قیمت تلویزیون ال جی 75UP7750 سایز 75 اینچ، هوشمند فورکی

۲,۴۶۵ بازديد

قیمت تلویزیون ال جی 75UP7750 سایز 75 اینچ، هوشمند فورکی https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-ال-جی-75up7750-سایز-75-اینچ،-هوشمن/ تیتر نیوز Fri, 08 Oct 2021 16:52:37 0000 اجتماعی اخبار مشاغل استان ها اقتصادی بین الملل عمومی https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-ال-جی-75up7750-سایز-75-اینچ،-هوشمن/ قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 75UP7750 سایز 75 اینچ هنگام خرید تلویزیون ، علاوه بر تکنولوژی و فناوری مورد استفاده در ساخت آن ، ظاهر آن نیز مهم است و مشتری هنگام خرید محصول بر این دو جنبه تمرکز می کند و زمان زیادی را صرف آن می کند. ال جی علاوه بر نگاه …

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 75UP7750 سایز 75 اینچ

تلویزیون 75 اینچی LG 75UP7750

هنگام خرید تلویزیون ، علاوه بر تکنولوژی و فناوری مورد استفاده در ساخت آن ، ظاهر آن نیز مهم است و مشتری هنگام خرید محصول بر این دو جنبه تمرکز می کند و زمان زیادی را صرف آن می کند. ال جی علاوه بر نگاه دقیق تر به عملکرد و ظاهر تلویزیون های هوشمند آنها تلویزیون ال جی 75UP7750 یکی از این محصولات زیبا است.

به همین دلیل تعداد زیادی پرنده در بازار جهانی وجود دارد. یکی از مدل های تولید شده توسط این برند در سال 2021 UP7750 نام دارد که در شش اندازه مختلف ساخته شده است و در این قسمت بزرگترین اندازه ، اندازه 75 سانتی متر را در نظر خواهیم گرفت. تلویزیون ال جی 75UP7750 از صفحه نمایش LED استفاده می کند و کیفیت تصویر خروجی آن 4K است.

این تلویزیون همچنین دارای طراحی بسیار انعطاف پذیر با ضخامت کمی است که می تواند با ساختار و دکوراسیون داخلی خانه مطابقت داشته باشد و همچنین بر روی دیوار نصب شود. رابط کاربری این محصول از سیستم عامل WebOs استفاده می کند که از محبوبیت بالایی برخوردار است و کاربردهای زیادی را برای کاربران خود فراهم می کند.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

صدای این محصول صدای خوبی نیز دارد که نتیجه استفاده از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا است. برای بهبود کیفیت تصویر ، از پردازنده بسیار قدرتمند Alpha 5 استفاده شده است که با استفاده از الگوریتم های مختلف می تواند به بهبود کیفیت تصویر تا حد امکان کمک کند.

مرورگر این کانال تلویزیونی را فراموش نکنید که قابلیت مرور وب را در اختیار کاربران خود قرار داده است که می توانند با استفاده از این مرورگر آنچه را که نیاز دارند در اینترنت انجام دهند. این تلویزیون همچنین دارای قابلیت جستجوی صوتی است که به شنونده اجازه می دهد به راحتی فرمان مورد نظر را از طریق صدا به تلویزیون ارسال کند.

تلویزیون ال جی 75UP7750 برای گیمرها و کنسول های بازی نیز توصیه خوبی است زیرا دارای درگاه HDMI2.0 است و همچنین از فناوری ALLM برای کاهش تأخیر دسترسی استفاده می کند.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 75UP7750

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچی ال جی 75UP7750

همه مصرف کنندگان وقتی می خواهند تلویزیون هوشمند بخرند ، ابتدا به کیفیت تصویر خود نگاه می کنند و اگر از کیفیت تصویر رضایت داشته باشند ، راه دیگر و جزئیات را طی می کنند. برای این منظور ، طراحان و سازندگان تلویزیون ال جی 75UP7750 آنها از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری برای بهبود و افزایش کیفیت تصویر این محصول استفاده کرده اند تا سطح رضایت کاربران را تا حد زیادی افزایش دهند.

تلویزیون ال جی 75UP7750 دارای صفحه نمایش مخصوص خود است که به صورت LED طراحی شده است و رزولوشن آن 2160 در 3840 پیکسل است. این تعداد اسکرین شات که صفحه را تشکیل می دهند می توانند جزئیات زیادی در مورد محصول در اختیار مخاطب قرار دهند. در مورد کیفیت تصویر این تلویزیون می توان گفت که کیفیت 4K نتایج بسیار خوبی را برای کاربران نشان خواهد داد.

این تلویزیون یک انتخاب مناسب و مفید برای استفاده گاه به گاه و همچنین دوستداران فیلم است. این تلویزیون از نور مستقیم LED استفاده می کند. این مدل مجهز به فناوری Local Dimming برای بهبود و کنترل کنتراست تصویر نیست ، بلکه فعال کردن Do It Now است. حل اشکالات در دوزهای زیاد با استفاده از فناوری LG Local Contrast می تواند کنتراست تصاویر ارائه شده در محصول را بهبود بخشد.

