قیمت تلویزیون ال جی 55NANO80 سایز 55 اینچ صفحه نمایش 4k

۲,۴۸۹ بازديد

قیمت تلویزیون ال جی 55NANO80 سایز 55 اینچ صفحه نمایش 4k https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-ال-جی-55nano80-سایز-55-اینچ-صفحه-نم/ تیتر نیوز Thu, 14 Oct 2021 13:49:28 0000 اجتماعی اخبار مشاغل استان ها اقتصادی بین الملل عمومی https://mail.titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-ال-جی-55nano80-سایز-55-اینچ-صفحه-نم/ قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 55NANO80 اندازه نانوسل 55 سانتیمتر از جمله مدلهایی که توسط این شرکت در سال 2021 ایجاد شده و به بازار جهانی ارائه شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد: تلویزیون ال جی 55NANO80 وی خاطرنشان کرد: این مدل بسته به نیاز کاربران مختلف در اندازه ها و …

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 55NANO80 اندازه نانوسل 55 سانتیمتر

تلویزیون 55 اینچی ال جی 55NANO80

از جمله مدلهایی که توسط این شرکت در سال 2021 ایجاد شده و به بازار جهانی ارائه شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد: تلویزیون ال جی 55NANO80 وی خاطرنشان کرد: این مدل بسته به نیاز کاربران مختلف در اندازه ها و اشکال مختلف ساخته می شود. در این قسمت نگاهی به اندازه تلویزیون 55 اینچی که به طور خلاصه 55NANO80 نامیده می شود می اندازیم و آن را برای شما عزیزان توضیح می دهیم.

برند ال جی یکی از محبوب ترین برندها در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند است که سابقه و فعالیت طولانی در این زمینه دارد. این شرکت سعی می کند محصولات خود را هر ساله با جدیدترین و بهترین تکنولوژی ارائه دهد و رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را به همراه داشته باشد.

تلویزیون ال جی 55NANO80 از فناوری نانوسل برای طراحی صفحه استفاده کرده است که کیفیت تصویر را بسیار بهتر از تلویزیون های LED معمولی می کند و تصاویر به شکل جذاب تری به مخاطب ارائه می شود. صدای این تلویزیون نیز وضوح بسیار خوبی دارد و بهترین صدای ممکن را به مخاطب می دهد که از توان 20 وات این تلویزیون استفاده کرده است.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

رابط کاربری این تلویزیون از سیستم عامل محبوب WebOs استفاده می کند که می تواند ویژگی های کاربر پسندی را ارائه دهد. پردازنده چهار هسته ای قدرتمند در تلویزیون LG 55NANO80 برای پردازش بهتر تصویر استفاده می شود.

این تلویزیون پورت HDMI2.1 ندارد ، اما برای طرفداران بازی ما فناوری هایی مانند ALLM و HGIG Mode را در نظر گرفته ایم که می توانند بازی ها را به خوبی روی تلویزیون انجام دهند. برای اتصال سایر دستگاه های خارجی به تلویزیون از درگاه های مختلف. ، به عنوان مثال ، پورت های USB و HDMI.

طراحی زیبا برای تلویزیون LG 55NANO80

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ ال جی 55NANO80

تلویزیون ال جی 55NANO80 دارای ضخامت و حاشیه نازک و شکل نازک است. این تلویزیون به دلیل ضخامت کم برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و می توانید آن را به راحتی روی دیوار نصب کنید. قاب باریک تلویزیون ال جی هنگام نگاه به داخل ، نمای فشرده تری دارد. همچنین نتایج مورد نظر را به شما می دهد. داشتن پایه محکم در دو طرف تلویزیون قدرت آن را افزایش می دهد و می توانید تلویزیون را بدون گرم شدن بیش از حد روی میز قرار دهید و از تماشای آن لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55NANO80 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 55 اینچی LG 55NANO80

هنگام ساخت و طراحی تلویزیون ، کیفیت تصاویر آن از اهمیت بالایی برخوردار است و تأثیر عمده ای بر سایر جنبه های تلویزیون دارد. در واقع می توان گفت هنگام خرید تلویزیون ، جنبه بصری تلویزیون اولین عاملی است که مصرف کنندگان به آن توجه می کنند.

در تلویزیون ال جی 55NANO80 از کیفیت تصویر خروجی 4K استفاده می شود که می تواند بیش از 4 برابر کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون های Full HD ارائه دهد. این تلویزیون همچنین دارای رزولوشن 2160 38 3840 پیکسل است که در آن تراکم پیکسلی جزئیات استثنایی را در تصویر موجود در محصول نشان می دهد.

