ایران- اسلوونی/ ملی پوشان والیبال کشورمان به کوه‌های آلپ رسیدند

۲,۵۲۰ بازديد

ایران- اسلوونی/ ملی پوشان والیبال کشورمان به کوه‌های آلپ رسیدند https://evarah.ir/2021/06/ایران-اسلوونی-ملی-پوشان-والیبال-کشورم/ ایواره Thu, 17 Jun 2021 11:46:10 0000 ورزشی https://evarah.ir/2021/06/ایران-اسلوونی-ملی-پوشان-والیبال-کشورم/

طبق گزارش ها شفاف، تیم ملی والیبال در ایران شب گذشته در یازدهمین بازی خود در این دوره از مسابقات لیگ ملت های والیبال این دیدار به مصاف رهبر برزیل رفت و در اولین قدرت والیبال جهان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا ششمین باخت این رقابت ها را برای ایران به ثبت …

منبع: خبرگذاری ایواره
ایران- اسلوونی/ ملی پوشان والیبال کشورمان به کوه‌های آلپ رسیدند

طبق گزارش ها شفاف، تیم ملی والیبال در ایران شب گذشته در یازدهمین بازی خود در این دوره از مسابقات لیگ ملت های والیبال این دیدار به مصاف رهبر برزیل رفت و در اولین قدرت والیبال جهان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا ششمین باخت این رقابت ها را برای ایران به ثبت برساند.

تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل بازی خوبی انجام داد و نمایش خوبی داشت. در این بازی آلکنو بار دیگر به جوانان این فرصت را داد تا در برابر بازیکنان بزرگی بازی کنند و از چیزی نترسند. برزیلی ها که به خدمات قدرت خود شهرت دارند ، با خدمات خود بازیکنان تیم ملی والیبال را مسخره می کردند ، اما جوانان ملی پوش ایران بیکار ننشستند و با خدمات دقیق خود ، معادلات دانشجویی شوانکه را شکستند.

سرویس های ضربه و پرش با قدرت یکی از نکات بازی ایران برابر برزیل بود که تیم ملی ایران عملکرد خوبی از خود نشان داد و برزیلی ها را تحت فشار قرار داد. پیشرفت جوانان تیم ملی در خدمت از ابتدای لیگ ملت ها محسوس بوده و نوید روزهای خوبی را برای تیم ملی والیبال کشورمان می دهد.

ولادیمیر آلکنو تیم ملی والیبال را برای حضور در المپیک توکیو آماده می کند و هیچ نگرانی از آزمایش تیم ملی در بازی های لیگ ملت ها وجود ندارد. الکنو دوست دارد جوانان را برای حضور در المپیک آماده کند.

اکنون دانشجویان الکنو در دوازدهمین دیدار خود در لیگ ملت های 2021 باید امروز ساعت 18:30 به مصاف اسلوونی بروند.

تازی آلپ در ایتالیا

تیم ملی والیبال اسلوونی با هدایت جولیانی امسال عالی عمل کرده و به گفته کارشناسان ، پدیده این مسابقات است. این تیم توانسته است در میان مدعیان غلبه بر موانع بزرگی مانند لهستان ، فرانسه ، روسیه و … قرار گیرد و یکی از شانس های صعود به مرحله نهایی است.

والیبال اسلوونی در سالهای اخیر پیشرفت کرده است. این کشور کوچک توانست در مسابقات قهرمانی اروپا در سال های 2015 و 2019 عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند و خط و نشان حریفان خود را بکشد. آنها همچنین در جام جهانی 2018 شرکت کردند و اکنون در اولین سال حضور در لیگ ملت ها ، با لژیونرهای زیادی مانور می دهند.

شاگردان جولیان پس از پیروزی برابر لهستان نیز از سد محکم فرانسه عبور کردند تا پس از 6 سال باخت در فینال قهرمانی اروپا 2015 را جبران کنند و گربه سیاه لقب بگیرند. این تیم حتی اگر به فینال نرسد یک رقیب جدی برای کشورهای دیگر است. تیم 2019 به عنوان قهرمان Challenge Cup توانست حضور خود را در این دوره از مسابقات تأیید کند.

