قیمت تلویزیون ال جی 55B1 سایز 55 اینچ، پنل OLED Self-lighting

۲,۸۷۳ بازديد

قیمت تلویزیون ال جی 55B1 سایز 55 اینچ، پنل OLED Self-lighting https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-ال-جی-55b1-سایز-55-اینچ،-پنل-oled-self-lightin/ تیتر نیوز Sun, 10 Oct 2021 17:08:22 0000 اجتماعی اخبار مشاغل استان ها اقتصادی بین الملل عمومی https://www.titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-ال-جی-55b1-سایز-55-اینچ،-پنل-oled-self-lightin/ قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 55B1 سایز 55 اینچ محصولات داخلی ال جی ، به ویژه تلویزیون های هوشمند ، در بازار جهانی بسیار محبوب هستند و حتی در اینجا ، این تلویزیون های هوشمند فروش خوبی دارند. یکی از مدل های تولید شده توسط برند LG در سال 2021 ، B1 نام دارد. …

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 55B1 سایز 55 اینچ

تلویزیون قدیمی ال جی 55B1

محصولات داخلی ال جی ، به ویژه تلویزیون های هوشمند ، در بازار جهانی بسیار محبوب هستند و حتی در اینجا ، این تلویزیون های هوشمند فروش خوبی دارند. یکی از مدل های تولید شده توسط برند LG در سال 2021 ، B1 نام دارد. این مدل با توجه به نیاز کاربران مختلف در اندازه های مختلف ساخته شده است که قصد داریم در این قسمت به بررسی آنها بپردازیم تلویزیون ال جی 55B1 برای دیدن عزیزان.

ویژگی اصلی تلویزیون ال جی تلویزیون های 55B1 و LED استاندارد از فناوری قدیمی برای طراحی صفحه استفاده می کنند. استفاده از این فناوری کیفیت تصویر را بهتر می کند. کیفیت تصویر در این تلویزیون 4K است. این کیفیت تصویر باعث می شود تا کوچکترین جزئیات صحنه در محصول برای کاربر قابل مشاهده باشد. برای پردازش بهتر تصویر ، تلویزیون ال جی 55B1 دارای دستگاهی بسیار قدرتمند است که از روش های زیادی برای بهبود کیفیت تصویر استفاده می کند.

در مورد کیفیت صدای این تلویزیون می توان گفت که صدا را با وضوح بسیار خوب به شنونده منتقل می کند و به همین دلیل از توان صوتی 40 وات در خروجی استفاده کرده است. تلویزیون 55 اینچی LG B1 پیشنهاد خوبی برای طرفداران بازی و کنسول های بازی است زیرا دارای درگاه HDMI2.1 است و همچنین از فناوری های ALLM و VRR پشتیبانی می کند. فناوری ALLM سرعت ورود به بازی را کاهش می دهد.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

این مدل همچنین دارای طراحی ظریف و زیبایی است که با طرح و دکوراسیون داخلی خانه مطابقت دارد و علاوه بر این می توان آن را روی دیوار قرار داد ، به طوری که از تلویزیون به عنوان یک تصویر زیبا استفاده می شود.خیلی زیبا. بودن. برای اتصال سایر دستگاه های خارجی به تلویزیون ، پورت های مختلفی نصب شد ، به عنوان مثال ، پورت های USB و HDMI ، که از پورت USB برای اتصال فلش مموری و درایوهای خارجی استفاده می کنند.

کیفیت تصویر در تلویزیون 55B1 ال جی قدیمی

قیمت و خرید تلویزیون قدیمی ال جی 55B1

با اطمینان می توان گفت که متمایزترین ویژگی تلویزیون آن کیفیت تصویر آن است ، بنابراین این عنصر می تواند تأثیر قابل توجهی بر سایر جنبه های تلویزیون داشته باشد. تلویزیون ال جی 55B1 او برای بهبود کیفیت خروجی خود ، از فناوری قدیمی در ساخت صفحه استفاده کرد.

مزیت اصلی این فناوری این است که پیکسل ها به طور پیش فرض نور پس زمینه ندارند و نور مورد نیاز خود را به طور مستقل تأمین می کنند و همچنین می توانند در صورت نیاز روشن یا خاموش شوند ، که باعث می شود این ویژگی ها کیفیت تصویر خروجی را واضح تر و جذاب تر و بسیار بیشتر کند. شباهت بیشتری به تصویر واقعی دارد کیفیت خروجی تلویزیون ال جی 55B1 4K است.

وضوح تصویر 2160 38 3840 پیکسل است که این پیکسل می تواند بیننده را با جزئیات تصویر در اختیار داشته باشد. برای طرفداران فیلم ها و سریال ها نیز یک گزینه عالی به نام FilmMaker در تلویزیون ال جی 55B1 نصب شده است که می تواند تصویری واضح از خروجی مورد نظر فیلمساز به بیننده ارائه دهد. از قابلیت HDR نیز برای افزایش فضای داخلی تصویر استفاده شده است که از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.

پشتیبانی از فرمت HLG رنگ مورد استفاده در تصویر را بهبود می بخشد و کیفیت تصویر بهتری را برای بیننده فراهم می کند. از فناوری Pixel Dimming برای بهبود و کنترل کنتراست تصویر در تلویزیون LG 55B1 استفاده می شود. این مدل همچنین از فناوری Wide Views Angle پشتیبانی می کند که به هر نحوی کار می کند که کاربر در هر مکان و در هر طرف تلویزیون بتواند نتیجه را بدون هیچ وضوح خروجی و کیفیت تصویر روی صفحه مشاهده کند.

