دشمنان ابایی از دروغ گویی و تهمت زنی به انقلاب ما ندارند

۲,۳۹۶ بازديد

دشمنان ابایی از دروغ گویی و تهمت زنی به انقلاب ما ندارند https://d77.ir/دشمنان-ابایی-از-دروغ-گویی-و-تهمت-زنی-به/ دنیای 77 Thu, 02 Sep 2021 22:36:54 0000 استانی https://d77.ir/دشمنان-ابایی-از-دروغ-گویی-و-تهمت-زنی-به/ دنیای 77 / کام معاون فرهنگی وزیر فرهنگ آستان مقدس ، بانوی کرامت ، رسانه ها را مهمترین سلاح نرم دشمن برای تأثیرگذاری بر اراده و اهداف جمهوری اسلامی و ارزشها و دین الهی الهی می داند و می گوید: در این امر تردید نکنید. حجت الاسلام و المسلمین مهدی احمدی ، معاون وزیر فرهنگ …

دنیای 77 / کام معاون فرهنگی وزیر فرهنگ آستان مقدس ، بانوی کرامت ، رسانه ها را مهمترین سلاح نرم دشمن برای تأثیرگذاری بر اراده و اهداف جمهوری اسلامی و ارزشها و دین الهی الهی می داند و می گوید: در این امر تردید نکنید.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی احمدی ، معاون وزیر فرهنگ آستان مقدس بانوی کرامت وی ​​بر اهمیت و فعالیت رسانه ای قوی در جنگ رسانه ای آسام تأکید کرد ، جایی که دشمن با همه ابزارهای رسانه ای خود دروغ و تهمت علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی

وی مهمترین ابزار رسانه ای را مهمترین سلاح نرم دشمن برای تأثیرگذاری بر اراده و هدف جمهوری اسلامی و ارزشهای الهی و دین دانست و افکار و افکار جوانان و مردم را مسموم و آلوده کرد و گفت: دشمن ارزشهای دینی و الهی و انقلاب می خواهد و ایران اسلامی در نابودی و فریب آنها با دروغ و تهمت درباره هدف تردید نخواهد کرد.

احمدی گفت: رسانه های مذهبی و ارزشمند جمهوری اسلامی مانند رسانه های حوزوی به دلیل پایبندی به اصول اسلامی و بشردوستانه نمی توانند مانند رسانه های غربی که دروغ و توهین را بی پروا منتشر می کنند عمل کنند ، اما این اقدام نباید پاسخ داده شود. رسانه ها ، اما باید پاسخ های قاطع و قاطع داده شود.

آستان از معاون وزیر فرهنگ مقدس ، بانوی کرامت ، رسانه های حوزه و نقش حوزه و روحانیت در تأمین بودجه خدمات اجتماعی که به خار دشمن دشمن تبدیل شده است ، تقدیر کرد.

وی گفت: یکی دیگر از فعالیت های ارزشمندی که باید قدردانی شود ، آموزش پرسنل برای جنگ رسانه ای است. در دنیای حرفه ای امروز ، که رسانه ها به عنوان ابزار قدرت و جنگ تلقی می شوند ، کمتر سازمان خبری و رسانه ای چنین اقداماتی را انجام می دهند زیرا اهداف ، برنامه ها و استراتژی های روبرو شده با رسانه های رقیب را خنثی می کند.

احمدی برای مقابله با برنامه های دشمن در این جنگ نابرابر رسانه ای ، بر تعامل بهتر و قوی تر و امضای تفاهم نامه و پیگیری برنامه و هدف مرکز رسانه ای سمینار و فضای مجازی و معاون فرهنگی آستانه مقدس اصرار کرد و آن را ضروری دانست.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ آستان مقدس ، بانوی کرامت ، مهمترین فعالیتهای این معاونت را در فضای مجازی از جمله قرآن و تربیت الهی ، ایوان کودکان ، خانواده ها و موارد دیگر جدی تر عنوان کرد و گفت: گزینه دیگری وجود ندارد.

انتهای پیام

24 نشانه افراد دروغگو

1- دروغگوها جزئیات زیادی درباره یک موضوع ارائه می کنند

شاید پیش خودتان فکر کنید که یک حرف دروغ جزئیات خاصی ندارد؛ اما گاهی اوقات قضیه کاملا برعکس است. معمولا افراد دروغگو در پاسخ به سوالی که از آنها پرسیده می شود یک داستان طولانی با جزئیات و توضیحات زیاد تعریف می کنند.

لورا مک لئود درمانگر و کارشناس منابع انسانی در این خصوص به ما می گوید: “دروغگوها همه تلاششان را می کنند تا شما داستانی که تعریف کرده اند را باور کنید. آنها موقع صحبت کردن به جزئیاتی مثل زمان دقیق، دکوراسیون خاص مکان، محل حضور و نحوه لباس پوشیدن اشاره می کنند و حتی از افرادی حرف می زنند که اصلا هیچ ربطی به ماجرا ندارند. اگر احساس کردید فرد مقابلتان بیش از حد لازم اطلاعات در اختیار شما قرار می دهد و بدون اینکه شما بخواهید جزئیات را موشکافی می کند احتمالا این شخص در حال دروغ گفتن به شماست یا حداقل بخشی از ماجرا را دروغ می گوید”.

بقیه مطلب اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.