رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور پیروزی آیت‌الله رئیسی را تبریک گفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲,۵۰۲ بازديد

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور پیروزی آیت‌الله رئیسی را تبریک گفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://d77.ir/رئیس-شورای-هیئت‌های-مذهبی-کشور-پیروزی/ دنیای 77 Sat, 19 Jun 2021 23:48:59 0000 عمومی https://d77.ir/رئیس-شورای-هیئت‌های-مذهبی-کشور-پیروزی/ نوشاد نوشادی در پیامی به مناسبت پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت محترم ، منور و بصیر ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای بی نظیر را در حضور آگاهانه و پرشور خود خلق کرده اند ، در پای صندوق های رای. علی رغم همه توطئه ها ، جاسوسی ، خرابکاری ها …

نوشاد نوشادی در پیامی به مناسبت پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت محترم ، منور و بصیر ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای بی نظیر را در حضور آگاهانه و پرشور خود خلق کرده اند ، در پای صندوق های رای.

علی رغم همه توطئه ها ، جاسوسی ، خرابکاری ها ، تحریم ها و تهدیدها ، این توطئه ها با حضور گسترده ، گسترده و احساسی خود در انتخابات ، این نقشه شیطانی دشمن را ناکام گذاشته اند.

ایران اسلامی با شناخت مشارکت پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان گزینه مردم در مواجهه با بیماری عروق کرونا ویروس قلب و مشکلات اقتصادی ، قدردانی ، بصیرت و گاهشماری را به مقامات نشان داد. ابتکارات انقلابی و به عنوان یک جشن ملی در انتخابات شرکت کرد.

من به عنوان خادم مردم در برابر نمایندگان مذهبی کشور ، از طرف خودم و کل جامعه نمایندگان مذهبی کشور و برای ملت شریف و محترم ایران اسلامی و منتخب روشنفکران به این بزرگوار و شریف تبریک می گویم ایران عزیز.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.