مردم تحمل دعواهای سیاسی را ندارند

انواع کولر گازی اجنرال

مردم تحمل دعواهای سیاسی را ندارند

۲,۴۵۸ بازديد

مردم تحمل دعواهای سیاسی را ندارند https://evarah.ir/2021/10/مردم-تحمل-دعواهای-سیاسی-را-ندارند/ Fri, 08 Oct 2021 12:14:40 0000 استان ها https://evarah.ir/2021/10/مردم-تحمل-دعواهای-سیاسی-را-ندارند/

ایواره / تهران خطیب جمعه ورامین گفت: روزی نیست که مردم از وضعیت اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی شکایت نکنند ، مردم دیگر نمی توانند اختلافات سیاسی را تحمل کنند. حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به اینکه رشوه یک گناه بسیار بزرگ و یک بیماری …

منبع: خبرگذاری ایواره
مردم تحمل دعواهای سیاسی را ندارند

ایواره / تهران خطیب جمعه ورامین گفت: روزی نیست که مردم از وضعیت اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی شکایت نکنند ، مردم دیگر نمی توانند اختلافات سیاسی را تحمل کنند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به اینکه رشوه یک گناه بسیار بزرگ و یک بیماری کشنده اجتماعی است ، گفت: در روایات این گناه کبیره اکیدا ممنوع است ، هرچند بیشتر بحث رشوه در قضاوتی که خدا برای ما حفظ می کند ، قاضی می تواند برای حکم خلاف قانون فاسد شود و خوشبختانه با این پدیده در دستگاه قضایی ما برخورد می شود.

محمودی گفت که گرفتن و دادن رشوه در زندگی بشر حتی برای یک نسل موثر خواهد بود.

امام جمعه موقت ورامین ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری مراسم دهه آخر ماه صفر که عامل کسب معنویت و مصونیت جامعه از ناآرامی است ، افزود: و دانستن اینکه مهمترین وصیت می گوید منجر خواهد شد ما باید به قرآن پایبند باشیم و یکی از جلوه های آن ایجاد این مناسک است که این اجراهای معنوی در هر خوابگاه و عقیم منشأ معنویت می شود که جامعه را سیراب می کند ، بنابراین فقط چند هیئت در محرم و سفر ، و در سال و بقیه تعطیلات ، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

خطیب جمعه ورامین با تأکید بر اینکه جمعه آینده سالروز شهادت امام حسن عسگری و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) است ، گفت: امروز چقدر برای امام زمان کار می کنیم؟ چقدر به دنبال جلب رضایت آنها هستیم؟ امام زمان چقدر جامعه ما هستند؟ چه کسی باید این مهم را دنبال کند؟ از همه عزیزانی که به این مهم توجه کرده اند تشکر می کنم و به خواست خدا به برکت اهل بیت توفیق تا آنجا که ممکن است در خدمت ما خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به 15 آنلاین روز روستاها و عشایر گفت: توجه به روستاها و عشایر کارگر موضوع بسیار مهمی است ، خوشبختانه سالهاست که “توجه بیشتر به برخی از روستاها پرداخت می شود. “مهاجرت برعکس شده است و باید توجه بیشتری به موضوع تولید ، اشتغال خانگی و ایجاد شرایط اجتماعی برای احیای روستاهای بیشتر توجه شود ، که امیدواریم در دولت جدید همراه با خدمات ارائه شده

وی افزود: قبایل کارگر نیز سرمایه های ارزشمند کشور هستند و همه ما باید قدردان این گروه از افراد راضی و سخت کوش باشیم. بدیهی است واضح است که بهترین اقوام مورد توجه و دوستدار تلاش خود را برای تقویت تولید مضاعف خواهند کرد.

محمودی با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان به ورامین گفت: ضمن تشکر از این بازدید وزیر ورزش اظهار شد که این شهرستان از ظرفیت بالایی برای ورزش در همه زمینه ها برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد خوشبختانه خوب ، جوانان ایران اسلامی در عرصه بین المللی در زمینه ورزش ، آنها بیش از پیش می درخشند. من باید پیروزی تیم کشتی ایران را تبریک بگویم ، که به ویژه ملت ایران را از دست دادن حریف آمریکایی خوشحال کرد. بنابراین ، برای شهر خوب ، ما باید به استفاده از همه عناصر دلسوز و همه ظرفیت های فکری توجه کنیم. سلیقه های سیاسی و فرهنگی همیشه متفاوت بوده است ، و در برخورد با سلیقه ها م polدب و درست مهم خواهد بود. ، و دوم. این تفاوتها باید در خواسته های مشترک و اجتماعی و مردمی کنار گذاشته شود.

خطیب جمعه ورامین گفت: امروزه ورامین از مشکلات عمده مسکن در برخی از تعاونی های حوزه املاک تولیدی و صنعتی رنج می برد ، مشکلات اجتماعی مانند برخی ناهنجاری ها مانند نزاع خیابانی و اعتیاد به فساد. چرا عزم و اراده لازم برای حل این مشکلات را نداریم. ؟ “من صراحتا و همدلانه اعلام می کنم که این منطقه به دلیل مواردی از سلیقه ها و اختلافات سیاسی آسیب زیادی دیده است ، که در صورت لزوم باید به صورت تخصصی و جاهای دیگر مورد بررسی قرار گیرد. من به شدت می خواهم همه اعضای این دولت که خوشبختانه با تفکر جهادی و خدمت به مردم به قدرت رسیده اند ، فرصت را با درگیری های دروغین و غیرمعمول از دست ندهند و در حومه ای از استان و به نفع مردان حرکت کنند ، بنابراین تا به خواست خدا ، آنها شاهد خدمات باشند تا بهتر و شایسته تر از مردم باشند.

امام جمعه موقت ورامین در مورد وضعیت منطقه گفت: آنچه این روزها در آذربایجان می گذرد از دیدگاه های مختلف قابل تجزیه و تحلیل و بررسی است. این کشور در عهدنامه گلستان در دوره قاجار از ایران جدا شد. “آذربایجان ، گرجستان و روسیه نتیجه امضای یک معاهده در دوره قاجار است. کشور ما مورد حمله قرار گرفت و خسارات جبران ناپذیری وارد شد. البته در صورت هرگونه اقدام احمقانه ، آنها پاسخ قاطع مردم ایران را دریافت خواهند کرد. “ارتش جمهوری اسلامی به آنها گفت که ایران هرگز از حقوق خود محروم نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
مردم تحمل دعواهای سیاسی را ندارند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.