قیمت تلویزیون سونی 49X85J سایز 49 اینچ- سیستم عامل قدرتمند اندروید 10

۲,۴۶۵ بازديد

قیمت تلویزیون سونی 49X85J سایز 49 اینچ- سیستم عامل قدرتمند اندروید 10 https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-سونی-49x85j-سایز-49-اینچ-سیستم-ع/ تیتر نیوز Tue, 05 Oct 2021 04:25:58 0000 اجتماعی اخبار مشاغل استان ها اقتصادی بین الملل عمومی https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-سونی-49x85j-سایز-49-اینچ-سیستم-ع/ توضیحات تلویزیون سونی 49X85J با قابلیت Smart Fork تلویزیون سونی 2021 دارای صفحه نمایش تصویر بالا و طراحی بهتر و منحصر به فرد نسبت به مدل 2020 است. بنابراین این شرکت ضخامت صفحه نمایش این تلویزیون ها را کاهش داده و از پنل یا حالت Ambient برای این محصولات استفاده کرده است. یکی از محصولات …

توضیحات تلویزیون سونی 49X85J با قابلیت Smart Fork

شرح تلویزیون سونی 49X8500J با قابلیت Smart Fork

تلویزیون سونی 2021 دارای صفحه نمایش تصویر بالا و طراحی بهتر و منحصر به فرد نسبت به مدل 2020 است. بنابراین این شرکت ضخامت صفحه نمایش این تلویزیون ها را کاهش داده و از پنل یا حالت Ambient برای این محصولات استفاده کرده است. یکی از محصولات این شرکت ، تلویزیون سونی 49X85J با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840 21 2160 ، توانایی فوق العاده ای در نمایش تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست عالی دارد.

سونی از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR سونی برای تلویزیون Sony X8500J استفاده کرده است ، که یکی از پردازنده های جدیدتر این شرکت است و تغییرات قابل توجهی در پردازش تصویر نسبت به نسخه های قبلی دارد. با استفاده از این پردازنده ، تلویزیون می تواند تصاویر را به صورت طبیعی و واضح نمایش دهد و کیفیت مشاهده تلویزیون را برای کاربر به ارمغان آورد. این محصول دارای دو بلندگو است که در مجموع قادر به تولید 20 وات خروجی می باشد.

سونی برای این محصول از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده کرده است. بنابراین به کاربران امکان ایجاد یک محیط خوب و کارآمد را می دهد. با استفاده از این سیستم عامل ، کاربران می توانند از انواع نرم افزارها استفاده کنند.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

سونی برای تلویزیون 49X8500J سونی از طراحی متفاوتی استفاده کرده است ، بنابراین ضخامت بسیار کمی دارد و با حالت نصب روی دیوار می توان از حالت Ambient استفاده کرد که کیفیت منحصر به فردی به تلویزیون می بخشد. این محصول مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند تصاویر را با سرعت بالا تولید کند و بتواند تصاویر را با نویز تشخیص داده و نویز آن را ثبت کرده و کیفیت بالایی را ارائه دهد.

وجود فناوری HDR توانایی این محصول در ارائه تصاویر زیبا را افزایش داده است. تلویزیون 49 اینچی X8500J علاوه بر وضوح تصویر فوق العاده ، از تولید صدا با کیفیت بالا بهره می برد. این محصول از فناوری های Dolby Atoms و Dolby Vision پشتیبانی می کند که در ارائه صدای محیط بسیار موثر است.

استاندارد HDR در تلویزیون 49X8500J

استاندارد HDR در تلویزیون 49X8500J

استاندارد HDR بخشی از مجموعه ای از تلویزیون ها برای نمایش تصاویر واضح و با کیفیت است. تلویزیون سونی 49X85J دارای فناوری ریمستر HDR مبتنی بر شیء است. این فناوری توسط هسته اصلی سیستم ، که یک پردازنده X1 4K HDR است ، کنترل می شود. تلویزیون سونی 2021 دارای این ویژگی است.

