ارائه خدمات روانشناسی توسط “اسنپ” غیرقانونی است

۲,۴۴۳ بازديد

ارائه خدمات روانشناسی توسط “اسنپ” غیرقانونی است https://d77.ir/ارائه-خدمات-روانشناسی-توسط-اسنپ-غیرقا/ Sat, 09 Oct 2021 00:25:59 0000 جامعه و خانواده https://d77.ir/ارائه-خدمات-روانشناسی-توسط-اسنپ-غیرقا/ رئیس سازمان نظام روانپزشکی و مشاوره کشور ارائه خدمات مشاوره روانشناسی از طریق برنامه “اسنپ” را غیرقانونی دانست. دکتر حاتمی گفت که در حالی که برنامه اسنپ ادعا می کند که به افرادی که از روانشناسان دارای مجوز استفاده می کنند ، مشاوره می دهد ، در واقعیت اینطور نیست. وی گفت: “برخی از افراد …

رئیس سازمان نظام روانپزشکی و مشاوره کشور ارائه خدمات مشاوره روانشناسی از طریق برنامه “اسنپ” را غیرقانونی دانست.

دکتر حاتمی گفت که در حالی که برنامه اسنپ ادعا می کند که به افرادی که از روانشناسان دارای مجوز استفاده می کنند ، مشاوره می دهد ، در واقعیت اینطور نیست.

وی گفت: “برخی از افراد در این بستر خدمات مشاوره و روانشناسی ارائه می دهند که حتی روانشناس نیستند و این یک تخلف است.”

در مصاحبه با دنیای 77 ، دکتر محمد حاتمی گفت: برخی از بسترها مانند اسنپ ادعا می کنند که از روانشناسان مجاز برای مشاوره و خدمات روانی که ارائه می دهند استفاده می کنند ، اما در واقعیت اینطور نیست و برخی از افرادی که در این بسترها خدمات ارائه می دهند حتی روانشناس نیستند.

وی ادامه داد: در همین راستا ، سازمان روانشناسی و مشاوره کشور نامه ای به طور خاص به شرکت مخابرات نوشته و از خدمات مشاوره و روانشناسی ارائه شده توسط برنامه SNAP برای توقف کار آنها شکایت کرده است. امکان نظارت بر کار آنها وجود ندارد و آنها زیر نظر سیستم روانشناسی کشور و نهادهای مشاوره ای کار نمی کنند و به نظر ما کار آنها مجاز نیست.

حاتمی با بیان اینکه درخواست درخواست مذکور برای ارائه خدمات و مشاوره روانشناختی معتبر نیست زیرا به استفاده از افراد غیرحرفه ای اشاره کرد و تصریح کرد: ما به طور خاص به شرکت مخابرات در مورد برنامه SNAP نامه نوشتیم که کار آنها نامعتبر است. است. با این حال ، نماینده قانونی اسنیپ ادعا می کند که این برنامه افرادی را استخدام می کند که دارای مجوز از یک شرکت روانشناسی و مشاوره هستند ، در حالی که تحقیقات ما و ادعاهای ما به آژانس نشان می دهد که برخلاف ادعای نماینده قانونی اسنیپ ، این برنامه توسط افرادی استفاده می شود که روانشناس نیستند. اصلا

وی در پایان سخنان خود با اشاره به “پیامدهای ارائه خدمات روانشناختی توسط افراد غیر متخصص” گفت: ارائه برنامه های SNAP و خدمات روانشناسی مانند این و مشاوره را متوقف کنید. همچنین در این زمینه پرونده تشکیل می دهیم.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.