قیمت تلویزیون ال جی 65UP7550 سایز 65 اینچ اسمارت 4k

۲,۳۲۱ بازديد

قیمت تلویزیون ال جی 65UP7550 سایز 65 اینچ اسمارت 4k https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-ال-جی-65up7550-سایز-65-اینچ-اسمارت-4/ تیتر نیوز Wed, 13 Oct 2021 21:41:09 0000 اجتماعی اخبار مشاغل استان ها اقتصادی بین الملل عمومی https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-ال-جی-65up7550-سایز-65-اینچ-اسمارت-4/ قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 65UP7550 سایز 65 اینچ ال جی یکی از با تجربه ترین شرکت ها در زمینه محصولات خانگی به ویژه تلویزیون های هوشمند است. این شرکت اغلب یکی از پیشگامان استفاده از جدیدترین و بزرگترین فناوری هنگام تولید تلویزیون است که کاربران محصولات این شرکت را راضی کرده است. یکی …

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 65UP7550 سایز 65 اینچ

تلویزیون 65 اینچی LG 65UP7550

ال جی یکی از با تجربه ترین شرکت ها در زمینه محصولات خانگی به ویژه تلویزیون های هوشمند است. این شرکت اغلب یکی از پیشگامان استفاده از جدیدترین و بزرگترین فناوری هنگام تولید تلویزیون است که کاربران محصولات این شرکت را راضی کرده است. یکی از محصولات با کیفیت این شرکت تلویزیون ال جی 65UP7550 دیا

از جمله مدلهایی که در سال 2021 توسط برند LG عرضه شد ، می توان به مدل UP7550 اشاره کرد که در اندازه ها و اشکال مختلف ساخته شده است و بنابراین ، سایز مورد نظر ما 65 اینچ است که به دلیل اندازه بزرگ آن ، آن را بسیار مناسب برای محوطه وسیع و زیبایی منحصر به فردی به دکوراسیون و ساختار خانه می بخشد.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی 2021 و دسته بندی های تلویزیونی را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

این تلویزیون همچنین می تواند بر روی دیوار نصب شود و با استفاده از آن می توان به عنوان یک تصویر بسیار زیبا استفاده کرد. صفحه نمایش تلویزیون 65UP7550 LED است و کیفیت تصویر آن 4K است. برای بهبود چشمگیر کیفیت تصاویر نمایش داده شده در محصول ، از پردازنده بسیار قدرتمندی استفاده شده است که کیفیت تصویر و تلویزیون را از جهات مختلف بهبود می بخشد.

قابلیت تشخیص صدا یکی دیگر از ویژگی های عالی است که روی این تلویزیون اعمال می شود. کاربران می توانند به راحتی از صدا برای انجام دستورات و اقدامات مورد نظر در تلویزیون استفاده کنند. کیفیت صدای این تلویزیون نیز بسیار خوب است ، بدین منظور از توان 20 وات در محصول استفاده شده است.

سیستم عامل تلویزیون LG 65UP7550 WebOs نام دارد که یک سیستم عامل بسیار محبوب است و قابلیت استفاده بسیار خوبی را برای کاربران خود ارائه می دهد. همچنین می توانید از پورت USB روی تلویزیون برای اتصال دستگاه هایی مانند فلش مموری و دیسک های خارجی یا از پورت HDMI برای افزایش صدا و تصویر داخلی استفاده کنید.

طراحی زیبا بر روی تلویزیون LG 65UP7550

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچی ال جی 65UP7550

تلویزیون ال جی 65UP7550 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. این تلویزیون دارای ضخامت کمی است که آن را برای نصب روی دیوار بسیار مناسب می کند و فقط می توانید براکت را روی یک تلویزیون روی دیوار نصب کنید.

تلویزیون ال جی دارای یک پایه مرکزی است که قدرت تلویزیون را افزایش می دهد و شما به راحتی می توانید تلویزیون را روی میز گذاشته و فضای داخلی مورد نظر خود را تماشا کنید. همچنین دارای یک باریک باریک است که حواس شما را پرت می کند در حالی که مانع تماشای فیلم ها یا برنامه های مورد علاقه شما می شود.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 65UP7550 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچی LG 65UP7550

طراح و موسس تلویزیون ال جی 65UP7550 به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران ، آنها سعی کرده اند از جدیدترین فناوری برای بهبود کیفیت تصویر این محصول استفاده کنند. صفحه نمایش تلویزیون LG 65UP7550 LED است و صفحه آن صاف است.

پنل طراحی شده برای این تلویزیون IPS است که می تواند زاویه دید وسیعی را در اختیار کاربر قرار دهد ، بدین معنی که کاربر در موقعیت و زاویه یکسان تلویزیون قرار دارد ، بدون از دست دادن نور و کیفیت. تصاویر می توانند نتایج را مشاهده کنند. یا به عبارت دیگر ، با استفاده از زاویه دید ، به عنوان مثال ، می توانید در آشپزخانه باشید و فضای داخلی مورد نظر خود را در تلویزیون تماشا کنید.

