قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q70A سایز 65 اینچ، صفحه نمایش QLED

۲,۴۶۱ بازديد

قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q70A سایز 65 اینچ، صفحه نمایش QLED https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-سامسونگ-65q70a-سایز-65-اینچ،-صف/ تیتر نیوز Thu, 07 Oct 2021 08:41:19 0000 اجتماعی اخبار مشاغل استان ها اقتصادی بین الملل عمومی https://www.titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-سامسونگ-65q70a-سایز-65-اینچ،-صف/ معرفی و توضیحات تلویزیون هوشمند 65 اینچی Fork Samsung 65Q70A تلویزیون سامسونگ 65Q70A این محصول توسط سامسونگ در سال 2021 تولید شده است و یکی از محبوب ترین مدل های توسعه یافته توسط این شرکت است. در مورد مدل Q70A ، می توان گفت که این سری نسخه جدیدی از Q70T است که در سال …

معرفی و توضیحات تلویزیون هوشمند 65 اینچی Fork Samsung 65Q70A

تلویزیون سامسونگ 65Q70A

تلویزیون سامسونگ 65Q70A این محصول توسط سامسونگ در سال 2021 تولید شده است و یکی از محبوب ترین مدل های توسعه یافته توسط این شرکت است. در مورد مدل Q70A ، می توان گفت که این سری نسخه جدیدی از Q70T است که در سال 2020 تولید شده است. اندازه ای که در این قسمت به آن می پردازیم 65 اینچ است که به طور خلاصه 65Q70A نامیده می شود.

تلویزیون سامسونگ 65Q70A از فناوری QLED برای ساختن صفحه استفاده می کند. این فناوری می تواند کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی در اختیار کاربر قرار دهد. کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است. تلویزیون 65 اینچی سامسونگ سری Q70A از فناوری Dual LED برای ارائه کیفیت بهتر تصویر استفاده می کند.

در واقع عملکرد این فناوری این است که از یک LED برای نمایش رنگهای گرم و جذاب و LED دیگر برای نمایش رنگهای دلپذیر استفاده می شود که نتیجه آن واضح تر و جذاب تر نمایش دادن محصول است. فراتر از تصاویر واقعی Quantum Processor 4K در پردازش تصویر استفاده می شود که می تواند با استفاده از الگوریتم های مختلف تصویر را تا حد زیادی بهبود بخشد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

تلویزیون سامسونگ 65Q70A دارای سرعت 120 هرتز است و همچنین از فناوری Wide Views Angle پشتیبانی می کند ، به این معنی که کاربر می تواند آن را در یک نگاه بدون از دست دادن کیفیت تصویر در هر زاویه تلویزیون مشاهده کند. صدای این مدل نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار است و به شنونده ای واضح منتقل می شود که 20 وات توان مصرفی در این تلویزیون است.

در این محصول از سیستم عامل Tizen برای رابط کاربری استفاده شده است که ویژگی های متنوعی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. از پورت ها و پورت های مختلفی مانند HDMI و USB برای اتصال دستگاه های خارجی استفاده می شود ، به عنوان مثال ، درایوهای فلش خارجی یا فلش مموری که می توانند از طریق پورت USB به تلویزیون متصل شوند.

طراحی زیبا از تلویزیون سامسونگ 65Q70A

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 65Q70A

طراحی زیبا و منحصر به فرد تلویزیون سامسونگ 65Q70A این تلویزیون توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. دارای ضخامت نازک و لبه های باریک است که باعث می شود هنگام تماشای فضای داخلی مورد علاقه خود ، حواس شما را پرت نکند. همچنین به دلیل ضخامت کم ، تلویزیون مناسب برای نصب روی دیوار است و می توانید براکت نصب را به دیوار وصل کنید.

همچنین دارای یک مرکز مرکزی است که قدرت تلویزیون را افزایش می دهد و می توانید تلویزیون را بدون هیاهوی اضافی روی میز بگذارید و از تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 65Q70A 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 65Q70A

می توان گفت که کیفیت تصویر در تلویزیون مهمترین عامل در ارزیابی مشتری است ، به همین دلیل است که طراحان و تولیدکنندگان این مدل تمام تلاش خود را برای استفاده از جدیدترین و بهترین تکنولوژی انجام داده اند. رضایت مشتری تا حد ممکن نمایشگر این مدل از فناوری QLED استفاده می کند که می تواند تصاویری با کنتراست بالای محصول را نمایش دهد.

کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است و همچنین این مدل دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است که می تواند جزئیات تصویری باور نکردنی را در اختیار این کاربر قرار دهد. تلویزیون سامسونگ 65Q70A این یک نوع VA است که می تواند زاویه دید رایگان را در اختیار کاربر قرار دهد. فناوری Quantum HDR نیز برای بهبود فضای داخلی تصویر استفاده می شود که از هر دو فرمت HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند.

هرچه تلویزیون رنگ بیشتری نشان دهد ، تصویر واضح تر و جذاب تری در محصول نشان می دهد. برای این منظور ، تلویزیون 65 اینچی سامسونگ Q70A از فناوری One Billion Color استفاده می کند که می تواند تقریبا یک میلیون رنگ تولید کند. خروجی را به دیگران نشان دهید این مدل مجهز به فناوری Adaptive Picture است که می تواند روشنایی صفحه را با نور محیط تنظیم کند.

