سرگردانی ۳۷ مسافر جام ملت‌های اروپا بدون آب و غذا در فرودگاه مسکو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲,۳۴۰ بازديد

سرگردانی ۳۷ مسافر جام ملت‌های اروپا بدون آب و غذا در فرودگاه مسکو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://d77.ir/سرگردانی-۳۷-مسافر-جام-ملت‌های-اروپا-ب/ دنیای 77 Sat, 19 Jun 2021 00:03:10 0000 جامعه و خانواده https://d77.ir/سرگردانی-۳۷-مسافر-جام-ملت‌های-اروپا-ب/ به گزارش خبرنگار ماهر ، در تصاویر ، کلمات و فیلم ها دست آنلاین گفت حدود 37 ایرانی که از شهرهای مختلف این کشور با “شناسنامه هوادار” برای تماشای مسابقات به مسکو پرواز کرده اند. جام‌ملتهای اروپا به روسیه عزیمت کرد اما از ساعت 5 صبح دیروز (اول ژوئن) در فرودگاه گیر کرده بود. این …

به گزارش خبرنگار ماهر ، در تصاویر ، کلمات و فیلم ها دست آنلاین گفت حدود 37 ایرانی که از شهرهای مختلف این کشور با “شناسنامه هوادار” برای تماشای مسابقات به مسکو پرواز کرده اند. جام‌ملتهای اروپا به روسیه عزیمت کرد اما از ساعت 5 صبح دیروز (اول ژوئن) در فرودگاه گیر کرده بود.

این مربوط حضرت الله رفیعی آنلاین ، رئیس انجمن دفتر سفر هوایی و خدمات گردشگری ایران گفت: “هر یک از این افراد سهمیه بلیط برای تماشای بازی ها و FanAid تصویب آنها نیز قانونی است. یک پرواز ایرانی وی پس از شش ساعت تأخیر توانست از 1170 مسافر در فرودگاه عبور کند ، اما 37 مسافری که از روسیه در حال پرواز به مسکو بودند هنوز در فرودگاه گیر کرده اند. اگر مشکلی در ویزا یا شناسه فن آنها وجود داشته باشد ، شرکت هواپیمایی معمولاً اجازه مسافر را نمی دهد.

وی با اشاره به اینكه مقامات امنیتی روسیه به آنها پناهندگی داده اند ، گفت: “آیا امكان پناهندگی در هر كشور دیگری وجود ندارد؟” “آنها خوب هستند ، اما به هیچ وجه مرزها کنترل می شود اما در چنین شرایطی مسافران ایرانی نباید دیر در فرودگاه باشند. به غیر از آنها هیچ شیرخشکی برای بچه ها وجود نداشت ، چه رسد به اینکه آب و غذا برای مسافران باشد اجازه دهید من این موضوع را با وزیر فرهنگ هر تیهیا مطرح کنم. وی همچنین درباره سفیر ایران در روسیه توضیحاتی ارائه داد. هنوز هیچ کس نتوانسته است دلیل خاصی بیان کند و ما نمی دانیم که این مسافران چه مدت باید در فرودگاه مسکو بمانند. اما ما ایمانی نداریم کسی وی باید پاسخگوی عدم نقض حقوق شهروندان ایرانی باشد.

به دنبال این حادثه ، سفارت ایران در مسکو بیانیه ای صادر کرد و گفت: “طبق اطلاعات دریافتی ، برخی آژانس های مسافرتی مدتی است بلیط های غیرقانونی می فروشند.” FanAid از برخی از ایرانیان خواسته شده تا جام اروپا را در سن پترزبورگ تماشا کنند. مرزبانان در فرودگاه های روسیه ادعای جعلی بودن دارند FanAid و اختصاص بلیط به بیشتر افراد مانع از حضور این شهروندان در مسکو شده است. این همزمان شد با شیوع بیشتر ویروس کرونا در فدراسیون روسیه در هفته گذشته و تعدادی از ایرانیان که سعی داشتند از مرز روسیه به طور غیرقانونی از اروپا عبور کنند و در نتیجه ، مرزبانان مسکو محدودیت های ورود مسافران ایرانی به روسیه را افزایش دادند و آنها کشور ما شدند .

سفارت از موضوع مطلع شده و با پیگیری های بی وقفه مانع بازگشت آنها شد اما مشکل به طور کامل حل نشد و مردم هنوز در فرودگاه بلاتکلیف هستند و با احتمال بازگشت به کشور روبرو هستند. سفارت ایران در فدراسیون روسیه به شهروندان ایرانی توصیه کرده است که پس از اخذ ویزا و اجازه ورود به روسیه (صادر شده توسط ستاد مبارزه با مجازات پزشکی روسیه) به روسیه سفر کرده و از اخراج و مهاجرت از روسیه و مدارک ، سفر برای اطمینان از کفایت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.