از فناوری HDR که از دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند نیز برای بهبود فضای داخلی تصویر استفاده شد. فناوری HDR می تواند بر عناصری مانند کنتراست تصویر و همچنین طیف رنگی نمایش داده شده در تلویزیون تأثیر بگذارد. متأسفانه این تلویزیون فاقد فناوری Local Dimming است ، اما از فناوری موسوم به LG Local Contrast در برخی موارد استفاده می کند ، می تواند کنتراست تصویر و نمایشگر را افزایش داده و کیفیت مناسب را در اختیار کاربر قرار دهد.

وضوح این تلویزیون 2160 38 3840 پیکسل و کیفیت تصویر خروجی 4K است و ترکیب این دو ویژگی می تواند جزئیات استثنایی را در تصویر در خروجی کاربر نشان دهد. LG 65UP7550 برای علاقمندان به سینما و تلویزیون قابلیتی به نام FilmMaker را منتشر کرده است که تصاویر و صحنه های مشابه تصاویر مورد نظر فیلمساز و کارگردان را ضبط می کند.

عملکرد واضح در تلویزیون 65 اینچی LG UP7550

قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP7550 65 اینچی

تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل Webos است که انواع برنامه ها و نرم افزارها را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون ال جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ است که بسیاری از عملکردهای مربوط به صفحه تلویزیون را انجام می دهد. این تلویزیون دارای 2 درگاه HDMI و 1 درگاه USB است که می توانید با استفاده از کابل USB محتویات هارد دیسک یا فلش مموری خود را مشاهده کنید.

همچنین می توانید با پیمایش در وب سایت ها و استفاده از برنامه ها و ویژگی ها ، وب سایت ها را مرور کرده و لذت ببرید. نگران نباشید ، حتی اگر به جای دیگری نگاه کنید ، رویدادهای بزرگ بازی را در تلویزیون به شما نشان می دهد.

همچنین می توانید دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و محتوای مورد نظر خود را تماشا کنید.

کنترلر قدرتمند تلویزیون 65 اینچی LG UP7550

شرح و بررسی دقیق تلویزیون LG UP7550 ، اندازه 65 اینچ

تلویزیون های هوشمند به منظور بهبود کیفیت تصویر و حتی صدای تلویزیون ، از یک دستگاه کمکی به نام پردازنده استفاده می کنند که می تواند تصاویر را قبل از ظاهر شدن در خروجی بچرخاند. نتیجه با بهبود کیفیت تصویر سری 65 اینچی LG UP7550 از پردازنده آلفا نسل پنجم استفاده می کند که به پردازنده A5 AI 4K معروف است.

این پردازنده می تواند با استفاده از هوش قوی در آن و همچنین پردازش فوری تصویر ، بسیاری از جنبه های تلویزیون مانند کیفیت صدا و کنتراست تصویر و تصویر را تا حد زیادی بهبود بخشد.

یکی از جالب ترین عملکردهای مورد استفاده در تلویزیون LG 65UP7550 ، کنترل روشنایی هوش مصنوعی است که به گونه ای کار می کند که به طور خودکار نور محیط و نوری را که از صفحه نمایش داده می شود ، نمایش می دهد. به عبارت دیگر ، نور صفحه با نور محیط تنظیم می شود.

به عنوان مثال ، هنگامی که یک صحنه تاریک را مشاهده می کنید ، روشنایی صفحه کاهش می یابد تا جزئیات بیشتری از تصویر را به کاربر منتقل کند. اگر تصویر نمایش داده شده در تلویزیون از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد ، استفاده از 4K Upscaling کیفیت تصویر را به کیفیت 4K ارتقا می دهد و در نتیجه ، کاربران همیشه تصاویر باکیفیت ترین محصول را مشاهده خواهند کرد.

کیفیت صدا در تلویزیون LG 65UP7550

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 65UP7550

تلویزیون ال جی از کیفیت و وضوح صوتی بالایی برخوردار است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2 کاناله و دو بلندگو است که هر کدام صدایی با قدرت 10 وات تولید می کنند و توان خروجی این تلویزیون 20 وات است. یکی از فناوری های موجود در این تلویزیون تنظیم صدا AI است که صدا را با توجه به محیط تلویزیون برای شما تنظیم می کند.

همچنین تلویزیون ال جی 65UP7550 دارای ویژگی بلوتوث Surround Ready است که به شما امکان می دهد دو بلندگوی بلوتوث را همزمان به تلویزیون متصل کرده و صدا را تقویت کنید. همچنین از فناوری حذف نویز برای افزایش نویز اضافی و پخش واضح تر صدا برای شما استفاده می کند. یکی دیگر از فناوری های موجود در تلویزیون LG ، AI Sound است که صدا را بر این اساس تنظیم می کند. پخش ، ویرایش و کیفیت صدا را به شما می دهد.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 65UP7550 سایز 65 اینچ اسمارت 4k

منبع :دوزین کالا مرجع فروش تلویزیون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.