سامسونگ Q70A دارای تلویزیون هوشمند 65 اینچی است

تلویزیون 65 اینچی سامسونگ Q70A

تلویزیون 65 اینچی سامسونگ Q70A قابلیت های بسیار زیادی را به کاربران خود ارائه می دهد. این تلویزیون دارای سیستم عامل Tizen است که دسترسی زیادی به منو دارد و برنامه هایی را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون سامسونگ دارای 2 پورت USB 4 و 4 پورت HDMI است که می توانید دریافت کنید. می توانید از داخل فلش یا هارد دیسک خود استفاده کنید.

با استفاده از این تلویزیون ، با استفاده از دستیارهای صوتی Alexa و Bixby ، از صدای هوشمند خود برای انجام اقدامات و موقعیت های مربوط به تلویزیون استفاده کنید. یکی از ویژگی های این تلویزیون Smart چیزی است که به شما امکان می دهد از دستگاه های هوشمند سامسونگ در خانه استفاده کنید. خودتان روی صفحه تلویزیون همچنین می توانید دستگاه های خارجی خود مانند تبلت ، لپ تاپ و تلفن های رده بالا را از طریق بلوتوث و Wi-Fi به تلویزیون متصل کنید.

محتوای موردنظر خود را در صفحه بزرگتر مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ دارای فناوری Multi View است که به شما امکان می دهد دو صحنه مختلف را همزمان روی تلویزیون نمایش دهید. و همچنین با ویژگی مرورگر تلویزیون داخلی. می توانید از مرور وب سایت خود لذت ببرید.

پردازنده قدرتمند برای تلویزیون 4K سامسونگ 65Q70A

قیمت و خرید تلویزیون سرد سامسونگ Q70A 65 اینچی

تلویزیون هایی که از فیلترهای جداگانه استفاده می کنند کیفیت تصویر بسیار خوبی دارند و می توانند جنبه بصری تلویزیون را بهبود بخشند. تلویزیون سامسونگ 65Q70A دارای پردازنده کوانتومی 4K است و با استفاده از هوش قدرتمندی که در آن تعبیه شده است می تواند کیفیت صدا و تلویزیون را تا حد زیادی بهبود بخشد.

یکی از عملکردهای جالبی که برای بهبود کیفیت صدا در این مدل استفاده شده است Adaptive Sound نام دارد. وظیفه این فناوری شناسایی هوشمند داخل و نوع پخش در تلویزیون و تنظیم صدای پخش شده در تلویزیون با توجه به نوع داخلی آن است. اگر تصاویر از منبع یا تصاویری که در تلویزیون پخش می شوند گرفته شده است.

کیفیت پایین و کیفیت پایینی دارد. با استفاده از قابلیتی به نام 4K Upscaler ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K افزایش می یابد و در نتیجه ، کاربران همیشه تصاویر با کیفیت بالا را در محصول مشاهده می کنند. به منظور جلوگیری از توسعه تصاویر متحرک و نمایش صاف و یکدست تصاویر و حرکات سریع ، از فناوری Motion Xcelerator Turbo استفاده می شود که به شما امکان می دهد هنگام خاموش شدن پیکسل ها ، تصویر را بدون هیچ گونه مزاحمتی نشان دهد و تصاویر را به آرامی در از محصول.

اگر می خواهید آهنگ های مورد نظر خود را در تلفن همراه خود در تلویزیون پخش کنید ، می توانید از فناوری بلوتوث صوتی استفاده کنید. یک مدل خاص در میان محصولات سامسونگ که از کیفیت و قابلیت استفاده بالایی برخوردار است ، تلویزیون Samsung 43AU8000 است.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 65Q70A

قیمت و خرید تلویزیون 65Q70A

تلویزیون سامسونگ 65Q70A همچنین دارای کیفیت صدای خوبی است و می تواند به وضوح با شنونده ارتباط برقرار کند. این سیستم تلویزیونی از سیستم صوتی دو کاناله استفاده می کند و همچنین توان خروجی 20 وات را از خروجی تولید می کند. اگر نیاز به تقویت صدای تلویزیون خود دارید ، می توانید یک سیستم صوتی یا نوار صدا خریداری کنید که در این صورت از فناوری Q-Symphony در این تلویزیون استفاده می شود.

این فناوری می تواند صدای سیستم صوتی و تلویزیون را به هم متصل کند و صدا به طور همزمان منتقل می شود. تلویزیون 65 اینچی سامسونگ Q70A همچنین از فناوری Object Tracking Sound Lite استفاده می کند. این فناوری به صدا اجازه می دهد تا به مخاطب مناسب زمین بازی تصویر برسد و لذت کاربر را از تماشای برنامه افزایش می دهد.

برای جلوگیری از ایجاد نویز در تصویر در حال پخش تلویزیون سامسونگ 65Q70A از فناوری تقویت کننده صدای فعال استفاده می شود که باعث حذف نویز اضافی از صدا می شود و مکالمه را برای مخاطب واضح تر می کند. تلویزیون سامسونگ 65Q70A از فناوری SpaceFit استفاده می کند که به شما امکان می دهد صدای تلویزیون را به طور خودکار با توجه به صدای اطراف تنظیم کنید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 65Q70A سایز 65 اینچ، صفحه نمایش QLED

منبع :دوزین کالا مرجع فروش تلویزیون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.