قیمت تلویزیون سامسونگ 58AU7100 سایز 85 اینج اسمارت

۲,۴۵۷ بازديد

قیمت تلویزیون سامسونگ 58AU7100 سایز 85 اینج اسمارت https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-سامسونگ-58au7100-سایز-85-اینج-اسم/ تیتر نیوز Tue, 12 Oct 2021 01:24:32 0000 اجتماعی اخبار مشاغل استان ها اقتصادی بین الملل عمومی https://www.titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-سامسونگ-58au7100-سایز-85-اینج-اسم/ معرفی و توضیحات تلویزیون سامسونگ 58AU7100 ، اندازه 58 اینچ سامسونگ یکی از برترین و پیشرفته ترین برندها در زمینه محصولات خانگی به ویژه تلویزیون های هوشمند است و طراحان و متخصصان این شرکت ، هر ساله ، از جدیدترین فناوری و جدیدترین فناوری و متناسب با سلیقه کاربران ، جدید استفاده می کنند. تلویزیون …

معرفی و توضیحات تلویزیون سامسونگ 58AU7100 ، اندازه 58 اینچ

تلویزیون سامسونگ 43AU7100

سامسونگ یکی از برترین و پیشرفته ترین برندها در زمینه محصولات خانگی به ویژه تلویزیون های هوشمند است و طراحان و متخصصان این شرکت ، هر ساله ، از جدیدترین فناوری و جدیدترین فناوری و متناسب با سلیقه کاربران ، جدید استفاده می کنند. تلویزیون برای ارائه بازار جهانی یکی از مدل های تولید شده توسط این شرکت در سال 2021 تلویزیون سامسونگ 58AU7100 دیا

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی 2021 و دسته بندی های تلویزیونی را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

مدل AU7100 است. در واقع این سری در 5 اندازه مختلف ساخته شده است و در این قسمت قصد داریم 58 سایز این مدل محبوب را توضیح دهیم. تلویزیون سامسونگ 58AU7100 از فناوری صفحه نمایش کریستال برای ارائه کیفیت تصویر بالاتر از تلویزیون های LED استاندارد استفاده می کند.

همچنین کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون 4K است که می تواند تصاویر عمیقی را در اختیار بینندگان قرار دهد. برای پردازش تصاویر موجود در این محصول ، از پردازنده کریستالی بسیار قدرتمندی استفاده شده است که تصاویر را با توجه به شکل آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و آنها را در محصول حاصله برای بهبود کیفیت تصویر نمایش می دهد.

مجموعه تلویزیونی 58 اینچی سامسونگ AU7100 از سیستم صوتی دو کاناله استفاده می کند و با یک راه حل سازگار صدا را برای شنونده ارسال می کند. این تلویزیون دارای دستگاه تلفن همراه نیز می باشد و کاربر می تواند به راحتی عملکرد دلخواه را از طریق صدا بر روی تلویزیون انجام دهد. این مدل برای رابط کاربری نیز از سیستم عامل اختصاصی Tizen استفاده می کند که ویژگی های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

طراحی این تلویزیون به راحتی با دکوراسیون داخلی مطابقت دارد و می تواند بر روی دیوار نیز نصب شود. از پورت هایی مانند پورت USB و HDMI برای اتصال سایر دستگاه های خارجی به تلویزیون نیز استفاده می شود.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 58AU7100

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 58 اینچی 58AU7100

یکی از بزرگترین تفاوت ها با تلویزیون های LED معمولی تلویزیون سامسونگ 58AU7100 آنها در تلویزیون های سری AU7100 از فناوری شفاف استفاده می کنند. در واقع می توان گفت استفاده از این فناوری باعث می شود تصویر ارائه شده به کاربر در نشریه روشنایی بیشتری داشته باشد و تصویر با جذابیت و وضوح بیشتری به مخاطب منتقل شود.

کیفیت تصویر خروجی در تلویزیون 4K است و این محصول همچنین دارای وضوح تصویر 2160 x 3840 پیکسل است که از این پیکسل می توان جزئیات زیاد و تصاویر زیادی را ارائه داد. برای افزایش فضای داخلی تصویر ، از فناوری HDR در این تلویزیون استفاده شده است که از هر دو فرمت HLG و HDR10 پشتیبانی می کند.

در واقع ، در ارتباط با فناوری HDR ، می توان اشاره کرد که تأثیر مهمی بر عناصری مانند کنتراست تصویر یا پالت رنگی که می توان در تلویزیون نمایش داد ، وجود دارد و در نتیجه تصویر روی تلویزیون نمایش داده می شود. همان تصویر. یک تصویر واقعی ایجاد کنید. یکی از شاخص هایی که باعث می شود کیفیت تصویر به طرز باورنکردنی رشد کند و تصاویر برای مخاطب جذابتر باشد.

نمودار رنگ را می توان در تلویزیون نمایش داد و هرچه طیف بیشتر پخش شود ، کاربر بیشتر تصویر را می بیند. بدین منظور ، تلویزیون سامسونگ 58AU7100 از فناوری Pure Color استفاده می کند که می تواند چندین رنگ را روی تلویزیون نمایش دهد. همچنین از فناوری UHD Dimming برای افزایش روشنایی و روشنایی صفحه استفاده می شود.

