همه چیز درباره فرانسه و گرفتن اقامت از این کشور اروپایی

۲,۴۰۲ بازديد

همه چیز درباره فرانسه و گرفتن اقامت از این کشور اروپایی https://evarah.ir/2021/08/همه-چیز-درباره-فرانسه-و-گرفتن-اقامت-از-ا/ ایواره Wed, 18 Aug 2021 09:16:10 0000 بین الملل فرهنگ و هنر https://evarah.ir/?p=6575

در مورد کشور فرانسه چه میدانید ؟ تاکنون به گرفتن اقامت فرانسه و زندگی در آنجا فکر کرده‌اید؟ شرکت  هوم فرانس که آژانس مسکن رسمی ایرانی در فرانسه است توضحات کاملی در مورد هر آنچه باید درباره فرانسه بدانید را خدمت شما خواهد گفت و پس‌ از آن در رابطه با نحوه‌ی گرفتن اقامت فرانسه خواهید …

منبع: خبرگذاری ایواره
همه چیز درباره فرانسه و گرفتن اقامت از این کشور اروپایی

در مورد کشور فرانسه چه میدانید ؟ تاکنون به گرفتن اقامت فرانسه و زندگی در آنجا فکر کرده‌اید؟ شرکت  هوم فرانس که آژانس مسکن رسمی ایرانی در فرانسه است توضحات کاملی در مورد هر آنچه باید درباره فرانسه بدانید را خدمت شما خواهد گفت و پس‌ از آن در رابطه با نحوه‌ی گرفتن اقامت فرانسه خواهید خواند. اگر مشتاق هستید در مورد موقعیت جغرافیایی، رسم و رسوم، اقتصاد، شرایط تحصیل و کار در فرانسه و خیلی از موارد دیگر که با زندگی کردن در فرانسه، با آن‌ها روبه‌ رو خواهید بود مطالبی را بخوانید، تا پایان متن را مطالعه کنید.

چگونه اقامت فرانسه را دریافت کنیم ؟

امروزه، خیلی از مردم جهان و همچنین ایرانیان اقدام به گرفتن اقامت فرانسه از طرق مختلف کرده‌اند؛ اگر شما نیز قصد زندگی در فرانسه را دارید، در ادامه راهکارهایی برای گرفتن اقامت کشور فرانسه را به شما پیشنهاد داده‌ایم.

در مرحله اول پیشنهاد ما دریافت اقامت فرانسه هوم فرانس از طریق اشتغال زایی میباشد، در واقع یکی از آسان‌ ترین روش‌ها برای گرفتن اقامت فرانسه، از طریق کار است؛ کار یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم فرانسه است بنابراین شما می‌توانید اقدام به گرفتن ویزای کار کنید؛ گرفتن ویزای کار، کم‌هزینه‌ ترین راه برای دریافت اقامت است چراکه فرانسه جزو محدود کشورهایی است که با دادن دعوت‌نامه شغلی، برای متقاضیان ویزای کار صادر می‌کند با این روش می‌توانید، از طریق شغل موردنظر خود در کمترین زمان و کمترین هزینه، اقامت بگیرید.

دریافت اقامت فرانسه از طریق سرمایه‌گذاری: ویزای سرمایه‌گذاری، چهارساله است و پس از گذشت چهار سال باید نوع دیگری از انواع اقامت را دریافت کنید؛ ویزای سرمایه‌ گذاری را ویزای نخبگان نیز می‌نامند.

برای گرفتن این ویزا، یا باید اقدام به تأسیس شرکتی در فرانسه کنید یا این‌که سرمایه‌گذاری اقتصادی داشته باشید؛ خوب است بدانید که میزان بودجه‌ی لازم برای تأسیس شرکت در فرانسه حدوداً 30 هزار یورو است که رقم کوچکی نیست بنابراین اگر توانایی پرداخت حقوق کارمندان را بر اساس میزان مقررشده توسط دولت این کشور را دارید دست‌به‌کار شوید؛ هزینه‌ی لازم برای گرفتن ویزای سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت، 368 یورو است.

