قیمت تلویزیون سامسونگ 43AU9000 سایز 43 اینچ-صفحه نمایش 4K

۲,۴۴۷ بازديد

قیمت تلویزیون سامسونگ 43AU9000 سایز 43 اینچ-صفحه نمایش 4K https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-سامسونگ-43au9000-سایز-43-اینچ-صفح/ تیتر نیوز Tue, 12 Oct 2021 13:28:40 0000 اجتماعی اخبار مشاغل استان ها اقتصادی بین الملل عمومی https://www.titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-سامسونگ-43au9000-سایز-43-اینچ-صفح/ قیمت و مشخصات تلویزیون سامسونگ 43AU9000 سایز 43 اینچ سامسونگ یکی از محبوب ترین و محبوب ترین مارک های تلویزیون در جهان است. این برند همه ساله محصولات خود را با جدیدترین و بهترین تکنولوژی به بازار عرضه می کند و رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را جلب می کند. یکی از جدیدترین مدل ها …

قیمت و مشخصات تلویزیون سامسونگ 43AU9000 سایز 43 اینچ

تلویزیون 43 اینچی سامسونگ 43AU9000

سامسونگ یکی از محبوب ترین و محبوب ترین مارک های تلویزیون در جهان است. این برند همه ساله محصولات خود را با جدیدترین و بهترین تکنولوژی به بازار عرضه می کند و رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را جلب می کند. یکی از جدیدترین مدل ها در سال 2021 عرضه شد تلویزیون سامسونگ 43AU9000 در اندازه های مختلف ساخته می شود. در این بخش ، ما نگاهی به اندازه 43 متری این دستگاه ، که به طور خلاصه 43AU9000 نامیده می شود ، می اندازیم و ویژگی های آن را برای عزیزان خود توضیح می دهیم.

تلویزیون 43AU9000 سامسونگ از فناوری کریستال روی صفحه استفاده کرده است تا کیفیت تصویر بالاتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی داشته باشد ، که باعث می شود روشنایی تصاویر ارائه شده به کاربر بهتر شود. و تصاویر جذاب تری در محصول نمایش داده می شود. کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است که می تواند تصاویر بسیار زیبایی را روی صفحه ثبت کند.

برای پردازش تصویر در این مدل ، ما از پردازنده بلوری بسیار قدرتمندی استفاده کردیم که از الگوریتم های مختلف برای بهبود کیفیت تصویر استفاده می کند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد برای طرفداران فیلم این تلویزیون ، حالت فیلم (Film) است که کیفیت تصویر پخش شده را به تصویر واقعی نزدیک کرده و لذت درونی را برای بیننده افزایش می دهد.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

تلویزیون سامسونگ 43AU9000 همچنین یک پیشنهاد بسیار مناسب برای طرفداران بازی است. از فناوری های اختصاص داده شده به این طرفداران می توان به Game View اشاره کرد که می تواند کیفیت تصویر واقعی بازی را حفظ کند. همچنین دارای فناوری Game Bar است. به عبارت دیگر ، این ویژگی می تواند دسترسی سریع به شرایط مورد نیاز کاربر را فراهم کند.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 43AU9000

قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچ سامسونگ 43AU9000

کیفیت تصویر یکی از مهمترین عواملی است که بر خرید محصولات توسط مصرف کنندگان تأثیر بسزایی دارد. تلویزیون 43 اینچی سامسونگ سری AU9000 از فناوری شفاف برای نمایش خود استفاده می کند. این مدل از فناوری Edge LED برای نور پس زمینه استفاده می کند و همچنین از فناوری VA برای ساخت پنل استفاده می کند.

این تلویزیون همچنین از زاویه دید افقی پشتیبانی می کند به این معنا که کاربر بین فاصله و زاویه تلویزیون قرار دارد ، می تواند خروجی را روی صفحه بدون آسیب رساندن به وضوح و کیفیت تصویر مشاهده کند. این تلویزیون دارای رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل است و کیفیت خروجی آن 4K است. از فناوری UHD Dimming برای کنترل روشنایی تلویزیون سامسونگ 43AU9000 استفاده می شود.

هرچه طیف رنگی تلویزیون وسیع تر باشد ، تصویری واقع بینانه و با کیفیت در محصول نمایش داده می شود. بدین منظور ، تلویزیون 43 اینچی سامسونگ AU9000 از فناوری Dynamic Crystal Color و One Billion Color استفاده می کند که می تواند یک میلیارد رنگ مختلف را روی تلویزیون نمایش دهد.

از فناوری Contrast Enhancer برای افزایش کنتراست تصویر و ارائه تصویر به کاربر از واقعیت استفاده می شود. فناوری HDR همچنین برای افزایش محتوای تصویر استفاده می شود ، که از هر دو فرمت HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند ، که می تواند تأثیر بسزایی در بسیاری از جنبه های تلویزیون ، از جمله کیفیت تصویر ، کیفیت ، رنگ و ناسازگاری تصویر داشته باشد.

