سفر دولت به استان بوشهر پنج هزار میلیارد تومان مصوبه در پی داشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۲,۲۸۸ بازديد

سفر دولت به استان بوشهر پنج هزار میلیارد تومان مصوبه در پی داشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://d77.ir/سفر-دولت-به-استان-بوشهر-پنج-هزار-میلیار/ Sun, 10 Oct 2021 12:43:42 0000 عمومی https://d77.ir/سفر-دولت-به-استان-بوشهر-پنج-هزار-میلیار/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، احمد محمدی زاده بعد از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی موافقت سفر دولت در استان بوشهر گفت: وی از تصویب 50 هزار میلیارد ریال برای اجرای این پروژه در این بازدید خبر داد و افزود: در سفر رئیس جمهور بوشهر ، چهار پروژه از جمله 5 هزار میلیارد تن اعتبار …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، احمد محمدی زاده بعد از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی موافقت سفر دولت در استان بوشهر گفت:

وی از تصویب 50 هزار میلیارد ریال برای اجرای این پروژه در این بازدید خبر داد و افزود: در سفر رئیس جمهور بوشهر ، چهار پروژه از جمله 5 هزار میلیارد تن اعتبار از منابع دولتی و مبلغ یک میلیون میلیون تومان تسهیلات اعتباری تصویب شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اختصاص 50 5 هزار و 50 میلیون برای توسعه صنایع دریایی ، کشتی سازی و صنایع دریایی گفت: 170 هزار و 170 میلیون نفر برای توسعه و اجرای پروژه های پتروشیمی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور بوشهر می توان به تصویب 9 920 میلیون سود ارزی از دارایی های صندوق توسعه ملی اشاره کرد.

محمدی زاده با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیسیون تخصصی برای اجرای پروژه ها با حضور معاونین استاندار ، افزود: پروژه ها باید طبق برنامه پیش برود و ماهانه و مستمر تحت نظارت قرار گیرد.

وی از احداث 12 تا 1 میلیون واحد مسکونی در استان خبر داد و گفت: کمیته امداد محرومان 1700 واحد دارد و ساخت 1500 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در دستور کار است.

استاندار بوشهر گفت: یک پروژه آب شیرین کن با ظرفیت 70 هزار متر مکعب در نیروگاه اتمی بوشهر تا دو سال آینده ساخته می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.