این فناوری قابلیت تشخیص ساختار ، رنگ و کنتراست تصاویر را دارد و می تواند آنها را تشخیص داده و در نهایت این تصاویر را با کیفیت تقریبا 4K پخش کند. اما تصاویر تولید شده توسط این محصول کیفیت بالاتری نسبت به محصولات بدون این فناوری دارند. این امر به ویژه هنگام پخش در HDR صادق است.

تلویزیون 49X8500J با فناوری TRILUMINOS

تلویزیون 49X8500J با فناوری TRILUMINOS

فناوری های زیادی در این محصول دخیل هستند. تلویزیون سونی 49X85J فناوری TRILUMINOS ، به کمک این فناوری توانایی ارائه بسیاری از رنگهای طبیعی را دارد و دارای وضوح بالا می باشد که کیفیت و کنتراست بالایی را نسبت به تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون ارائه می دهد.

سونی از فناوری 4K X-Reality Pro و Motion Flow در تلویزیون 49X8500J استفاده کرده است که علاوه بر همکاری با سایر مناطق برای تولید تصویر با کیفیت بالا ، تصاویر با سرعت بالا و فضای داخلی را به عنوان یک نمایش سریع ارائه می دهد.-سفر و اقدام ، روان و خوب بازی کنید. با استفاده از این فناوری ، تصویر خروجی دارای رنگهای مشکی ، قرمز و سبز بالاتری در مقایسه با محصولات مشابه است.

فناوری تصویر در تلویزیون 49X8500J

فناوری تصویر در تلویزیون 49X8500J

سونی 49X85J یکی از تلویزیون های جدیدی است که توسط سونی عرضه شده است و هنوز در دسترس نیست و ظاهر آن به زودی در دسترس خواهد بود. محصول سونی 2021 دارای کیفیت قطعات در حال تولید بوده و از فناوری و قابلیت های بالایی برخوردار است. صفحه نمایش این محصول از نوع LED بوده و دارای رزولوشن 3840 در 2160 می باشد.

این محصول از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و از کیفیت و کنتراست بالایی در ارائه تصویر برخوردار است. تلویزیون 49X8500J می تواند تصاویر با کیفیت بالا را در اختیار کاربر قرار دهد. تعداد زیادی از تصاویر منتشر شده توسط این محصول به وضوح با جزئیات قابل مشاهده است و کاربر می تواند رنگ های زیادی را مشاهده کند. این محصول مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند محتوای صفحه نمایش با کیفیت بالا را ارائه دهد تا کاربران از تماشای آن لذت ببرند.

قیمت در تلویزیون سونی 49X8500J

قیمت در تلویزیون سونی 49X8500J

X8500J ، مانند سایر محصولات سونی ، دارای طراحی چشمگیر و منحصر به فرد است که تأثیر زیادی در انتخاب کاربر دارد. تلویزیون 49X8500J تا 30٪ از مواد با دوام استفاده می کند و به نظر می رسد پلاستیک های قابل بازیافت در صنعت با نرخ تبدیل 89٪ استفاده می شود. طراحی فوق باریک Sony X8500J آن را برای نصب روی دیوار بدون نفوذ ایده آل می کند.

با این حال ، اگر دوست دارید ، می توانید تلویزیون را روی دو پایه با سرهایی در اطراف آن قرار دهید. پایه دستگاه از صفحه 49 اینچی تلویزیون شما کاملاً پشتیبانی می کند. ظاهر یکدست و بسیار ظریف این برنامه تلویزیونی قطعا توجه شما را به خود جلب می کند. این محصول دارای پایه نرم است که در پشت تلویزیون یافت می شود. این اردوگاه ها با شکل بالکن از فلز با کیفیت بالا ساخته شده اند.

این محصول همچنین دارای لبه آلومینیومی است که دارای زیباترین شکل بوده و یکی از جالب ترین مراحل در طراحی این محصول می باشد. این مرزهای باریک به کاربر کمک می کند تا روی تلویزیون متمرکز بماند. این دستگاه دارای تیونر DVB-T / T2 است و قابلیت پشتیبانی از شبکه های دیجیتال را دارد.