برای افزایش فضای داخلی تصویر ، از فناوری HDR در این تلویزیون استفاده شده است که از هر دو فرمت HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. در حقیقت ، پشتیبانی از قابلیت های HLG باعث افزایش رنگ تصویر می شود و در نتیجه تصویر با کیفیت تری برای مخاطب ایجاد می شود. فناوری نورپردازی LED برای نورپردازی در این تلویزیون و فناوری Local Dimming نیز برای افزایش کنتراست تصاویر استفاده می شود.

این تلویزیون با کمک فناوری نانو رنگ ، طیف بسیار بیشتری از تلویزیون را نمایش می دهد و همچنین از برنامه Billion Rich Color استفاده می کند ، حدود یک میلیون رنگ در تلویزیون نمایش داده می شود و این دو عامل می توانند با یکدیگر همکاری کنند یک تصویر. واقعاً به کاربر می دهد.

این تلویزیون برای داشتن کیفیت تصویر بهتر از تلویزیون های LED معمولی ، از فناوری نانوسل در ساخت صفحه استفاده کرد. برای صفحه نمایش این مدل از پنل های IPS نیز استفاده شده است.

تلویزیون 55 اینچی هوشمند LG NANO80

قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچی LG NANO80

تلویزیون ال جی 55nano80 ویژگی های هوشمند زیادی برای کاربران خود دارد. این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است. تلویزیون ال جی دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB است. یکی از ویژگی های جذاب LG Sports TV Notification رویدادهای مهم بازی و زمان شروع و پایان آن را در قالب بیانیه در تلویزیون به شما نشان می دهد.

همچنین ، با فناوری داخلی On On With Mobile ، می توانید تلویزیون را بر روی یک تلفن همراه بلند بالا روشن کرده و از تماشای آن لذت ببرید. تلفن همراه خود را به تلفن همراه خود متصل کرده و محتوای مورد نظر خود را در صفحه تلویزیون مشاهده کنید. همچنین می توانید با مرورگر تلویزیون ال جی از مرور وب خود لذت ببرید.

LG NANO80 تولید کننده تلویزیون های 55 اینچی

شرح و بررسی دقیق تلویزیون LG NANO80 ، اندازه 55 اینچ

استفاده از فیلترهای جداگانه این مزیت را دارد که تلویزیون را در جنبه های مختلف مانند کیفیت تصویر و صدا ، کنتراست تصویر و همچنین رنگ بندی قابل نمایش بر روی تلویزیون بهبود می بخشد.

تلویزیون 55 اینچی LG NANO80 از پردازنده تصویر Quad Core 4K استفاده می کند که از الگوریتم های مختلف مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی بسیار قدرتمند که دارای تصاویر یکپارچه و تصاویر لحظه ای است ، استفاده می کند. بهبود کیفیت.

یکی از عملکردهای اصلی که برای بهبود فضای داخلی تصویر در این تلویزیون استفاده شده است ، 4k Upscaling نام دارد ، عملکرد اصلی آن در صورتی است که تصویر بدست آمده از منبع با کیفیت پایین و غیر ضروری نباشد ، با استفاده از این ویژگی ، کیفیت کیفیت این تصاویر به 4K ارتقا یافته است و در نتیجه ، کاربران همیشه قادر خواهند بود تصاویری با کیفیت بالا و وضوح بالا با کیفیت تضمینی محصول را مشاهده کنند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب که در این تلویزیون استفاده شده است عملکرد افزایش تصویر است که می تواند تصویر را در تلویزیون افزایش دهد و در نتیجه تصاویر با وضوح بیشتری در تصویر نمایش داده می شوند. همچنین با قابلیت کنترل روشنایی AI امکان پذیر است که در آن با استفاده از این فناوری نور صفحه به طور خودکار با توجه به روشنایی محیط کار تنظیم می شود.

کیفیت صدا در تلویزیون LG 55NANO80

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 55NANO80

تلویزیون ال جی کیفیت و کیفیت صدای بالاتر را در اختیار کاربر قرار می دهد. این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2 کاناله و توان خروجی 20 وات است. یکی از فناوری های موجود در این تلویزیون AI Sound است که مناسب ترین حالت است. صدای مناسب را به قلب نوازنده می دهد.

تلویزیون ال جی 55NANO80 دارای ویژگی های اشتراک گذاری بلوتوث و صدا است که به شما امکان می دهد تلویزیون و دستگاه های خارجی خود را متصل کرده یا موسیقی مورد نظر خود را از تلفن خود به تلویزیون پخش کنید. تلویزیون ال جی دارای دو بلندگو است که می توانید از آنها استفاده کنید. اتصال Bluetooth Surround Ready و LG Sound تلویزیون خود را از طریق بلوتوث و فناوری بی سیم برای صدایی با کیفیت بالا متصل کنید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 55NANO80 سایز 55 اینچ صفحه نمایش 4k

منبع :دوزین کالا مرجع فروش تلویزیون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.