قیمت تلویزیون ال جی 65NANO80 سایز 65 اینچ با پنل IPS

۲,۴۹۵ بازديد

قیمت تلویزیون ال جی 65NANO80 سایز 65 اینچ با پنل IPS https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-ال-جی-65nano80-سایز-65-اینچ-با-پنل-ips/ تیتر نیوز Thu, 14 Oct 2021 17:50:54 0000 اجتماعی اخبار مشاغل استان ها اقتصادی بین الملل عمومی https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-ال-جی-65nano80-سایز-65-اینچ-با-پنل-ips/ قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 65NANO80 اندازه 65 سانتی متر یکی از محبوب ترین مدل ها توسط LG در سال 2021 عرضه شد تلویزیون ال جی 65NANO80 دیا این مدل برای جایگزینی سری NANO80 در سال 2020 طراحی شده است. توجه داشته باشید که ال جی تصمیم گرفته است مدلهای جدید نانو را مانند …

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 65NANO80 اندازه 65 سانتی متر

تلویزیون 65 اینچی LG 65NANO80

یکی از محبوب ترین مدل ها توسط LG در سال 2021 عرضه شد تلویزیون ال جی 65NANO80 دیا این مدل برای جایگزینی سری NANO80 در سال 2020 طراحی شده است. توجه داشته باشید که ال جی تصمیم گرفته است مدلهای جدید نانو را مانند سال گذشته نامگذاری کند. بنابراین سری جدید NANO80 که برخلاف مدل قبلی در سال 2021 عرضه شد.

در این قسمت اندازه 65 اینچی این تلویزیون را به طور کامل برای شما عزیزان مرور می کنیم. سازندگان این مدل ، به منظور بهبود کیفیت تصویر و انتقال تصویر جذاب تر به مخاطبان خود ، از فناوری نانوسل در ساخت صفحه تلویزیون LG 65NANO80 استفاده کردند که می تواند طیف وسیعی از رنگ ها را در تلویزیون نمایش دهد. پاسخ دهید ، یک تصویر با کیفیت بسیار بالا را برای کاربر محصول نمایش می دهد.

برای پردازش بهتر تصویر در این تلویزیون از یک پردازنده قوی چهار هسته ای استفاده شده است که با استفاده از الگوریتم های مختلف کیفیت تصاویر نمایش داده شده در محصول را تا حد زیادی بهبود می بخشد. در مورد صدای این تلویزیون ، می توان گفت کیفیت خوبی دارد ، جایی که از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا استفاده می کنند.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

رابط کاربری این محصول از سیستم عامل WebOs استفاده می کند که بیشترین محبوبیت را در تلویزیون های مختلف دارد و برنامه های متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد. تلویزیون 65 اینچی LG NANO80 65 دارای طراحی بسیار ظریف بوده و جذابیت خاصی به دکوراسیون و دکوراسیون داخلی می بخشد و همچنین می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد و بدین ترتیب تلویزیون را به ظاهری بسیار زیبا تبدیل کرد. رد کردن تلویزیون دارای یک مرورگر وب است که کاربران می توانند از آن برای مشاهده وب و جستجوی موارد در اینترنت استفاده کنند.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 65NANO80

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچ ال جی 65NANO80

تولیدکنندگان و تولیدکنندگان مختلف تلویزیون ال جی تلاش می کنند تا کیفیت تصاویر پخش شده را تا حد امکان با استفاده از جدیدترین و بهترین فناوری ها ارتقا دهند و بیشترین رضایت را برای کاربران خود به ارمغان آورند. در تلویزیون ال جی 65NANO80 برای بهبود کیفیت تصویر ، از فناوری نانو سلول در ساخت صفحه استفاده شد. این فناوری باعث می شود تصاویر با کیفیت بالاتر و جذاب تری به مخاطب ارائه شوند.

عملکرد این فناوری فیلتر کردن رنگهای تیره و تیره و نمایش رنگهای واضح و جذاب بر روی تلویزیون است. عمق این تلویزیون 10 بیت است و همچنین از فناوری Billion Rich Color استفاده می کند ، چیزی در حدود یک میلیارد رنگ را می توان در تلویزیون نمایش داد و همانطور که می دانید ، بسته به میزان رنگ تلویزیون ، تعدد تصاویر آن است. نمایش می دهد بیشتر شبیه است و رنگ موجود در تصویر با رنگ طبیعی یکسان است.

از فناوری HD برای بهبود فضای داخلی تصویر استفاده می شود که از فرمت های HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. در حقیقت ، پشتیبانی از فناوری HLG باعث بهبود رنگ تصویر می شود که نتایج بسیار خوبی را برای مخاطب به همراه دارد.