تلویزیون 75 اینچی LG سری UP7750 از فناوری HDR استفاده می کند که از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. به طور کلی ، HDR کنتراست بین رنگ سیاه و روشن را در تلویزیون بیشتر نشان می دهد. همچنین کنتراست تصاویر و رنگهای مشاهده شده ، پیشرفت های زیادی در تلویزیون ایجاد می کند.

طراحی زیبا برای تلویزیون ال جی 75UP7750 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچی LG 75UP7750

تلویزیون های ال جی دارای ضخامت نازک و ضخامت باریک هستند. این محصول به دلیل ضخامت کم برای نصب دیوار بسیار مناسب است که دکوراسیون خاصی به منزل شما می بخشد. این تلویزیون دارای 2 پایه در کنار تلویزیون است که می توانید بدون نیاز به قرار دادن ارتعاشات اضافی تلویزیون روی میز و تماشای هر برنامه یا فیلمی که دوست دارید از آن استفاده کنید. همچنین لبه های باریک این تلویزیون مانع از حواس پرتی شما در حین نگاه به فضای داخلی مورد نظر شما می شود و نمای واقعی تری را به شما ارائه می دهد.

پردازنده در تلویزیون 75 اینچی LG UP7750

قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP7750 75 اینچی

یک مهارت منحصر به فرد که تلویزیون را در جنبه های مختلف مانند کیفیت صدا و فیلم ایجاد می کند و نویز را در تصویر حذف می کند ، همچنین رنگ بندی قابل نمایش بر روی تلویزیون و همچنین عدم شباهت تصویر نشان داده شده با تولید – محصول. ، در سطح بسیار بالایی برخلاف دید استاندارد در تلویزیون معمولی ، زیرا از پردازنده استفاده می کند.

در واقع ، استفاده از ویرایش باعث می شود تصویر قبل از نمایش محصول از جهات مختلف بهبود یابد و سپس با بالاترین سطح ممکن و استاندارد محصول به کاربر ارائه شود. خوشبختانه تلویزیون 75 اینچی LG UP7750 از پردازنده ای قدرتمند به نام α5 AI Processor 4K استفاده می کند که از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق و هوش مصنوعی برای بهبود نمایشگر و کیفیت تلویزیون استفاده می کند.

یکی از عملکردهای جالب این تلویزیون AI Brightness Control نام دارد. در واقع ، در ارتباط با عملکرد این ویژگی ، باید بگوییم که در تلویزیون LG 75UP7750 یک سنسور ویژه نصب شده است که می تواند به طور خودکار میزان نور محیط را تشخیص داده و نور را تنظیم کند. نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش. با این نور برای او

به عنوان مثال ، اگر کاربر در حال مشاهده یک صحنه تاریک است ، نور صفحه کمی روشن تر می شود تا کاربر بتواند جزئیات بیشتری را در این تصویر مشاهده کند. همچنین اگر تصاویر دریافت شده از منبع مناسب و با کیفیت پایین نباشند ، با استفاده از ویژگی 4k Upscaling ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد و در نتیجه کاربر همیشه با بالاترین کیفیت تصاویر را مشاهده می کند در خروجی

کیفیت صدا در تلویزیون 75 اینچی LG UP7750

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون LG UP7750 ، اندازه 75 اینچ

تلویزیون ال جی 75 UP7750 دارای کیفیت صدای بالا و وضوح بالا می باشد. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است. تبدیل به کانال و تلویزیون شد. تلویزیون ال جی دارای سیستم کاهش نویز است که تا حد امکان نویز صدا را کاهش می دهد و صدا را با وضوح بالاتر برای شما پخش می کند.

این تلویزیون دارای یک حالت Ultra Surround است که به آن امکان پخش صدا در دنیای مجازی را می دهد. فناوری دیگری که در این تلویزیون گنجانده شده است AI Acoustic Tuning است که با کمک هوش صدا را با توجه به محیط خود تنظیم می کند. و می توانید از تماشای تلویزیون بیشتر لذت ببرید.

استاندارد تلویزیون ال جی 75UP7750

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 75UP7750

تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل Webos است که برنامه ها و برنامه های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از ویژگی های جذاب تلویزیون LG ، هشدار تلویزیون است که به شما امکان می دهد زمان شروع و پایان و رویدادهای مهم رویدادهای ورزشی را محدود کنید. حتی اگر به داخل دیگری نگاه کنید ، رویدادهای مهم بازی را به شما نشان می دهد.

تلویزیون ال جی 75UP7750 شما 2 پورت HDMI و 1 پورت USB دارید که می توانید از کابل USB برای مشاهده محتویات حافظه یا هارد اکسترنال خود استفاده کنید. با استفاده از ویژگی های جستجوی صوتی و صوتی می توانید به موقعیت تلویزیون دسترسی داشته باشید و از ویژگی های آن استفاده کنید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 75UP7750 سایز 75 اینچ، هوشمند فورکی

منبع :دوزین کالا مرجع فروش تلویزیون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.