۸۲۴ فارغ‌التحصیل دانشگاهی در شرکت‌های پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی مشغول به کارند

۲,۴۰۱ بازديد

۸۲۴ فارغ‌التحصیل دانشگاهی در شرکت‌های پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی مشغول به کارند https://d77.ir/۸۲۴-فارغ‌التحصیل-دانشگاهی-در-شرکت‌ه/ دنیای 77 Fri, 13 Aug 2021 22:25:51 0000 استانی https://d77.ir/۸۲۴-فارغ‌التحصیل-دانشگاهی-در-شرکت‌ه/ به گزارش دنیای 77 از آذربایجان غربیگلامرضا منصورفر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به استقرار واحدهای هسته ای و فناوری در مرکز رشد عظیم پارک های علم و فناوری در استان ، گفت: 49 شرکت نیز از اعضای سازمان پارک هستند که از امکانات و خدمات ارائه شده بهره مند می شوند. کنار پارک …

به گزارش دنیای 77 از آذربایجان غربیگلامرضا منصورفر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به استقرار واحدهای هسته ای و فناوری در مرکز رشد عظیم پارک های علم و فناوری در استان ، گفت: 49 شرکت نیز از اعضای سازمان پارک هستند که از امکانات و خدمات ارائه شده بهره مند می شوند. کنار پارک تعداد کل شرکت های دانش بنیان استان باید به واحد افزایش یابد.
منصورفر افزود: تعداد کارکنان شرکت پارک علم و فناوری 824 نفر است که همگی دارای مدرک دانشگاهی بالاتر هستند و امیدواریم با توسعه فعالیت ها و افزایش تعداد شرکت ها و واحدهای موجود ، تعداد کارکنان افزایش خواهد یافت. “
وی با بیان اینکه مجموع فروش این واحدها در یک سال گذشته از 130 میلیارد تومان فراتر رفته است ، افزود: پیش بینی ما این است که انشاءالله این تعداد تا پایان سال به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با بیان اینکه شرکت های مستقر در پارک بر اساس مفهوم جدید توضیح داد: این واحدهای فناوری می توانند نقش بی بدیلی در توسعه اقتصادی منطقه خود و به تبع آن در کشور ایفا کنند.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سقف اعتبار تسهیلات در واحدهای فناوری داده به 2 میلیارد ریال افزایش یافته است ، توضیح داد: کمک های مالی پارک شده است.
وی خاطرنشان کرد که اقدامات مناسبی در بازدید من از این پارک صورت گرفته است ، مانند ایجاد کارخانه نوآوری در ارومیه ، راه اندازی صندوق تحقیق و فناوری در استان و برنامه ریزی برای ایجاد مرکز رشد در سه شهر.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی همچنین در مورد چالش های پیش روی این مجتمع توضیح داد: اگر معتقد باشیم مهمترین مشکلی که کشور ما در حال حاضر با آن روبرو است ، مشکل اقتصادی است ، باید تعدیلاتی را که انجام می دهیم بپذیریم. مشکل اشتغال جوانان و بهبود زندگی مردم است.
منصور در ادامه می گوید: کشورهای توسعه یافته ، یکی از مواردی که آنها روی آن تمرکز کرده اند تمرکز بر کلاس دانش است و باید در کشور و استان ما شکل بگیرد.
وی افزود: چالش پارک علم و فناوری برابر با چالش واحدهای فناوری مستقر در این مجموعه است و می توان گفت فناوری و نوآوری از اولویت های اصلی استان ما نیست و از مکان شایسته این واحدها. “
به گفته منصورفر ، شرکت های تحت پوشش پارک با ادارات و نمایندگی های مختلف استان و شرکت های فناوری ما محصولات خود را در استان های دیگر به فروش می رسانند و از آنها نیز استقبال می شود.

48

شرایط عمومی برای درخواست پذیرش در دانشگاه های مجارستان

بسته به مقطع تحصیلی مورد نظرتان، معمولا شرایطی برای پذیرش وجود دارد که همه دانشجویان آینده باید آنها را داشته باشند:

برای مدرک کارشناسی

  • دیپلم دبیرستان
  • نسخه سوابق دبیرستان (کارنامه)
  • قبولی در یک آزمون ورودی (فقط برای برخی از رشته ها)

برای مدرک کارشناسی ارشد

  • مدرک کارشناسی (در صورت درخواست دوره کارشناسی ارشد یک ساله، مدرک کارشناسی چهار ساله مورد نیاز است)
  • نسخه سوابق دانشگاه
  • اثبات اینکه کارشناسی شما با رشته کارشناسی ارشدی که برای آن درخواست می کنید، مرتبط است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.