تلویزیون ال جی 55B1 از قابلیت های Perfect Color و Billion Rich Color برای نمایش طیف وسیعی از رنگ ها بر روی تلویزیون استفاده می کند. با استفاده از میلیارد رنگ غنی ، تقریباً یک میلیون رنگ را می توان در تلویزیون نمایش داد.

طراحی زیبا برای تلویزیون ال جی 55B1 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچی LG 55B1

تلویزیون ال جی 55B1 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این تلویزیون ضخامت کم و عرض باریک دارد. دید این تلویزیون برای نصب روی دیوار مناسب است و می توانید با قرار دادن تلویزیون ، تلویزیون را تزئین کنید تا خانه شما زیبا شود. حاشیه تلویزیون ال جی مانع از حواس پرتی شما در حین تماشای نمایش ها یا فیلم های مورد علاقه شما می شود.

تلویزیون ال جی دارای عملکرد گالری هنر است که به شما امکان می دهد هنگام مرگ تلویزیون آن را به یک گالری هنری تبدیل کنید.

برنامه کاربردی تلویزیون B1 قدیمی B1

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچی LG B1

داشتن پردازنده جنبه های مختلف تلویزیون ، از جمله کیفیت صدا و فیلم و همچنین تضاد بین تصویر نمایش داده شده در تلویزیون و رنگ بندی قابل نمایش بر روی آن را بهبود می بخشد. بدین منظور ، تلویزیون ال جی 55B1 از پردازنده قدرتمند α7 Gen4 4K استفاده می کند که با استفاده از روش ها و هوش مصنوعی فراوان می تواند کیفیت تصویر تلویزیون را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

محتوای تصویری پیشرفته این فناوری از فناوری ارتقای مقیاس AI 4K استفاده می کند. عملکرد این فناوری این است که تا زمانی که کیفیت تصاویر دریافتی از منبع پایین و غیر ضروری نباشد ، با استفاده از این ویژگی کیفیت تصاویر به کیفیت 4K به روز می شود. اینها و کاربران نباید نگران کیفیت پایین. و نتیجه همیشه در بالاترین سطح ممکن به بیننده می رسد.

تقویت چهره یکی دیگر از فناوری های جالب استفاده شده در این تلویزیون است و این برنامه کاربردی قادر است چهره شخص را در تلویزیون تشخیص داده و در یک محصول معمولی نمایش دهد. از دیگر فناوری های مورد استفاده در تلویزیون LG 55B1 می توان به AI Brightness Control اشاره کرد. در تلویزیون سنسوری وجود دارد که می تواند میزان نور محیط را تشخیص دهد و نور ساطع شده از صفحه با توجه به میزان نور محیط تنظیم می شود.

به عنوان مثال ، وقتی یک نمایش سیاه و سفید روی تلویزیون پخش می شود ، روشنایی صفحه کمی کاهش می یابد تا جزئیات بیشتر تصویر به مخاطب منتقل شود. محصولات LG دارای پردازنده های قدرتمند هستند ، تلویزیون ال جی 55NANO81 55 اینچ این یکی از محصولاتی است که با استفاده قوی به مشتریان ارائه می شود.

قابلیت های تلویزیون هوشمند 4K ال جی

تلویزیون قدیمی ال جی 55B1

تلویزیون ال جی قابلیت های هوشمند زیادی دارد. این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از عملکردهای این تلویزیون Screen Mirror است که به شما امکان می دهد صفحه تلفن همراه خود را به صفحه تلویزیون متصل کرده و محتوای مورد علاقه خود را در صفحه بزرگتر مشاهده کنید. فناوری دیگری که در تلویزیون ال جی موجود است Sports Alert است که هنگام شروع یا پایان یک رویداد مهم ورزشی به شما یادآوری می کند.

این تلویزیون دارای چهار درگاه HDMI و سه درگاه USB است که می توانید با استفاده از کابل USB از داخل فلش مموری یا هارد اکسترنال استفاده کنید. این تلویزیون دارای یک گیرنده دیجیتال است که به شما امکان می دهد از تماشای شبکه های داخلی و خارجی لذت ببرید. همچنین می توانید از یک مرورگر وب برای مشاهده سایت و لذت بردن از عملکردهای ارائه شده استفاده کنید. با استفاده از این تلویزیون ، می توانید از دستگاه Bluetooth Surround Ready برای اتصال دو بلندگو از طریق بلوتوث و تقویت صدای تلویزیون استفاده کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 55B1

قیمت و خرید تلویزیون 55B1

تلویزیون ال جی از کیفیت صدا و وضوح بالایی برخوردار است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دوگانه و کانال های دوگانه و قدرت خروجی 40 وات است که صدایی قوی به شما می دهد. یکی از ویژگی های داخلی تلویزیون ال جی ، خروجی صوتی Simputous است که هنگام اتصال سندبار به تلویزیون صدایی هماهنگ و همراه پخش می کند.

همچنین تلویزیون ال جی 55B1 دارای فناوری Dolby Digital ، Dolby Digital Plus است که کیفیت صدای خروجی تلویزیون را بهبود می بخشد. این تلویزیون از بلندگوهای بی سیم WiSA Speaker پشتیبانی می کند و می توانید این بلندگوها را به تلویزیون بی سیم متصل کنید تا قدرت این تلویزیون افزایش یابد و از گوش دادن به صدا لذت بیشتری ببرید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 55B1 سایز 55 اینچ، پنل OLED Self-lighting

منبع :دوزین کالا مرجع فروش تلویزیون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.