تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا

۲,۳۴۷ بازديد

تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا https://d77.ir/تاثیر-۹۱-۲-درصدی-واکسن-پاستوکووک-روی-بد/ دنیای 77 Tue, 27 Jul 2021 21:48:01 0000 سلامت https://d77.ir/تاثیر-۹۱-۲-درصدی-واکسن-پاستوکووک-روی-بد/ به گزارش شفاف ، علیرضا بیگلاری گفت وی صبح امروز در جلسه ای بین ویسنته ورث ، رئیس انستیتوی فینلا کوبا و وزرا و معاونان وزیر بهداشت در مقر این وزارتخانه گفت: “این واکسن نیز برای استفاده توسط افراد 18 ساله بررسی شده است. وی افزود: یک دوز تقویت کننده واکسن Subrana می تواند سیستم …

به گزارش شفاف ، علیرضا بیگلاری گفت وی صبح امروز در جلسه ای بین ویسنته ورث ، رئیس انستیتوی فینلا کوبا و وزرا و معاونان وزیر بهداشت در مقر این وزارتخانه گفت: “این واکسن نیز برای استفاده توسط افراد 18 ساله بررسی شده است.

وی افزود: یک دوز تقویت کننده واکسن Subrana می تواند سیستم ایمنی را برای افرادی که قبلاً بیماری عروق بیماری کرونا قلب دارند و سیستم ایمنی بدن قادر به عملکرد صحیح است ، به طور کامل تقویت کند. طرحی در حال بررسی استفاده از واکسن Subrana به عنوان یادآوری واکسن های دیگر است که تقاضای جهانی برای این نوع واکسن ها را افزایش می دهد.

بیگلاری گفت: “ایران و کوبا می خواهند واکسنی با کیفیت بالا بسازند.” این واکسن تنها واکسنی در جهان است که می تواند همزمان با جهش های متعدد مبارزه کند و این امکان را دارد که جهش های مختلفی را در نقاط مختلف جهان ایجاد کند ، بنابراین اهمیت این واکسن زمانی مشخص می شود که با جهش های مختلف در سراسر جهان روبرو شویم. مهارت های مهندسی مجدد.

رئیس انستیتو پاستور در ایران یادآور شد: قسمت سوم مطالعه باید با استانداردهای مدرن و در ایران و کوبا انجام شود. سومین جلسه بالینی بر روی 44000 نفر در كوبا و 24000 نفر در ایران انجام شد و پایان مرحله سوم در كوبا تقریباً آماده است و تیم كوبا در ایران نتایج آزمایش بالینی و فرآیند آن را به خوبی ارزیابی كرد. خیلی خوبه.

وی ادامه داد: پس از جمع بندی مرحله سوم بالینی مطالعه ، می توان از سازمان بهداشت جهانی تایید گرفت. هدف دو کشور ایجاد واکسن بسیار با کیفیت است و خوشبختانه تاکنون بهبود یافته است. نتایج اولیه سومین دور آزمایشات بالینی در ایران احتمالاً تا پایان ماه آگوست در دسترس و ارزیابی خواهد شد و این نتایج به ما کمک می کند تا اسناد کافی را برای تأیید سازمان بهداشت جهانی ارائه دهیم.

“یک جنبه مهم این واکسن ، تولید شده توسط انستیتوی کوبا کوبا و انستیتوی پاستور ایران ، این است که یک آزمایش بالینی برای کودکان زیر 18 سال آغاز شده است و می تواند به راحتی برای کودکان و نوجوانان استفاده شود ، کمک بزرگی در مدارس است. ، “بگلاری گفت. گفت. و سیستمهای آموزشی کشورها این کار را انجام می دهند. مطالعات در کوبا و ایران نشان داده است که این واکسن بر خلاف برخی واکسن ها که ایمنی کافی برای افراد بالای 65 سال ایجاد نمی کند ، دارای مصونیت بسیار چشمگیری است.

رئیس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: در هفته های اخیر حدود 130 هزار دوز واکسن پاستوکوکوس به وزارت بهداشت تحویل و در چندین استان توزیع شده است. با توجه به ایجاد خطوط صنعتی تولید واکسن در ایران و کوبا ، نصب تجهیزات خطوط صنعتی در انستیتوی پاستور در ایران در ماه سپتامبر به پایان می رسد. ظرفیت اسمی خط 1 واکسن Pastococcus که حدود 3 میلیون دوز در ماه است ، در اوایل پاییز به واقعیت تبدیل می شود و ما می توانیم این واکسن را در دسترس مردم ایران قرار دهیم.

وی تأکید کرد: همکاری موسسه در کنار ایران و موسسه Finlay در کوبا نه تنها یک سرمایه گذاری مشترک برای تولید واکسن Covid 19 است ، بلکه یک احساس علمی بسیار نزدیک ، بدون وقفه و مثمر ثمر است و دانشمندان از هر دو کشور جلسات هفتگی را برگزار می کنند برای تولید و استفاده از واکسن

رئیس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: ما باید برای تبدیل شدن به ویروس های کرونا در آینده آماده باشیم و دانشمندان ایرانی و کوبایی باید همکاری گسترده خود را برای تطبیق این واکسن با این ماده مخدر ادامه دهند.

وی افزود: دکتر ویسنته ، از دانشمندان برجسته واکسن در جهان و مدیر موسسه فینلای کوبا ، امروز با توجه به همکاری گسترده بین انستیتوی پاستور ایران و م Instituteسسه فین لای کوبا در تولید چندین واکسن ، با دکتر سعید سعید نمکی دیدار کرد هر دو طرف تأكید كردند كه ما می توانیم در مورد واكسن Covid 19 به تولید مشترک و همکاری گسترده بپردازیم.

به گفته وبدر ، بیگلری نتیجه گیری می کند: “یک آزمایش بالینی سه مرحله ای واکسن در هر دو موسسه Finlay کوبا و انستیتوی Pastor در ایران در حال پایان است و نتایج بسیار خوبی را نشان داده است و نشان داده شده است که در برابر انواع این واکسن. “

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.