طراحی زیبا تلویزیون سامسونگ 2021 43AU9000

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 43 اینچی Samsung 43AU9000

تلویزیون سامسونگ 43AU9000 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. این تلویزیون دارای قابلیت AirSlim است که ضخامت و شکل نازک آن را نشان می دهد و همین امر آن را برای نصب روی دیوار بسیار مناسب کرده و دکوراسیون منحصر به فردی به خانه شما می بخشد. این تلویزیون باریک است و باعث می شود هنگام تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود حواس شما را پرت نکند و یک منطقه دید وسیع تری به شما می دهد. همچنین دارای یک پایه در وسط است که قدرت تلویزیون را بسیار افزایش می دهد و می توانید تلویزیون را بدون تکان دادن روی میز بگذارید و تماشا کنید.

صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ AU9000 با 43 اینچ

قیمت و خرید تلویزیون 43 اینچی سامسونگ AU9000

از پردازنده می توان در تلویزیون برای بهبود بیشتر اجزای مختلف تلویزیون مانند کیفیت تصویر یا صدا این طیف رنگی نمایش داده شده در این تلویزیون استفاده کرد. تلویزیون 43AU9000 سامسونگ از پردازنده کریستال 4K ورزشی استفاده می کند که با توجه به هوشمندی که در آن وجود دارد ، می تواند به بهبود جنبه های مختلف تلویزیون کمک کند.

برای از بین بردن نویز تصویر ، سازندگان این تلویزیون از فناوری های Analog Clean View و Digital Clean View استفاده کرده اند که می تواند نویز را در تصاویر آنالوگ و دیجیتال از بین ببرد. اگر تصاویر دریافت شده از منبع با کیفیت پایین و غیر ضروری باشند ، با استفاده از برنامه 4K Upscaling ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد و در نتیجه ، کارهای موجود همیشه تصاویر را مشاهده می کنند. بالاترین استاندارد ممکن در خروجی

اگر کاربر در حال تماشای یک فیلم اکشن یا بازی کامپیوتری است که سرعت بسیار بالایی دارد ، ممکن است با مشکلاتی مانند اعوجاج تصویر یا پایین آمدن کیفیت روبرو شود که با تلویزیون Motion 43AU9000 با فناوری Motion قابل حل است. Xcelerator Turbo کار می کرد این فناوری اجازه می دهد تا تصویر به روشنی ، صاف و کاملاً واضح به کاربر ارائه شود.

سامسونگ AU9000 سایز 43 اینچ هوشمند است

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 43 اینچی سامسونگ AU9000

تلویزیون سامسونگ دارای سیستم عامل Tizen است که برنامه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از عملکردهای این تلویزیون Smart چیزی است که به شما اجازه می دهد سایر دستگاه های هوشمند خانه خود را از طریق صفحه تلویزیون کنترل کنید. این تلویزیون دارای 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB است که می توانید از کابل USB برای مشاهده محتویات هارد دیسک یا فلش مموری خود استفاده کنید.

فناوری دیگر در تلویزیون سامسونگ Multi View است که به شما امکان می دهد چندین بازی را با صفحه تلویزیون انجام دهید. این تلویزیون همچنین دارای دستیار صوتی Bixby است که به شما امکان می دهد با صدای هوشمند خود بازی کنید. رویدادهای مرتبط با تلویزیون را انجام دهید و برخی از مکانهایی را که آنها تنظیم کرده اند وارد کنید.

برای اتصال دستگاه های خارجی هوشمند خود به تلویزیون و تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود در صفحه بزرگتر می توانید از قابلیت های Wi-Fi و بلوتوث استفاده کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون 43AU9000 سامسونگ

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 43AU9000

تلویزیون سامسونگ 43AU9000 دارای دو سیستم صوتی و منبع تغذیه 20 وات است که از طریق عملکردهایی مانند Dolby Digital Plus ، Multiroom Link صدای با کیفیتی را به شما ارائه می دهد. یکی از ویژگی های این تلویزیون این است Q-Symphony تلویزیونی است که به بلندگوها و سیستم صوتی امکان پخش همزمان صدا و هماهنگ را می دهد و شما می توانید از گوش دادن به آن لذت ببرید.

این تلویزیون دارای سیستم کاهش Clear Voice III است که نویز اضافی را کاهش می دهد و صدای واضح تری به شما می دهد.

تلویزیون سامسونگ 43AU9000 دارای فناوری Dialog Enhancement است که نوسانات صدا را کاهش می دهد و صدا با جزئیات بیشتری پخش می شود. تلویزیون سامسونگ از نرم افزار Object Tracking Sound برای ایجاد صدای سه بعدی در هنگام پخش استفاده می کند و شما در آن غوطه ور هستید و می توانید از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 43AU9000 سایز 43 اینچ-صفحه نمایش 4K

منبع :دوزین کالا مرجع فروش تلویزیون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.