قیمت تلویزیون ال جی 75UP7550 سایز 75 اینچ، 4k اسمارت

۲,۴۵۸ بازديد

قیمت تلویزیون ال جی 75UP7550 سایز 75 اینچ، 4k اسمارت https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-ال-جی-75up7550-سایز-75-اینچ،-4k-اسما/ تیتر نیوز Thu, 14 Oct 2021 05:44:36 0000 اجتماعی اخبار مشاغل استان ها اقتصادی بین الملل عمومی https://titr-news.ir/2021/10/قیمت-تلویزیون-ال-جی-75up7550-سایز-75-اینچ،-4k-اسما/ قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 75UP7550 سایز 75 اینچ یکی از مدل های تولید شده توسط این مارک در سال 2021 و بسیار محبوب ، تلویزیون ال جی 75UP7550 دیا در واقع این مدل یکی از ارزان ترین مدل های موجود در بازار است ، اما به دلیل قیمت مناسب ، طراحی بی نظیری …

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 75UP7550 سایز 75 اینچ

تلویزیون 75 اینچی ال جی 75UP7550

یکی از مدل های تولید شده توسط این مارک در سال 2021 و بسیار محبوب ، تلویزیون ال جی 75UP7550 دیا در واقع این مدل یکی از ارزان ترین مدل های موجود در بازار است ، اما به دلیل قیمت مناسب ، طراحی بی نظیری دارد که بیشتر رضایت مشتریان را جلب کرده است. تلویزیون ال جی 75UP7550 به دلیل اندازه ای که دارد ، برای محیط های بزرگ بسیار مناسب است و جذابیت خاصی به سیستم خانه می بخشد.

همچنین ، این مدل را می توان روی دیوار نصب کرد ، بنابراین این تلویزیون یک تلویزیون بسیار خوب است. صفحه نمایش استفاده شده در تلویزیون ال جی 75UP7550 به صورت LED است و همچنین کیفیت تصویر خروجی 4K است که با خروجی بالا می تواند نتیجه را بدهد.

اگر نگاه کنید خرید تلویزیون 2021 شما می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید. قسمت های تلویزیونی 2021 و دسته بندی های تلویزیونی را از طریق منوی موجود در سایت مشاهده کنید.

برای بهبود کیفیت تصاویر نمایش داده شده در توسعه این تلویزیون ، از پردازنده قدرتمند Alpha 5 استفاده شده است که از روشهای متنوعی برای بهبود هرچه بیشتر تصویر خروجی استفاده می کند. سیستم عامل مورد استفاده در تلویزیون سری LG UP7550 75 اینچی ، سیستم عامل محبوب WebOs است که عملکرد خوبی را برای کاربران خود ارائه می دهد.

این تلویزیون از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار است و صدا را با وضوح خوب به بیننده ای که از توان خروجی صوتی 20 وات برای این منظور استفاده کرده است ، منتقل می کند. از دیگر عملکردهایی که در این محصول استفاده شده است می توان به ویژگی های صوتی اشاره کرد که به کاربر اجازه می دهد عملکرد مورد نظر را از طریق صدا در تلویزیون انجام دهد. اگر می خواهید دستگاه هایی مانند فلش مموری یا هارد اکسترنال را وصل کنید ، می توانید از پورت USB داخلی این تلویزیون استفاده کنید.

طراحی زیبا برای تلویزیون LG 75UP7550

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچی ال جی 75UP7550

تلویزیون ال جی 75UP7550 طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. این تلویزیون دارای ضخامت کمی است که برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و دکوراسیون خاصی به خانه شما می بخشد. لبه های باریک این تلویزیون مانع از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد علاقه شما می شود. همچنین این تلویزیون دارای پایه ای در وسط است که قدرت تلویزیون را افزایش می دهد و می توانید آن را روی میز بگذارید و از تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 75UP7550 2021

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچی LG 75UP7550

به جرات می توان گفت که ویژگی اصلی تلویزیون کیفیت تصویر آن است یا به عبارت دیگر می توان گفت تلویزیون های مختلف را می توان با استفاده از کیفیت تصویرشان مقایسه کرد و هر مشتری کیفیت تصویر تلویزیون تلویزیون را خریداری می کند. او مشاهده می کند و اگر به همین دلیل رضایت داشته باشد ، به مورد بعدی می رود.

برای این منظور ، تولیدکنندگان مختلف تلویزیون سعی می کنند با استفاده از آخرین فناوری ، کیفیت محصولات خود را افزایش دهند تا بیشترین رضایت را به کاربران خود بدهند. در تلویزیون ال جی 75UP7550 از صفحه نمایش LED استفاده شده و کیفیت تصویر 4K است که می تواند تصاویر بهتری نسبت به تلویزیون Full HD ارائه دهد.

