توسعه گردشگری نیازمند داشتن برنامه‌ای منسجم است

۲,۲۷۸ بازديد

توسعه گردشگری نیازمند داشتن برنامه‌ای منسجم است https://d77.ir/توسعه-گردشگری-نیازمند-داشتن-برنامه‌ا/ Sun, 10 Oct 2021 12:03:20 0000 استانی https://d77.ir/توسعه-گردشگری-نیازمند-داشتن-برنامه‌ا/ دنیای 77 / کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: برای توسعه گردشگری جهت استفاده از طبیعت برنامه ای یکپارچه لازم است. خالد جعفری امروز (اکتبر) در نشست اتاق بازرگانی ، صنعت ، معدن و گردشگری کشاورزی ، اقتصاد ورزشی و اقتصاد صنعتی کردستان گفت: کرونا نه تنها استان کردستان و …

دنیای 77 / کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: برای توسعه گردشگری جهت استفاده از طبیعت برنامه ای یکپارچه لازم است.

خالد جعفری امروز (اکتبر) در نشست اتاق بازرگانی ، صنعت ، معدن و گردشگری کشاورزی ، اقتصاد ورزشی و اقتصاد صنعتی کردستان گفت: کرونا نه تنها استان کردستان و کشور ، بلکه کل جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت گردشگری در توسعه اقتصادی افزود: با توجه به مفهوم گردشگری ، امروزه می توان گفت کردستان یک استان نوپا است و نیاز به مراقبت و توجه ویژه دارد.

جعفری با اشاره به اینکه گردشگری می تواند تاثیر بسزایی در توسعه اقتصادی داشته باشد ، گفت: طی دو سال گذشته تاکید معاونت بر گردشگری بیشتر اقتصادی شده و این روند ادامه خواهد داشت.

وی گفت: متأسفانه در استان کردستان برنامه خاصی برای پتانسیل گردشگری وجود ندارد ، بنابراین نیاز است که برنامه جامع و کاملی برای گردشگری استان ارائه شود.

جعفری خاطرنشان کرد: ما باید بر نقش دولت در بخش گردشگری به معنای عام تمرکز کنیم ، زیرا گردشگری می تواند منجر به رونق و توسعه اقتصادی شود.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته 20 هزار میلیارد ریال در اقتصاد گردشگری استان سرمایه گذاری کرده ایم و در زمینه زیرساخت ها گام های بسیار مهمی برداشته ایم.

جعفری در پایان با اشاره به نقش زیرساخت ها در توسعه گردشگری گفت: خوشبختانه پروژه های زیربنایی خوبی اجرا شده است و همانطور که مستحضر هستید پروژه جاده سنندج-مریوان 7000 میلیارد روپیه هزینه داشته است.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.