پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل آمریکا/ صعود ایران قطعی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲,۴۷۷ بازديد

پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل آمریکا/ صعود ایران قطعی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://d77.ir/پیروزی-تیم-ملی-فوتسال-ایران-مقابل-آمری/ Fri, 17 Sep 2021 17:45:45 0000 ورزش https://d77.ir/پیروزی-تیم-ملی-فوتسال-ایران-مقابل-آمری/ به گزارش آنلاین ، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در گروه ششم جام جهانی حضور دارد 2021 این بازی مقابل تیم آمریکا قرار گرفت که با برتری 4 بر 2 ایران به پایان رسید. ویلنیوس ، لیتوانی ، فرهاد توکلی ، مهدی جاوید ، احمد اسماعیل پور و سعید سعید احمد عباسی …

به گزارش آنلاین ، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در گروه ششم جام جهانی حضور دارد 2021 این بازی مقابل تیم آمریکا قرار گرفت که با برتری 4 بر 2 ایران به پایان رسید.

ویلنیوس ، لیتوانی ، فرهاد توکلی ، مهدی جاوید ، احمد اسماعیل پور و سعید سعید احمد عباسی ساعت 19:30 برای ایران گلزنی کردند. گونزالس هر دو گل آمریکایی را به ثمر رساند. بدین ترتیب ایران با دومین پیروزی خود در این مسابقات پس از صربستان ، 6 امتیاز در جدول گروهی خود کسب کرد و تصمیم گرفت راهی مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات شود.

نوشته های اولیه ایران و عدم حضور طیبی و احمدی

ایران این بازی را با ترکیب اولیه علیرضا صمیمی ، علی حسن زاده ، مسلم اولاد قباد ، محمد شازری و مهدی جاوید انجام داد. حمید احمدی امروز به دلیل محرومیت در لیست نبود و حسین تایبی مصدوم نشد. بنابراین ، دروازه بان سوم تیم ملی بیکر محمدی شانس حضور در آن لیست را پیدا کرد.

با 2 دقیقه اخراج صمیمانه ایران را شوکه کنید

در حالی که بازیکنان ایران و آمریکا در حال آزمایش یکدیگر بودند ، علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران در دقیقه 2 از زمین اخراج شد تا تیم ملی کشورمان شوکه شود. صمیمی توپ را با دستان خود در خارج از محوطه جریمه کنترل کرد و پس از بررسی صحنه با کمک داور ویدئویی ، دروازه بان ایرانی جریمه شد و با کارت قرمز اخراج شد. سید محمد ناظم شریا ، سرمربی ایران پس از اخراج صادقانه بیکر محمدی ، او را به دروازه فرستاد.

تیم ملی فوتبال آمریکا مقابل آمریکا پیروز شد

اولین گل آمریکا در نیمه اول و پیروزی ایران

اولین گل گونزالس تنها چند دقیقه پس از اخراج نزدیک تیم ملی فوتسال ایران و تحت فشار قرار دادن ناظم الشریعه روی شاگردان بود. اما فرهاد توکلی در دقیقه چهارم بازی را به تساوی کشاند. سپس مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور (دقایق 8 و 11) گل های بعدی را برای ایران به ثمر رساندند تا از تیم ما بهتر باشد. ایران موقعیت های دیگری برای گلزنی داشت اما سرعت دروازه بان آمریکایی مانع از گلزنی بیشتر آنها شد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد-1.

نیمه دوم و بازی ضعیف ایران

در نیمه دوم بازی تیم ایران چنگی را دوست نداشت. ایالات متحده ، خوشحال است که در پشت بازیکنان ایرانی جای دارد ، توپخانه مستقیم فرستاد و چندین حمله انجام داد. این تیم همچنین گل دوم گونزالس را در دقیقه گون به ثمر رساند. اگرچه به نظر می رسید بازیکنان ایران انگیزه کافی برای گلزنی ندارند و بد بازی کردند. در آخرین دقیقه ، آمریکا به یک بازی پنج نفره تبدیل شد و سعید سعید احمد عباسی در دقیقه سی ام چهارمین گل ایران را به ثمر رساند و بازی را با نتیجه 4 بر 2 به پایان رساند.

ممنوعیت بازی با آرژانتین

در بازی با آمریکا محمد شاذری و مسلم اولاد قباد دو بازیکن ایرانی کارت زرد دریافت کردند. سمی که مستقیماً کارت قرمز دریافت کرد ، به دلیل محرومیت نمی تواند ایران را در دیدار بعدی مقابل آرژانتین همراهی کند. دیدار ایران و آرژانتین دوشنبه ساعت 21:30 برگزار می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.