چرا واقعیت را به مردم نمی‌گویند؟

انواع کولر گازی اجنرال

چرا واقعیت را به مردم نمی‌گویند؟

۲,۴۶۰ بازديد

چرا واقعیت را به مردم نمی‌گویند؟ https://evarah.ir/2021/10/چرا-واقعیت-را-به-مردم-نمی‌گویند؟/ Sat, 09 Oct 2021 12:48:21 0000 عمومی https://evarah.ir/2021/10/چرا-واقعیت-را-به-مردم-نمی‌گویند؟/

نامه دادستان کل (که البته به صراحت مغایر با ماده 29 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و دستور رئیس کل دادگستری سابق و به طور ضمنی به نظر رئیس کل دادگستری فعلی است) این بحث را برانگیخته است. البته من قصد ندارم از این منظر وارد بحث شوم ، زیرا حقوقدانان برجسته به درستی به …

منبع: خبرگذاری ایواره
چرا واقعیت را به مردم نمی‌گویند؟

نامه دادستان کل (که البته به صراحت مغایر با ماده 29 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و دستور رئیس کل دادگستری سابق و به طور ضمنی به نظر رئیس کل دادگستری فعلی است) این بحث را برانگیخته است.
البته من قصد ندارم از این منظر وارد بحث شوم ، زیرا حقوقدانان برجسته به درستی به آن پرداخته اند و قانون آنقدر واضح است که نیازی به تفسیر ندارد. من می خواهم مردم حقیقت را بدانند زیرا مردم حق دارند آن را بدانند.

اگر می گوییم هزینه تهیه کاغذبازی در دفتر کار زیاد است (که واقعاً زیاد است) ، چرا جزئیات و اجزای این هزینه های هنگفت را به مردم نگویید؟
چرا نمی گویید بیش از 90 درصد از این هزینه ها مخارج دولتی شامل مالیات ، مالیات بر ارزش افزوده ، مالیات شهرداری ، بخشی از هلال احمر ، هزینه ثبت نام ، کاداستر است که ثبت کننده حق ورود و گرفتن ریال به آنها را ندارد؟

چرا من نمی گویم که همه این هزینه ها را به صورت آنلاین واریز کرده و بلافاصله همه آنها طبق قانون به دفتر اسناد رسمی واگذار می شود و دفتر اسناد رسمی نمی تواند آنها را جمع آوری کند؟
چرا برخی از نمایندگان محترم پارلمان که خود نیز مدعی انقلاب هستند ، به مردم نمی گویند یا نمی خواهند مردم بدانند که این هزینه ها را در قالب قوانین مختلف از جمله بندهای مختلف و درج لایحه بودجه آنها بر مردم تحمیل کرده اند؟
اگر بگوییم آنها از قانونی که تصویب کرده اند اطلاعی ندارند ، ما را با چنین نمایندگان می بخشند ، و اگر می گوییم آنها می دانند اما نمی فهمند که در این مورد باید ببینیم چه چیزی بر اخلاق و وجدان حاکم است.
تأسف بارتر این است که گرفتن این هزینه ها از دفاتر مورد تأیید نمایندگان خود در جیب مردم تخلف تلقی می شود و تلویزیون رادیویی تمام تلاش خود را می کند تا این تهمت دروغین و آشکار را توسط نادانان و گاهی مقامات مسئول معرفی کند. ده ها سال است که وام گرفته اند و متهم به ترسوئی برای غارت جیب مردم و کسب درآمد هستند.

از نمایندگان محترم پارلمان انتظار می رود ابتدا به قوانین تصویب شده پایبند باشند و ثانیاً ، اگر نگران مشتریان خود هستند ، قانونی را تصویب کنند تا مردم با تهیه یک سند رسمی با کمترین هزینه ، حداقل از آرامش خاطر برخوردار شوند. زمان و در نهایت احترام

به جرأت می توان گفت حذف مراکز تعویض پلاک و اختصاص هر پلاک به هر خودرو از تولید تا حذف و تکمیل کل مراحل انتقال خودرو به دفتر اسناد رسمی (قطعاً حذف هزینه های بالا) و اطلاع از این روند آنلاین در ناجا می تواند رضایت افراد را به همراه داشته باشد. به طور چشمگیری افراد را ارائه دهید. همچنین انتظار می رود صدا و سیما ماموریت اصلی خود را فراموش نکند و تلاش خواهد کرد تا مردم را به شیوه ای شفاف و بدون تعصب آگاه کند.

منبع: خبرگذاری ایواره
چرا واقعیت را به مردم نمی‌گویند؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.