صفحه نمایش مورد استفاده برای ساختن صفحه این تلویزیون از نوع IPS است و کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است و دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است که می تواند جزئیات تصویر را در اختیار کاربر قرار دهد. خدمات. جدیدترین روشنایی این تلویزیون از فناوری Edge LED استفاده می کند. Local Dimming برای افزایش کنتراست تصویر استفاده می شود.

طراحی زیبا برای تلویزیون LG 65NANO80 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچی LG 65NANO80

تلویزیون ال جی 65NANO80 شکل منحصر به فردی دارد. این تلویزیون با ضخامت کم برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیونی زیبا به منزل شما می بخشد. این تلویزیون باریک شما را از تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود دور می کند. تلویزیون ال جی نیز دو سوکت در کنار تلویزیون دارد که باعث افزایش قدرت تلویزیون می شود و می توانید به راحتی آن را روی میز بگذارید و از تماشای آن لذت ببرید.

کنترل کننده قدرتمند تلویزیون 65 اینچی LG NANO80

قیمت و خرید تلویزیون 65 اینچی LG NANO80

تلویزیون هایی که از پردازنده های جداگانه استفاده می کنند ، کیفیت تصویر و صدای بسیار بهتری نسبت به تلویزیون هایی که از پردازنده های جداگانه استفاده نمی کنند ، دارند. تلویزیون 65 اینچی LG NANO80 از یک پردازنده قدرتمند 4 هسته ای 4K استفاده می کند که از هوش مصنوعی داخلی برای سازماندهی فوری تصاویر و بهبود کیفیت تصویر در هر تصویر استفاده می کند.

یکی از جالب ترین تکنیک هایی که برای بهبود فضای داخلی تصویر در این تلویزیون استفاده شده است Image Inhancing نام دارد که باعث بهبود کلی تصویر خروجی و وضوح تصویر بهتر می شود. در صورت پذیرش.

هنگامی که کیفیت تصویر پایین و پایین است ، از 4K Upscaling استفاده می شود که وظیفه آن بهبود کیفیت تصویر با کیفیت پایین تا 4K است و کاربر تصاویری با کیفیت بالا پیدا خواهد کرد. مخصوصاً فقط با محصولات امکان پذیر است. به تلویزیون LG 65NANO80 همچنین از ویژگی Ai Brightness Control استفاده می کند که با استفاده از این ویژگی که به صفحه نمایش کاربر می رسد ، نور محیط را تنظیم می کند.

به عبارت دیگر ، سنسور موجود در این تلویزیون به طور خودکار نور محیط را تشخیص داده و بر اساس آن نور محیط را تنظیم می کند.

کیفیت صدا در تلویزیون 65 اینچی LG NANO8O

شرح و بررسی دقیق تلویزیون LG NANO80 ، اندازه 65 اینچ

یکی از مهمترین ویژگی های تلویزیون هنگام خرید ، وجود حجم زیاد و وضوح بالا است. تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله و قدرت خروجی 20 می باشد. این تلویزیون دارای دو بلندگو با فناوری Bluetooth Surround Ready و LG Sound Sync با بلوتوث و بی سیم است که می تواند آنها را به شما متصل کرده و یک تلویزیون بوده و صدایی با کیفیت بالا داشته باشد.

تلویزیون ال جی دارای سیستم کاهش نویز است که تا حد امکان نویز صدا را کاهش می دهد و صدایی بلند را برای شما پخش می کند. تلویزیون ال جی همچنین دارای قابلیت AI Sound است که بهترین مدل را به شما می دهد زیرا جریان داخلی را به شما می دهد و می توانید از تماشای هر برنامه یا فیلمی که دوست دارید لذت ببرید.

عملکرد واضح در تلویزیون LG 65NANO80

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 65NANO80

تلویزیون ال جی nano80 65 در 65 دارای سیستم عامل Webos است که برنامه ها و نرم افزارهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از فناوری های موجود در این تلویزیون Sound Share است که به شما امکان می دهد تلفن بلند خود را به تلویزیون متصل کرده و نمایش ها یا فیلم های مورد علاقه خود را در تلویزیون تماشا کنید. این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB است که می توانید با استفاده از کابل USB از داخل فلش مموری یا هارد اکسترنال خود استفاده کنید.

ویژگی دیگر تلویزیون ال جی 65NANO80 همچنین هشدار ورزشی بسیار مورد توجه است که رویدادهای مهم بازی و زمان شروع و پایان را به شما نشان می دهد ، حتی اگر محتوای دیگری را در تلویزیون مشاهده می کنید. می توانید از صدای هوشمند خود برای انجام کارهای مربوط به تلویزیون استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از ویژگی مرورگر وب به وب سایت خود و برنامه های کاربردی آن دسترسی پیدا کنید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 65NANO80 سایز 65 اینچ با پنل IPS

منبع :دوزین کالا مرجع فروش تلویزیون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.