این محصول دارای وضوح تصویر 2160 38 3840 پیکسل است که به این تراکم پیکسلی اجازه می دهد تا جزئیات بیشتری را در جزئیات تصویر به بیننده ارائه دهد. از فناوری HDR برای افزایش محتوای تصویر این تلویزیون استفاده می شود که از فرمت های HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. استفاده از فناوری HLG رنگ ها را در تصویر قوی تر و بهتر می کند و در نتیجه جزئیات بیشتری در اختیار مخاطب قرار می گیرد.

این تلویزیون برای علاقه مندان به فیلم ها و سریال ها دارای حالتی به نام ModeMaker Mode است که نمایش را در راستای اهداف واقعی فیلمساز و کارگردان نشان می دهد و لذت دیدن فضای داخلی مورد نظر کاربر را افزایش می دهد. این تلویزیون از Dimming محلی استفاده نمی کند اما از فناوری LG Local Contrast در این تلویزیون برای افزایش کنتراست تصاویر استفاده شده است.

پردازنده تلویزیون 75 اینچی LG UP7550

قیمت و خرید تلویزیون ال جی UP7550 75 اینچ

استفاده از پردازش جداگانه می تواند یکی از مزایای اصلی تلویزیون باشد و از طریق این پردازش می توان کیفیت بسیاری از جنبه های تلویزیون را افزایش داد ، از جمله کیفیت تلویزیون ، تصویر و صدا و همچنین کنتراست تصویر. تلویزیون ال جی 75UP7550 از پردازنده آلفا نسل پنجم استفاده می کند که با نام پردازنده A5 AI 4K نیز شناخته می شود.

با استفاده از الگوریتم های مختلف مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی بسیار قوی که در آن گنجانده شده است ، این پردازنده قادر است تصاویر را با توجه به شکل آنها بچرخاند و با نتایج آنها در بهبود کیفیت تصویر نمایش دهد. یکی از جالب ترین فناوری هایی که برای بهبود فضای داخلی تصویر در این تلویزیون استفاده می شود ، 4k Upscaling نام دارد.

عملکرد اصلی این فناوری این است که اگر کیفیت تصاویر دریافتی از منبع پایین و غیر ضروری باشد ، با استفاده از این ویژگی کیفیت به 4K ارتقا می یابد. ‘این تصاویر و در نتیجه کاربر تصاویر را به خوبی مشاهده می کند بالاترین کیفیت و بالاترین استانداردهای کیفیت.

یکی دیگر از ویژگی های عالی این تلویزیون ، کنترل روشنایی AI است که با تشخیص نور محیط و تنظیم روشنایی صفحه نمایش مطابق با نور محیط کار می کند. به عنوان مثال ، هنگام مشاهده یک صحنه تاریک ، نور صفحه به طور خودکار کاهش می یابد تا جزئیات بیشتری از صحنه را به کاربر نشان دهد.

کیفیت صدا در تلویزیون 75 اینچی LG UP7550

توضیحات و بررسی دقیق تلویزیون LG UP7550 ، اندازه 75 اینچ

تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله ، دو بلندگو و توان خروجی 20 وات است که صدایی با کیفیت را به شما ارائه می دهد. یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون Bluetooth Surround Ready است که به شما امکان می دهد بلندگوی بلوتوث را به تلویزیون متصل کنید. و افزایش حجم

تلویزیون ال جی همچنین دارای قابلیت های Dolby Digital و Dolby Atmos است که کیفیت و صدای سینمایی را به شما می دهد. تلویزیون ال جی دارای فناوری تنظیم صدا AI است که صدا را با توجه به محیط تلویزیون تنظیم می کند. یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون خروجی صدا است. ، که می تواند با تلویزیون و صدا به گوش شما منتقل شود.

عملکرد واضح در تلویزیون LG 75UP7550

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 75UP7550

تلویزیون ال جی 75UP7550 ویژگی های هوشمند زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. سیستم عامل این تلویزیون Webos است که دسترسی به آن از طریق منو بسیار آسان است. یکی از ویژگی های این تلویزیون Sport Alert یا زنگ ورزش است که از آن استفاده می کند. دیگر لازم نیست نگران فراموش کردن رویدادهای مهم ورزشی باشید ، حتی اگر به جای دیگری نگاه کنید ، رویدادهای مهم بازی را در تلویزیون به شما نشان می دهد.

تلویزیون ال جی 75UP7550 دارای 2 درگاه HDMI و یک درگاه USB 1. همچنین می توانید دستگاه های هوشمند خود مانند لپ تاپ ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند را از طریق Wi-Fi و بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را روی صفحه بزرگتر مشاهده کنید. با استفاده از این تلویزیون می توانید از وب سایت ساخته شده برای حرکت در وب سایت و استفاده از عملکردهای آن استفاده کنید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 75UP7550 سایز 75 اینچ، 4k اسمارت

منبع :دوزین کالا مرجع فروش تلویزیون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.