طرح ضداینترنتی مجلس و آینده اینترنت در جهان

۲,۳۴۵ بازديد

طرح ضداینترنتی مجلس و آینده اینترنت در جهان https://d77.ir/طرح-ضداینترنتی-مجلس-و-آینده-اینترنت-در/ دنیای 77 Sat, 31 Jul 2021 01:37:57 0000 عمومی https://d77.ir/طرح-ضداینترنتی-مجلس-و-آینده-اینترنت-در/ می توان گفت که نمایندگان مجلس می خواستند رئیس جمهور جدید را در کار خود وارد کنند که در بحث تلویزیون بر گسترش فضای مجازی اصرار داشت.اما شیطان در گوشم نجوا می کند و حرامزاده را وسوسه می کند که نخرم. اینها در یک دست جمع می شوند. چرا مخالف؟ این برنامه ای برای خروج …

می توان گفت که نمایندگان مجلس می خواستند رئیس جمهور جدید را در کار خود وارد کنند که در بحث تلویزیون بر گسترش فضای مجازی اصرار داشت.
اما شیطان در گوشم نجوا می کند و حرامزاده را وسوسه می کند که نخرم. اینها در یک دست جمع می شوند. چرا مخالف؟ این برنامه ای برای خروج از پارلمان است. این طرح نیز توسط دولت آینده به تصویب رسیده است ، در اسرع وقت آن را تصویب کنید تا به نام من تمام نشود.
رئیس مجلس نیز برای کمک به حل مشکلات اقتصادی این کشور به سوریه سفر کرد تا این طرح به نام وی تصویب نشود. طرحی که این همه معصومیت می خواهد ، خودشان می دانند ، اجرا نمی شود. اما آنها فقط ملت را اذیت می کنند.
آیا این از آنها تأثیرگذارتر است که باعث ناامیدی بیشتر نسل جوان می شود؟

***

البته طراحان طرح ضد اینترنت پارلمان و مشاوران طرح آنها “ماسک ایلانآنها می دانند. ثروتمندترین مرد جهان. شاید آنها نمی دانند. این شبکه های اینترنتی محلی را ادغام کرده و اینترنت ماهواره ای جهانی را راه اندازی می کند. امسال. شرکت های خصوصی در حال انعقاد قرارداد هستند. دسترسی مستقیم به خانه از محل باز می شود.
من کسی را سرزنش نمی کنم اما باز هم ، شیطان در گوشم زمزمه می کند که طراحان و مشاوران آنها گیج شده اند زیرا می دانند که با کم کاری نمی توانند در این کار اصلاح کنند.
آخرین فرصت برای کسب درآمد از این پروژه ها. آنها دو دهه است که برای طراحی داخلی اصلاح می کنند و برنامه های کاربردی در سطح بین المللی راه اندازی نکرده اند. شاید متجاوزانی هستند که می خواهند ایلان ماسک را تحریک کنند تا پروژه های ایرانی را سریع و ارزان راه اندازی کند. اینترنت مستقیماً از داخل خانه روی تلفن همراه قرار می گیرد.

* در صفحه شخصی در تلگرام منتشر شده است

مفاهیم پایه اینترنت

شبکه گسترده جهانی اینترنت

شبکه گسترده جهانی (World Wide Web) یا همان WWW بخشی از اینترنت است که استفاده زیادی دارد. بارزترین ویژگی آن، Hypertext است که روشی برای انتقال متقابل و گسترده متون به شکلی سریع می باشد. همچنین در بیشتر وبسایت ها، کلمات یا عبارات مشخصی در متن با رنگ متفاوتی از بقیه متن، ظاهر می شوند که گاهی به آن حالت زیرخط دار (Underlined) هم گفته می شود. وقتی که روی این کلمات یا عبارات کلیک کنید، به صفحه یا سایتی که محتوای آن به این کلمات مرتبط است منتقل می شوید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.