تنها ستاره اسلوونیایی مقابل ستاره های تیم ملی والیبال ایران

کلمن سبولی ، دریافت کننده تیم ، در لیست بازیکنان مسابقات قرار دارد. وی تا پایان هفته سوم موفق به کسب 121 امتیاز شده و با یک امتیاز کمتر از صابر کاظمی در مکان چهارم قرار دارد. گریگور روپرت ، جانشین تیم نیز در پایان هفته سوم در مکان دوم بهترین پیروان مسابقات قرار دارد.

این تیم عنوان پدیده این دوره را دارد و باید در هفته چهارم به مصاف تیمی برود که بازیکنانش پدیده هستند. بازیکنانی مانند جواد کریمی ، علی اصغر مجرد ، میثم صالحی ، مرتضی شریفی ، بردیا سعادت ، صابر کاظمی و …

وضعیت فعلی تیم های ملی والیبال ایران و اسلوونی در لیگ ملت ها

تیم ولادیمیر آلکنو در 3 هفته اول 5 برد و 4 مسابقه باخت. تیم ملی ایران نگرانی خود را آغاز کرد و نتیجه را به ژاپن و روسیه واگذار کرد اما پس از آن توانست از سد تیم های هلند ، کانادا ، ایتالیا ، بلغارستان و ایالات متحده عبور کند. در دو دیدار گذشته ، ایران 3 بر 2 به صربستان و آلمان باخت و در رده ششم جدول قرار گرفت.

اسلوونی مسابقات را با باخت آغاز کرد. آنها در دور نخست مقابل صربستان 3-1 شکست خوردند. آنها سپس ایتالیا ، لهستان ، هلند و آرژانتین را شکست دادند. شاگردان جولیانی در دیدار بعدی 3-1 مغلوب آلمان شدند و سپس از سد کانادا به ترتیب فرانسه و روسیه عبور کردند. در پایان هفته سوم ، تیم با 7 برد و 2 باخت در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم ملی اسلوونی (16 میهمان):

  • شبان: دژان وینچیق ، گریگور روپرت ، گریگور پرنوس
  • خطوط: تونچک استرن ، میتیا گاسپارین ، آلن اسکت
  • سرعت: زنان: آلن پینک ، یان کوزامرنیک ، ساسو استالکار ، ماتیک ویدچنیک
  • ذینفعان: تین اورنات ، کلمن سبولی ، زیگا استرن ، یان کلوبوکار ، موسیقی راک
  • کتابخانه: یانی کواچیچ

هدایت تیم ملی والیبال اسلوونی را بر عهده دارد آلبرتو جولیانی این است

تیم ملی ایران (17 نفر دعوت شده):

  • شبان: سعید معروف ، جواد کریمی ، محمد طاهر وادی
  • خوشنویسی زنان: امیر غفور ، صابر کاظمی ، بردیا سعادت
  • نقاط قوت: میلاد عبادی پور ، پوریا فیاضی ، میثم صالحی ، امیرحسین اسفندیار ، مرتضی شریفی
  • سرعت: زنان: سید محمد موسوی ، مسعود غلامی ، علی اصغر مجرد ، رضا عابدینی
  • کتابخانه: محمدرضا حضرت پور ، آرمان صالحی

هدایت تیم ملی والیبال ایران ولادیمیر آلکنو پاسخگو است.

برنامه روز سوم هفته چهارم لیگ ملت ها (پنجشنبه ، 17 ژوئن):

  • صربستان – آرژانتین ، ساعت 12:30 شب.
  • روسیه – بلغارستان ، ساعت 14:30
  • ژاپن – کانادا ، ساعت 15:30
  • استرالیا – برزیل ، ساعت 17:30
  • ایران – اسلوونی ، ساعت 18:30
  • هلند – آمریکا ، ساعت 20:30
  • ایتالیا – فرانسه ، ساعت 22:00
  • آلمان – لهستان ، ساعت 23:30

منبع: خبرگذاری ایواره
ایران- اسلوونی/ ملی پوشان والیبال کشورمان به کوه‌های آلپ رسیدند

چند حقیقت جالب در مورد ورزش والیبال

  • والیبال اولین بار در سال 1964، وارد بازی های المپیک شد.
  • والیبال دومین ورزش پرطرفدار در دنیا (بعد از فوتبال) است.
  • والیبال در ابتدا mintonette (مینتونته) نامیده می شد اما بعدها نام آن به volleyball تغییر یافت.
  • اولین توپ والیبال در سال 1900 طراحی و ساخته شد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.