طراحی زیبا از تلویزیون سامسونگ 58AU7100 2021

قیمت و خرید تلویزیون 58 اینچی سامسونگ AU7100

تلویزیون سامسونگ 58AU7100 طراحی زیبا و کاربردی دارد که زیبایی تلویزیون را افزایش می دهد. با استفاده از این تلویزیون ، با قرار دادن پایه ها در دو طرف تلویزیون ، می توانید تلویزیون را بدون تکان دادن روی میز بگذارید و از تماشای فضای داخلی مورد نظر خود لذت ببرید. دارای ضخامت نازک و حاشیه های باریک است که مانع از حواس پرتی هنگام تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود می شوید ، دید بیشتری به شما می دهد و برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است.

طراحی زیبا محصولات سامسونگ موضوع اصلی است ، تلویزیون 55 اینچی سامسونگ 55Q8F این یکی از محصولاتی است که زیبایی و ظرافت را با هم ترکیب می کند.

قابلیت تلویزیون هوشمند 58 اینچی سامسونگ AU7100

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 58 اینچی سامسونگ AU7100

تلویزیون سری 58 اینچی سامسونگ AU7100 ویژگی های هوشمند زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این تلویزیون دارای سیستم عامل Tizen است که دسترسی به آن از طریق منو بسیار آسان است. این تلویزیون دارای 1 درگاه USB و 3 درگاه HDMI است. با استفاده از این Wi-Fi و بلوتوث ، می توانید دستگاه های خارجی خود مانند لپ تاپ ، بلوتوث و تلفن های رده بالا را به تلویزیون متصل کرده و برنامه ها را تماشا کنید. یا فیلم مورد علاقه خود را روی صفحه بزرگتر مشاهده کنید. به

یکی از عملکردهای جذاب این تلویزیون Smart چیزی است که به شما اجازه می دهد سایر دستگاه های سامسونگ را از طریق صفحه تلویزیون کنترل کرده و تنظیمات خاصی را تنظیم کنید. فناوری دیگری که در این تلویزیون استفاده می شود Samsung TV Plus است. می توانید از بازی ها و برنامه ها در تلویزیون بدون نصب یا اتصال دستگاه های خارجی لذت ببرید.

همچنین می توانید با افزودن یک مرورگر وب داخلی ، وب را مرور کنید. همچنین ، با استفاده از رایانه شخصی با صفحه تلویزیون ، می توانید به رایانه از راه دور خود دسترسی داشته باشید و کارهای خود را انجام دهید.

پردازنده تلویزیون هوشمند سامسونگ 58AU7100

تلویزیون هوشمند سامسونگ 58AU7100

تلویزیون هایی که از پردازنده جداگانه ای برای پردازش تصاویر خود استفاده می کنند ، این مزیت را دارند که تصویر و کیفیت بهتری نسبت به تلویزیون های بدون پردازنده دارند. خوشبختانه تلویزیون AU7100 سامسونگ 58 اینچی از پردازنده کریستالی بسیار قدرتمندی با نام Crystal Processor 4K استفاده می کند که می تواند کیفیت بسیاری از اجزای تلویزیون را بهبود بخشد.

اگر کیفیت بدست آمده از منبع پایین و مناسب نباشد ، با استفاده از ویژگی ای به نام 4k Upscaling ، کیفیت این تصاویر با کیفیت 4K ارائه می شود و کاربر تصاویر با کیفیت بالا و بالاترین سطح خروجی را دریافت می کند. همچنین ، برای بهبود محتوای صوتی ، از برنامه ای به نام Adaptive Sound در تلویزیون Samsung 58AU7100 استفاده شد.

عملکرد این ویژگی تشخیص کبد و نوع پخش کننده روی صفحه تلویزیون و تطبیق خودکار صدای پخش شده در تلویزیون با آن صفحه است. اگر تصویری که در تلویزیون پخش می شود دارای کنتراست پایینی است ، با استفاده از فناوری Contrast Enhancer ، قسمتی از تصویر که کنتراست پایینی دارد بهبود می یابد و تصاویر با حداکثر وضوح و کنتراست ممکن نمایش داده می شوند. مخاطب قرار گرفت.

کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ 58AU7100

قیمت و خرید تلویزیون 58AU7100

در حالی که تلویزیون دارای بالاترین کیفیت تصویر است اما کیفیت صدای معمولی را ندارد ، این محصول نمی تواند مشتری را متقاعد به خرید کند و در واقع کیفیت صدا به همان اندازه کیفیت صدا اهمیت دارد. تصاویر و برای آن ، توسعه دهنده تلویزیون سامسونگ 58AU7100 سعی کرده است از جدیدترین و بهترین تکنولوژی برای بهبود محتوای صوتی این محصول استفاده کند.

این تلویزیون دارای دو بلندگو است که هر کدام می توانند 10 وات برق از خروجی تولید کنند و همچنین سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله است که با ترکیب این دو جزء که کیفیت صدای این تلویزیون یک راه حل خوبی است و صدا را به خوبی به مخاطب منتقل می کند.

اگر نیاز دارید صدای تلویزیون خود را افزایش دهید ، می توانید لوله یا سیستم صوتی بخرید که اگر این اتفاق بیفتد تلویزیون سامسونگ 58AU7100 از دستگاهی به نام Q-Symphony استفاده می شود و وظیفه اصلی آن تطبیق صدای منتقل شده با تلویزیون و سیستم های صوتی است. یکی از مهمترین فرمت های مورد استفاده در این مدل Dolby Digital Plus نام دارد.

منبع : قیمت تلویزیون سامسونگ 58AU7100 سایز 85 اینج اسمارت

منبع :دوزین کالا مرجع فروش تلویزیون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.