۶۶ درصد مردم شهرستان دشتی از ماسک استفاده می‌کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲,۵۷۳ بازديد

۶۶ درصد مردم شهرستان دشتی از ماسک استفاده می‌کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://d77.ir/۶۶-درصد-مردم-شهرستان-دشتی-از-ماسک-استفا/ دنیای 77 Wed, 21 Jul 2021 01:24:42 0000 عمومی https://d77.ir/۶۶-درصد-مردم-شهرستان-دشتی-از-ماسک-استفا/ به گزارش خبرنگار میهر ، عبدالله نادری سه شنبه شب در جلسه پیشگیری و کنترل بیماری عروق کرونا قلب اظهار داشت: این ارقام به هیچ وجه رضایت بخش نیستند و این روند تعداد مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان را افزایش می دهد. وی افزود: امیدواریم مردم از ماسک های بیشتری استفاده کنند …

به گزارش خبرنگار میهر ، عبدالله نادری سه شنبه شب در جلسه پیشگیری و کنترل بیماری عروق کرونا قلب اظهار داشت: این ارقام به هیچ وجه رضایت بخش نیستند و این روند تعداد مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان را افزایش می دهد.

وی افزود: امیدواریم مردم از ماسک های بیشتری استفاده کنند و دورکاری در دفتر به درستی اجرا شود.

فرماندار ده ادامه داد: طبق اعلام ستاد ملی کرونا ، باشگاه های بدن سازی ، معابر بسته ، سالن ها ، قهوه خانه ها بسته است و رستوران ها باید فقط در خارج از کشور کار کنند.

نادری افزود: در حال حاضر مراکز واکسیناسیون در دو شیفت در هفت مرکز فعالیت می کنند.

رئیس شبکه بهداشت بینایی افزود: 76 درصد بیماران این شهرستان در چهار ماه اول سال جاری بوده اند که یک آمار بسیار نگران کننده است.

پرویز احمدی افزود: 1٪ پذیرش در بیمارستان مربوط به امسال است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 18 نفر در بخش کرونا بستری هستند ، اضافه کرد: 87 پوند بر اثر بیماری عروق کرونا قلب فوت کردند که 19 نفر از آنها در ژوئیه سال جاری فوت کردند.

وی افزود: این شهرستان تاکنون 9254 تزریق واکسن انجام داده است.

احمدی یادآور شد: هنوز گزارشی مبنی بر پذیرش و فوت افراد بیمارستانی از افرادی که دو بار واکسن داب دریافت کرده اند گزارش نشده است.

بهترین رژیم غذایی روشن کننده پوست

1- سیب زمینی

سیب زمینی برای پوست عالی است. به سادگی سیب زمینی را نصف کنید و برروی پوست قرار داده و ماساژ دهید. شما متوجه خواهید شد که پوستتان در کوتاهترین زمان روشن میشود و همزمان با آن لکه ها و دانه های سیاه پوستی هم از بین میروند.

2- آب لیمو طبیعی

لیموناد میتواند موجب درخشندگی سریع پوست شود. این از بروز علایم پیری مانند چین و چروک و همچنین لکه های تیره ی پوستی جلوگیری میکند. لیمو حاوی ویتامین C است که بعنوان یک سفیدکننده ی طبیعی عمل میکند و خواص اسیدی آن موجب روشن شدن پوست میشود.

3- ماست

لاکتیک اسید موجود در ماست موجب نرمی و لطافت پوست و همچنین درخشندگی آن میشود. این دارای خواص سفیدکنندگی و مرطوب کنندگی پوست است. میتوانید ماست را مستقیما برروی پوست قرار دهید، در کنار نهار بخورید یا آن را با دیگر ترکیبات مانند ماسکهای صورت ترکیب کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.