دریافت اقامت فرانسه از طریق ازدواج: اگر شرایط ازدواج در خارج از کشور را دارید، اقدام به اخذ اقامت از طریق ازدواج کنید؛ برای این کار لازم است که خانم و آقایی که قصد ازدواج دارند به سن قانونی رسیده و بالای 18 سال سن داشته باشند سپس، باید یکی از آن‌ها تبعیت فرانسه را داشته باشد و شهروند فرانسه باشد.

کافی است به دولت فرانسه ثابت کنید که به طرف مقابلتان علاقه دارید و خواهان ازدواجی واقعی هستید بدین منظور باید مدتی را باهم بگذرانید و سپس ازدواج کنید اما باید بدانید که بعد از چهار سال می‌توانید اقامت دائم بگیرید؛ نام دیگر ویزای ازدواج، ویزای نامزدی فرانسه است.

دریافت اقامت فرانسه از طریق تولد: نکته مهم این است که باتوجه به این که فرانسه اصل خون را اساس قرار داده است، بنابر این می بایست حتما یکی از والدین کودک، تابعیت کشور فرانسه را داشته باشد یا والدین کودک نامشخص باشند. البته باید بدانید که فرزندان مهاجر که متولد فرانسه هستند، پس از گذشت 4 یا 5 سال می‌توانند درخواست اخذ پاسپورت دهند و پاسپورت دریافت کنند هرچند که پدر و مادرشان تابع فرانسه نباشد باز هم این امکان را دارند.

فرانسه، کشوری است که قسمت کوچکی از آن در مناطقی از قبیل آمریکای جنوبی و اقیانوس هند قرار دارد و قسمت وسیع‌تر آن در اروپای غربی واقع شده است؛ این کشور وسیع‌ترین کشور اروپا است که مساحت آن 550000 کیلومترمربع است که نواحی مختلفی دارد و شکل ظاهری آن سطحی شش‌ضلعی مانند است.

موقعیت جغرافیایی و نقشه فرانسه

تقسیم‌بندی‌های کشور فرانسه به این شرح است که شامل 22 ناحیه است که هرکدام از این ناحیه‌ها، شهرستان‌ها یا دپارتمان‌هایی دارد که تعداد شهرستان‌های این 22 ناحیه به 96 شهرستان رسیده است؛ این‌ها نیز خود به بخش‌ها یا به‌اصطلاح کانتون‌هایی تقسیم می‌شوند که شورا و شهردار ویژه خود را دارند.

آداب‌ و رسوم حاکم بر فرانسه

در مورد آداب‌ورسوم فرانسه چه می‌دانید؟ لازم است برای زندگی در فرانسه، با برخی از آداب‌ورسوم و ارزش‌های آن‌ها آشنا شوید؛ برخی از رسم‌ها، خط قرمزهایی برای مردم هر کشور به‌حساب می‌آیند که دانستن آن‌ها، امکان زندگی در آن جامعه را فراهم می‌کند. فرانسه کشوری با چندین دین و نژاد مختلف است؛ دین غالب در این کشور، کاتولیک است که حدود 80 درصد مردم را به سمت خود جذب کرده است؛ البته درصدهای باقی‌مانده را دین‌هایی مانند اسلام، پروتستان و تا حدود بسیار اندکی یهود تشکیل می‌دهند و زبان اکثر آن‌ها فرانسوی است.

غذا در این کشور به‌صورت کاملاً مدرن تهیه می‌شود و در مهمانی‌ها، غذای باکیفیت حرف اول را می‌زند؛ سعی کنید اگر دعوت به یک مهمانی شدید به‌هیچ‌عنوان تأخیر نداشته باشید چون در این کشور وقت بسیار مهم است و احترام به وقت جزو ارزش‌ها به شمار می‌رود.

