گرامیداشت هفته بین المللی سلامت مردان در کیش

۲,۳۴۳ بازديد

گرامیداشت هفته بین المللی سلامت مردان در کیش https://d77.ir/گرامیداشت-هفته-بین-المللی-سلامت-مردان/ دنیای 77 Mon, 14 Jun 2021 21:46:34 0000 استانی https://d77.ir/گرامیداشت-هفته-بین-المللی-سلامت-مردان/ به گزارش دنیای 77 کیش: دکتر محمدرضا رضانیا ، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش ، گفت: کیش ، رئیس مرکز توسعه سلامت ، هفته جهانی سلامت مردان را فرصتی مناسب برای افزایش آگاهی در مورد سلامت مردان و تشویق آنها برای مشارکت در توسعه برنامه های اساسی بهداشت ، سبک زندگی سالم و مراقبت به …

به گزارش دنیای 77 کیش: دکتر محمدرضا رضانیا ، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش ، گفت:

کیش ، رئیس مرکز توسعه سلامت ، هفته جهانی سلامت مردان را فرصتی مناسب برای افزایش آگاهی در مورد سلامت مردان و تشویق آنها برای مشارکت در توسعه برنامه های اساسی بهداشت ، سبک زندگی سالم و مراقبت به موقع از بیماری های اساسی توصیف کرد. .

رضانیا افزود: “از آنجا که حضور و اشتغال مردان در جامعه از زنان بیشتر است ، آنها کمتر به سلامتی خود اهمیت می دهند. همچنین حضور مردان در مشاغل پر خطر در معرض خطر بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، از جمله مدیریت پسماند.” ویروس کرونا را حساس تر می کند.

وی افزود: از سوی دیگر ، تصور غلط فرهنگی مبنی بر اینکه مردان از زنان بلندتر و قویتر هستند و بنابراین تمرکز بر سلامتی باعث شده است که مردان کمتر مراقب سلامتی خود باشند و اصول بهداشتی کمتر تعریف شده مانند شستشو را بیشتر از زنان مقایسه کنند. استفاده از ماسک و دستکش را مشاهده کنید.

دکتر. رضانیا در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه شایعترین علت مرگ در افراد مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، بیماری زمینه ای است ، اظهار داشت: افرادی که دارای تغذیه ناسالم ، کم تحرکی و چاقی هستند ، خطر بیشتری برای بیماری عروق ویروس کرونا قلب دارند.

کیش از برنامه های شلوغ اصلی مرکز بهداشت ، رژیم غذایی ناسالم ، تحرک ناکافی ، اضافه وزن و استعمال دخانیات به عنوان سایر عوامل نام می برد زیرا مردان بیشتر از زنان به ویروس کرونا مبتلا می شوند.

رضانیا تأکید کرد که کشیدن سیگار و قلیان در مردان بیشتر از زنان است: بیماری فرد به ریه ها آلوده می شود ، آن را تشدید می کند و گاهی منجر به مرگ می شود.

وی گفت: “در هفته بین المللی سلامت مردان ، ما سعی می کنیم عواملی را که خطر بیماری عروق ویروس کرونا قلب را افزایش می دهد شناسایی کنیم و از برخی از مشکلات جبران ناپذیر جلوگیری کنیم.”

48

علت کاهش اسپرم

رروش های تقویت اسپرم

روش اول: تغییر رژیم غذایی

1- روی: ثابت شده است که روی در افزایش تعداد و کیفیت اسپرم ها نقش موثری دارد و معمولا مردان نابارور با کمبود روی مواجهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.