وقت کندن و رفتن سردار همین حالاست!

انواع کولر گازی اجنرال

وقت کندن و رفتن سردار همین حالاست!

۲,۳۲۱ بازديد

وقت کندن و رفتن سردار همین حالاست! https://d77.ir/وقت-کندن-و-رفتن-سردار-همین-حالاست/ دنیای 77 Tue, 27 Jul 2021 01:34:12 0000 عمومی https://d77.ir/وقت-کندن-و-رفتن-سردار-همین-حالاست/ به 3 دلیل این بهترین زمان ممکن برای انتقال سردار آزمون است. به گزارش دنیای 77 ، این مجله ساکنان شهرستان وی نوشت: “اکنون خبر انتقال سردار اجمون به لیگ ها و تیم های بزرگتر با گذشت چندین دهه از عمر خود گذشته است.” از آرسنال و منچستر گرفته تا آث میلان و یوونتوس و …

به 3 دلیل این بهترین زمان ممکن برای انتقال سردار آزمون است.

به گزارش دنیای 77 ، این مجله ساکنان شهرستان وی نوشت: “اکنون خبر انتقال سردار اجمون به لیگ ها و تیم های بزرگتر با گذشت چندین دهه از عمر خود گذشته است.” از آرسنال و منچستر گرفته تا آث میلان و یوونتوس و از بایرن مونیخ تا اتلتیکو مادرید ، هر روز نام آزمون یک باشگاه بزرگ را احاطه می کند. البته این بار داستان متفاوت است. اکنون برخی از رسانه ها و روزنامه نگاران اروپایی گزارشی از این تست گزارش داده اند که معمولاً گزارش های دقیقی از حمل و نقل دارد. در این شرایط به نظر می رسد جدایی رئیس از جانت سن پترزبورگ جدی تر از قبل شده است. گفته می شود که رم در ایتالیا و بایر لورکوزن در آلمان مصمم ترین مشتریان آزمون هستند. از این گذشته ، از چند جهت ، این نوع تحول باید در حال حاضر اتفاق بیفتد. یا الان ، یا دیگر هرگز.

اولین دلیل

سردار اکنون 2 سال دارد. سال ها. این تعداد برای شرکت در لیگ های معتبر اروپا سن کمی نیست. باشگاه های بزرگ به ندرت بازیکنان مسن آسیا را جذب می کنند. اگر او اکنون سرنوشت خود را دنبال نکند ، ممکن است ایده او در اسرع وقت موقعیت خود را از دست بدهد. او توانایی بازی در تیم های برتر اروپایی را دارد ، اما برای رسیدن به این آرزو باید یک یا دو سال در سطح دیگری کار کند. بنابراین این کار ساده ای نیست و زمان زیادی باقی نمانده است.

دلیل دوم

در روسیه به هر آنچه واقعاً می خواست رسید. سال پیشرفت در کارآموزی و تیم های میانی و سپس 3 قهرمانی متوالی با زنیت. او حتی با آقای گلی تجربه دارد. چیز دیگری برای ارائه به عنوان هدیه فوتبال در سرزمین تزارها وجود ندارد. او از این سقف بلندتر است و مطمئناً مکان دیگری برای رفتن پیدا خواهد کرد. فرض کنید امسال نیز جانت قهرمان روسیه و کاپیتان آقای گل این کشور شد. چه چیزی داخل این هست؟ چه چیزی به از سرگیری آزمون اضافه می شود؟

دلیل سوم

یک سال دیگر از قرارداد امتحان با ژانت باقی مانده است. بنابراین باشگاه روسی اکنون بیش از هر زمان دیگری حاضر به انجام معامله در این آزمون است تا مهاجم ایرانی به طور رایگان از دست نرود. اگر سردار امروز جانت را ترک نمی کند ، این به معنای عدم تمایل به تمدید قرارداد دیگر و مذاکره در مورد انتقال بازیکن ایرانی این باشگاه است. سردار باید نان خود را در حالی که اجاق گاز داغ است بپزد. وقت آن است که او را رها کنیم و حرکت کنیم. این جهانگردی و رسانه های مجازی مطمئناً در انتها به یک انتقال واقعی منجر می شوند. “احتمالاً فردا خبری از این پیشنهادها نخواهد بود.”

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.