از طریق پورت های USB و HDMI ، کاربران می توانند به سایر دستگاه های خانه متصل شده و از آنها استفاده کنند. سونی از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. این محصول را می توان روی دیوار قرار داد و با طراحی زیبا ، کاملا با دکوراسیون مطابقت دارد.

سیستم با تلویزیون X8500J کار می کند

سیستم با تلویزیون X8500J کار می کند

سونی از نسخه 10 اندروید برای تلویزیون Smart X8500J استفاده کرده است. همانطور که می دانید تلویزیون های اندرویدی یکی از محبوب ترین تلویزیون های جهان هستند و دارای کارایی بالا و دسترسی نسبتاً آسان هستند. این سیستم عامل سریعتر از سیستم عامل قبلی است و قابلیت اجرای دستورات ورودی با سرعت بسیار بالا را دارد.

تلویزیون 49X8500J دستورات صوتی را دنبال می کند و با دستیار صوتی Google همراه است. همچنین از دستیار صوتی آمازون (الکسا) و دستیار صوتی Google Home پشتیبانی می کند. بنابراین ، این برنامه قابلیت مدیریت چندین برنامه را دارد که برای کاربر بسیار مهم است.

کنترل از راه دور مctiveثر و همه کاره

کنترل از راه دور مctiveثر و همه کاره

همانطور که گفته شد ، Sony 49X8500J این قابلیت را دارد که فرمان های صوتی را به بهترین شکل ممکن اداره کند. این محصول دارای میکروفون داخلی است و کاربر می تواند بدون استفاده از کنترل از راه دور آن را کنترل و کنترل کند. این تلویزیون مجهز به دستیار صوتی Google است و عملکردهایی مانند جستجوی صوتی ، ویرایش کانال ، ویرایش کتاب و اجرای برنامه را ارائه می دهد.

Google Voice Assistant ویژگی های بیشتری نسبت به سایر دستیارهای صوتی دارد. کاربران می توانند با فشار دادن یک دکمه در کنترل از راه دور به اینترنت متصل شده و از قابلیت های Google Assistant استفاده کنند. اگر هنوز از انتخاب خود مطمئن نیستید ، پیشنهاد می کنیم تلویزیون بخرید تلویزیون سونی 75Z9F است.

صدای آکوستیک تلویزیون سونی 49X85J

صدای آکوستیک

این محصول علاوه بر داشتن کیفیت تصویر بالا و کنتراست ، صدایی بسیار رسا و طبیعی نیز دارد. سونی یک تلویزیون 2021 با بلندگوهای جدید X-Balanced ساخته است که می تواند صدایی با کیفیت بالا تولید کند. تلویزیون سونی X8500J 4K دارای فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos است.

با استفاده از این فناوری ها ، آنها توانایی فوق العاده ای در ایجاد صداهای پراکنده و فریبنده دارند و با کمک فناوری HDR ، با نمایش صحنه های طبیعی نهایت لذت را برای کاربران به ارمغان آورده اند. فناوری Clear Phase فرکانس صدا را بهبود می بخشد تا کاربر بتواند صدایی با کیفیت بهتر از بلندگوهای این تلویزیون بشنود. با کمک فناوری Dolby Atmos ، صدا در همه زوایا پخش می شود که در ضبط محتوای ارائه شده بسیار مهم است.

اسپیکرهای این محصول دارای توان خروجی 10 وات می باشند که این تلویزیون دارای توان 20 وات می باشد. با فناوری Motionflow XR تلویزیون سونی 49X85J از جزئیات صاف و واضح لذت خواهید برد حتی زمانی که به سرعت در صف قرار می گیرید. در واقع ، تلویزیون ها از این فناوری برای ایجاد و قرار دادن فریم های اضافی بین فریم های بزرگ استفاده می کنند. ویژگی کانال سیاه تلویزیون را برای ظاهر مبهم و بسیار سینمایی آماده می کند.

منبع : قیمت تلویزیون سونی 49X85J سایز 49 اینچ- سیستم عامل قدرتمند اندروید 10

منبع :دوزین کالا مرجع فروش تلویزیون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.