قیمت تلویزیون ال جی 50NANO86 سایز 50 اینچ صفحه نمایش nanocell

۲,۴۵۰ بازديد

قیمت تلویزیون ال جی 50NANO86 سایز 50 اینچ صفحه نمایش nanocell https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-ال-جی-50nano86-سایز-50-اینچ-صفحه-نم/ تیتر نیوز Thu, 14 Oct 2021 21:53:19 0000 اجتماعی اخبار مشاغل استان ها اقتصادی بین الملل عمومی https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-ال-جی-50nano86-سایز-50-اینچ-صفحه-نم/ قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 50NANO86 سایز 50 اینچ ال جی در تولید محصولات خانگی ، به ویژه تلویزیون های هوشمند مشارکت دارد و کارشناسان صنعت از جدیدترین و بهترین فناوری استفاده می کنند تا هر ساله محصولات خود را برای رضایت مشتریان خود تا حد ممکن به بازار عرضه کنند. در بین مدلهایی …

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 50NANO86 سایز 50 اینچ

تلویزیون 50-LG LG 50NANO86

ال جی در تولید محصولات خانگی ، به ویژه تلویزیون های هوشمند مشارکت دارد و کارشناسان صنعت از جدیدترین و بهترین فناوری استفاده می کنند تا هر ساله محصولات خود را برای رضایت مشتریان خود تا حد ممکن به بازار عرضه کنند. در بین مدلهایی که در سال 2021 عرضه شد ، تلویزیون ال جی 50NANO86 نامیده می شود که در اندازه های مختلف تولید می شود.

در این قسمت نگاهی به اندازه 50 اینچی این تلویزیون که به طور خلاصه 50NANO86 نام دارد می اندازیم و ویژگی های کامل را برای شما عزیزان توضیح می دهیم. تلویزیون ال جی 50NANO86 از فناوری نانوسل برای ساختن صفحه استفاده می کند تا کیفیت تصویر بالاتری نسبت به تلویزیون های LED معمولی داشته باشد. این فناوری کیفیت تصویر را روشن تر می کند و تصاویر به شکل جذاب تری به مخاطب منتقل می شوند.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی و دسته بندی های تلویزیونی 2021 را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

برای مراقبت هرچه بیشتر از تصویر ، از پردازنده بسیار قدرتمندی در این تلویزیون استفاده شده است که با استفاده از روش های مختلف به بهبود هر چه بیشتر کیفیت تصویر کمک می کند. در مورد کیفیت صدای این تلویزیون می توان گفت رزولوشن بسیار خوبی دارد و صدا را با کیفیت مناسب به شنونده منتقل می کند.

تلویزیون ال جی NANO86 50 اینچی یک پیشنهاد خوب برای علاقه مندان به بازی و کنسول های بازی است زیرا دارای درگاه HDMI2.1 است و همچنین از فناوری هایی مانند ALLM و VRR پشتیبانی می کند که به این فناوری ها اجازه می دهد بازی برای شما بی دردسر اجرا شود. تصویر باید به شیوه ای واضح و با کیفیت بالا به مخاطب ارائه شود.

این تلویزیون همچنین دارای طراحی بسیار ظریفی است که ظرافت زیادی به دکوراسیون و ساختار خانه می بخشد و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد. اگر می خواهید سایر دستگاه های خارجی را به تلویزیون وصل کنید ، پورت ها و پورت های مختلفی مانند پورت HDMI و USB در این تلویزیون نصب شده است.

طراحی زیبا بر روی تلویزیون LG 50NANO86

قیمت و خرید تلویزیون 50 اینچی LG 50NANO86

تلویزیون ال جی 50NANO86 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این تلویزیون دارای یک محفظه باریک است که مانع از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد علاقه خود می شود. ضخامت تلویزیون LG برای آن خوب است ، برای دیوار خوب است. بروید و دکوراسیونی زیبا به خانه خود بدهید. همچنین پایه تلویزیون ال جی در مرکز قرار دارد که قدرت تلویزیون را بسیار افزایش می دهد و شما به راحتی می توانید تلویزیون را روی میز بگذارید و فیلم ها یا برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید. از خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 ال جی 50NANO86 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 50 اینچی LG 50NANO86

کیفیت تصویر یکی از مهمترین عناصر در ارزیابی تلویزیون است که از همه مهمتر است و هر مشتری هنگام خرید تلویزیون ابتدا به کیفیت تصویر خود نگاه می کند و سپس به دلایل دیگر توجه می کند. تلویزیون ال جی 50NANO86 برای ساختن صفحه نمایش خود از فناوری نانوسیل استفاده می کند که می تواند طیف گسترده ای از رنگ ها را نمایش دهد و در نتیجه کیفیت تصویر بسیار بهتری نسبت به تلویزیون های LED استاندارد دارد.

کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است و همچنین برش تصویر آن 2160 x 3840 پیکسل است. این سطح پیکسل می تواند جزئیات تصویر را در خروجی نمایش دهد. نور پس زمینه این تلویزیون از فناوری Edge LED استفاده می کند و همچنین از فناوری Local Diming برای افزایش کنتراست تصاویر در این تلویزیون استفاده شده است.

تلویزیون 50 اینچی LG NANO86 از فناوری HDR استفاده می کند که از هر دو فرمت HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. در حقیقت ، استفاده از فناوری HDR می تواند بر بسیاری از جنبه های تلویزیون ، از جمله کنتراست تصویر ارائه شده ، و همچنین رنگ بندی قابل نمایش بر روی تلویزیون ، تأثیر مثبتی داشته باشد.

پنل این محصول از نوع VA است و این مدل از فناوری Telegram Wide Views Angle نیز پشتیبانی می کند به این معنا که کاربر در هر موقعیتی و در هر گوشه ای از تلویزیون قرار دارد ، بدون وضوح خروجی و پایین. کیفیت تصویر می تواند نتیجه را روی صفحه مشاهده کند. به یکی از منحصر به فردترین عملکردها برای طرفداران سریال و تلویزیون در این تلویزیون ، حالت FilmMaker است که اجازه می دهد تصویر با نیت فیلمساز و کارگردان در مطابقت کامل با کاربر ارائه شود ، در نتیجه بینندگان از تماشای فیلم مورد علاقه خود لذت می برند. فیلم ها.

پردازنده تلویزیون 50 اینچی LG NANO86

قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO86 50 اینچ

استفاده از پردازنده جداگانه باعث می شود تلویزیون ها کیفیت تصویر و صدا بسیار بهتری نسبت به تلویزیون هایی که از پردازنده جداگانه استفاده نمی کنند داشته باشند. تلویزیون ال جی 50NANO86 از پردازنده بسیار قدرتمندی به نام α7 Gen4 Processor 4K استفاده می کند که می تواند با استفاده از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی ، در بهبود کیفیت صدا و کیفیت تلویزیون بسیار قدرتمند باشد.

یکی از عملکردهایی که برای بهبود محتوای صوتی این تلویزیون استفاده شده است AI Sound نام دارد که وظیفه اصلی آن تشخیص محتوا و نوع پخش در تلویزیون از طریق این برنامه و صدای پخش کننده است. این کبد به خودی خود می رود یکی از جالب ترین تکنیک های مورد استفاده در این صفحه ، Face Face (افزایش چهره) نام دارد که به طور خودکار صورت شخص را تشخیص داده و از الگوریتم خاصی برای نمایش آن چهره طبیعی استفاده می کند.

اگر کیفیت تصاویر دریافتی از منبع پایین و غیر ضروری باشد ، با استفاده از ویژگی 4K AI Upscaling ، کیفیت این تصاویر به کیفیت 4K ارتقا می یابد و در نتیجه نگرانی در مورد کیفیت پایین تصویر وجود نخواهد داشت. با بالاترین کیفیت ارائه می شود.

کیفیت صدا در تلویزیون LG NANO86 ، اندازه 50 اینچ

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون LG NANO86 ، اندازه 50 اینچ

تلویزیون ال جی 50nano86 دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 20 وات است. این تلویزیون دارای قابلیت AI Sound است که بسته به محتوای پخش شده از صدا پشتیبانی می کند. تلویزیون ال جی دارای سیستم کاهش نویز است که باعث کاهش نویز در صدا شده و صدایی با کیفیت بالا را به شما ارائه می دهد.

این تلویزیون می تواند از طریق بلوتوث به بلندگوها متصل شود و صدا و وضوح بالایی را به شما ارائه می دهد. تلویزیون ال جی دارای فناوری بلوتوث است که به شما امکان می دهد لوازم جانبی بی سیم را به تلویزیون متصل کنید.

تلویزیون هوشمند ال جی 50NANO86

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 50NANO86

تلویزیون ال جی 50nano86 دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI و 3 پورت USB است که می توانید از آنها برای مشاهده محتویات فلش مموری یا دیسک خود از طریق کابل استفاده کنید. از USB استفاده کنید. یکی از عملکردهای جذاب این تلویزیون AI ThinQ یا هوش مصنوعی است که کار با تلویزیون را ساده می کند.

تلویزیون ال جی 50NANO86 دستگاه های خارجی مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلفن خود متصل کرده و برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را روی صفحه بزرگتر تماشا کنید. همچنین می توانید از فناوری LG ThinQ در تلفن همراه خود استفاده کنید. شبکه مورد علاقه خود را پیدا کرده و ریموت تلویزیون خود را کنترل کنید. همچنین می توانید از مرور اینترنت از طریق وب سایت داخلی در تلویزیون لذت ببرید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 50NANO86 سایز 50 اینچ صفحه نمایش nanocell

منبع :دوزین کالا مرجع فروش تلویزیون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.