتش خدمت نکرده است برخوردار است. اگر جوانی بداند که از حقوق بالایی برخوردار است و در حین خدمت در ارتش گواهینامه و گواهی صلاحیت معتبر دریافت می کند و سپس اشتغال وی تضمین می شود ، پس چرا به سربازی نمی رود؟ بنابراین ، من معتقدم که مسئله مهارت آموزی و اشتغال پس از پایان خدمت سربازی باید از اولویت ها و برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری باشد.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.