استان قزوین پایلوت اجرای «شبکه سلامت اجتماعی» در حوزه جوانان شد

۲,۳۱۶ بازديد

استان قزوین پایلوت اجرای «شبکه سلامت اجتماعی» در حوزه جوانان شد https://d77.ir/استان-قزوین-پایلوت-اجرای-شبکه-سلامت-ا/ Mon, 18 Oct 2021 12:05:55 0000 استانی https://d77.ir/استان-قزوین-پایلوت-اجرای-شبکه-سلامت-ا/ به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از کازوین ، علی لطفی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در رسانه های استان اظهار داشت: بخش جوانان با نیازها و مشکلات خاص خود اهمیت خاصی ندارد. و ما می توانیم ارتباط م effectiveثر با مخاطب را حفظ کنیم. وی افزود: مسکن ، …

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از کازوین ، علی لطفی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در رسانه های استان اظهار داشت: بخش جوانان با نیازها و مشکلات خاص خود اهمیت خاصی ندارد. و ما می توانیم ارتباط م effectiveثر با مخاطب را حفظ کنیم.

وی افزود: مسکن ، ازدواج ، اشتغال همچنان از جمله چالش ها و مشکلات جوانان است و ما تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای جوانان استان انجام می دهیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: مخاطبان جامعه جوانان ما نه تنها برابر نیستند بلکه جوانان 18 تا 35 ساله نیز تحت برنامه های مختلف تحت پوشش قرار می گیرند. قائم مقام. از فعالیتهای ارائه شده بهره مند شوید.

image_2021_10_18-10_57_39_461_DLA

لطفی گفت استان قزوین در حال حاضر دارای 73 مایع منی و مجوز فعالیت شرکت های خصوصی است که از این تعداد حدود 40 مایع منی فعالیت های خوبی دارند.

وی افزود: در اواخر امسال 14 مایع منی دیگر مجوز فعالیت خود را خواهند گرفت و این مجموعه اضافه می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان کازوین گفت: ساماناهای استان در زمینه های مختلف ادبی ، مدنی ، هنری ، اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی و مشارکت 5 تا 5 جوان فعال هستند. افراد به هر موسسه داده شده است.

اجرای یک برنامه سرباز ماهر

لطفی افزود: اجرای پروژه سرباز مهارت ها با همکاری جهاد دانشگاهی کار خوبی است که اجرا شده است و ماهانه 200 سرباز در زمینه تجارت و سبک زندگی آموزش می بینند.

وی گفت: پروژه “منش” مراکز نوآوری و شکوفایی در 11 استان کشور از جمله قزوین در حال اجرا است که ایده های جوانان با همکاری جهاد دانشگاهی برای تبدیل ایده ها به محصول ارسال می شود.

image_2021_10_18-14_6_9_194_dTY

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با هماهنگی و توافق با بانک از تسهیلات برای ارائه مزایا استفاده شد که شامل میلیون ، 000 میلیون تومان صندوق کارآفرین امید و 60 هزار میلیون تومان توسط بانک رسالت.

لطفی افزود: بیش از 30 نفر از جوانان استان توانستند از امکانات ارائه شده استفاده کنند.

وی گفت: از طریق امضای تفاهم نامه با ادارات فنی و حرفه ای ، اقداماتی برای آموزش جوانان انجام شد که می تواند در آینده برای اشتغالزایی این افراد مثر باشد.

کاوین پایلوت پروژه ملی است

لطفی افزود: خوشبختانه به دلیل قدرت ایجاد شده در استان ، ما به عنوان پایلوت کارگاه منطقه ای آسیب های اجتماعی و شبکه های بهداشت اجتماعی انتخاب شده ایم و مراسم رونمایی از این سیستم به زودی برگزار می شود.حضور مقامات کشوری “

وی گفت: همچنین در کشوری در حال برگزاری دوره های ملی ازدواج و مراکز مشاوره خانواده هستیم که در سال گذشته توانستیم سه مرکز راه اندازی کنیم.

لطفی گفت: قرار بود تا پایان امسال مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در استان فعال شود که تاکنون مراکزی راه اندازی شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.