فرانسوی‌ها زیاد انتقادپذیر نیستند و به‌قدری به دولت و ملت خود عشق می‌ورزند که هرگونه نگرش منفی در رابطه با فرانسه را توهین به‌حساب می‌آورند؛ روابط کاریشان به‌دوراز هرگونه تعارف و کاملاً جدی و حرفه‌ای است و در این کشور، لازمه‌ی کسب‌وکار، ایجاد اعتماد و احترام و کاری حرفه‌ای است؛ اگر به‌قصد کار به این کشور مهاجرت می‌کنید بهتر است ادامه مطلب را در رابطه با شرایط کاری و اقتصاد فرانسه بخوانید.

شرایط اقتصادی و کار در فرانسه

برای نشان دادن اهمیت اشتغال در فرانسه، بهتر است ابتدا با جایگاه اقتصاد در فرانسه آشنا شوید؛ در میان رده‌بندی کشورهای مختلف از لحاظ برتری اقتصادی، فرانسه رتبه‌‌ی ششم را به خود اختصاص داده است و از لحاظ برابری قدرت خرید، قدرت اقتصاد فرانسه این کشور را به رتبه نهم رسانده است. اقتصاد فرانسه، بال‌های محکمی برای این کشور ساخته است که یک‌پنجم تمام تولیدات ناخالص داخلی در اروپا را به خود اختصاص داده است؛ نرخ تورم در این کشور به یک درصد هم نمی‌رسد و این نشان از رفاه بالای مردم فرانسه از نظر مادی است.

نیروی کار اروپا تقریباً همگی تحصیلات بالایی دارند و از مهاجران با تحصیلات بالا، برای انجام شغل‌های خدماتی، استقبال بالایی می‌شود؛ صادرات و واردات، صنعت، خدمات و کشاورزی در فرانسه، همگی روبه رشد است و تمامی این موارد دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند که فرانسه را به کشوری بی‌نظیر و بی‌رقیب برای مهاجرت تبدیل کنند؛ در ادامه با نحوه‌ی دریافت اقامت در کشور فرانسه آشنا خواهید شد.

نتیجه گیری

فرانسه، کشوری غنی از لحاظ فرهنگ، صنت، شرایط زندگی، تحصیل و اشتغال است؛ با گرفتن اقامت چنین کشوری، می‌توانید شانس زندگی بی‌دغدغه را برای خود وتحصیل رایگان را برای فرزندانتان بیافرینید؛ راه‌های زیادی برای گرفتن اقامت این کشور وجود دارد که ممکن است برخی از آنها در فهرست بالا جای نگرفته باشند. می‌توانید از مسیرهای دیگری مانند اخذ ویزای خود حمایتی و اخذ ویزا از طریق تحصیل در بهترین مراکز آموزشی فرانسه اقدام به دریافت اقامت فرانسه کنید اما توجه داشته باشید که حتما در یک آژانس مسکن رسمی مطمئن و قابل اعتماد مانند شرکت هوم فرانس اقدام به مشاوره داشته باشید که در خرید ملک در فرانسه و اقامت آن میتواند کمک کند تا شانسی بزرگ برای تجربه‌ی زندگی در کشوری زیبا، امن و بدون تورم فرانسه را به دست آورید.

منبع: ایران تراول

منبع: خبرگذاری ایواره
همه چیز درباره فرانسه و گرفتن اقامت از این کشور اروپایی

بهترین فصل سفر به فرانسه

  • بهترین زمان برای بازدید از جاذبه‌ها و گردش‌های شهری فصل معمولی سال یا همان شولدر سیزن است. در بیشتر مناطق فرانسه، ماه‌های مه و سپتامبر فصل معمولی سال است، ولی در پاریس این فصل نسبتا شلوغ است. در اوایل مارس و اواخر اکتبر، جمعیت گردشگران، کمتر از سایر مواقع است.
  • اگر می‌خواهید از تفریحات ساحلی در نواحی جنوبی فرانسه لذت ببرید، باید قبل از سفر بدانید که دمای آب دریا فقط در ماه‌های ژوئن تا سپتامبر به اندازه‌ای گرم است که برای شنا مناسب باشد.
  • بهترین زمان سفر به فرانسه برای خرید از اواسط ژانویه تا اواسط فوریه و از اواخر ژوئن تا اوایل اوت، است تا بتوانید از حراج‌های تابستانی و زمستانی استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.