قیمت تلویزیون سونی 75X80J سایز 75 اینچ- کیفیت تصویر 4K

۲,۲۶۷ بازديد

قیمت تلویزیون سونی 75X80J سایز 75 اینچ- کیفیت تصویر 4K https://titr-news.ir/2021/11/قیمت-تلویزیون-سونی-75x80j-سایز-75-اینچ-کیفیت-ت-2/ تیتر نیوز Tue, 09 Nov 2021 02:16:40 0000 اجتماعی اخبار کسب و کار استان ها اقتصادی بین الملل عمومی https://titr-news.ir/2021/11/قیمت-تلویزیون-سونی-75x80j-سایز-75-اینچ-کیفیت-ت-2/ توضیحات چنگال چنگال هوشمند سونی 75X80J سایز 75 اینچ سونی یکی از تولیدکنندگان تلویزیون های هوشمند است که هر ساله مدل های مختلفی را با ویژگی های خاص خود عرضه می کند. تلویزیون سونی یکی از تلویزیون های تولید شده در سال 2021 است که نسبت به مدل های قبلی از کیفیت بالاتری برخوردار است. …

توضیحات چنگال چنگال هوشمند سونی 75X80J سایز 75 اینچ

توضیحات تلویزیون فورک هوشمند سونی 75X8000J

سونی یکی از تولیدکنندگان تلویزیون های هوشمند است که هر ساله مدل های مختلفی را با ویژگی های خاص خود عرضه می کند. تلویزیون سونی یکی از تلویزیون های تولید شده در سال 2021 است که نسبت به مدل های قبلی از کیفیت بالاتری برخوردار است. سونی از پردازنده قدرتمند X1 4K HDR تلویزیون سونی 75X80J از پردازنده های جدید این شرکت استفاده می کند و تغییرات قابل توجهی در پردازش تصویر نسبت به نسخه قبلی دارد.

تلویزیون سونی X8000J با این پردازنده می تواند محتوای نمایشی با کیفیت خوبی ارائه دهد. این محصول دارای فناوری 4K X-Reality Pro می باشد که می تواند تصاویر را با سرعت بسیار بالا بچرخاند و می تواند تصاویر دارای نویز را تشخیص داده و صدا را ضبط کند و کیفیت بالایی ارائه دهد. با استفاده از این فناوری می تواند تصاویری خوب و با کنتراست بالا نمایش دهد و ضمن ارائه محتوای عالی بیشترین هیجان را برای کاربران به ارمغان آورد.

اگر می خواهید تلویزیون 2021 بخرید شما و می خواهید آخرین مدل های تمام شرکت های بزرگ مانند سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را با هم ببینید.

این محصول با کیفیت تصویر 4K توانایی بسیار خوبی در نمایش تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست فوق العاده دارد. تلویزیون 75 اینچی سونی X8000J دارای صفحه نمایش 75 اینچی با رزولوشن 3840 در 2160 می باشد که تصاویر این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کاربر می تواند با تماشای تلویزیون آن را تجربه کند. این محصول Dream یک صفحه نمایش بزرگ است که به کاربران اجازه می دهد در حین تماشای آن بر روی چندین قسمت تمرکز کنند.

این تلویزیون علاوه بر نمایش تصاویر با وضوح استثنایی، از مزیت تولید صدای باکیفیت نیز برخوردار است. فناوری HDR توانایی تلویزیون سونی X8000J 2021 را برای انتقال تصاویر زیبا بهبود بخشیده است. این محصول از فناوری های Dolby Atoms و Vision پشتیبانی می کند که در ارائه صدای محیط بسیار موثر هستند. این محصول دارای دو اسپیکر X-Blanced است که قادر به تولید صدای خروجی 20 وات می باشد.

تلویزیون سونی 75X80J شکلی منحصر به فرد و زیبا دارد که نازکتر از همیشه و با ضخامت بسیار کم ساخته شده است که زیبایی منحصر به فردی به آن بخشیده است. سونی برای این محصول از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده کرده است. بنابراین این فرصت را به کاربر می دهد که محیطی بسیار زیبا و متنوع ایجاد کند. با استفاده از این سیستم عامل کاربران می توانند از انواع نرم افزارها استفاده کنند. این محصول در مقایسه با سایر محصولات دارای شکل منحصربفردی با ضخامت کم است که نقش مهمی در انتخاب محصول توسط کاربران داشته است.

نمایشگر 4K در تلویزیون سونی 75X8000J

نمایشگر 4K در تلویزیون سونی 75X8000J

تلویزیون سونی 75X80J دارای صفحه نمایش 75 سانتی متری و نمایشگر LED و وضوح 2140*3840 این محصول از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و کیفیت و کنتراست بالایی در رندر تصویر دارد. این تلویزیون می تواند تصاویر با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهد. به طوری که در تصاویر منتشر شده توسط این محصول، جزئیات به وضوح قابل مشاهده است و کاربر می تواند رنگ های مختلف را مشاهده کند.

پردازنده قدرتمند این سیستم این قابلیت را دارد که تصاویر با کیفیت پایین را تشخیص داده و پس از فشرده سازی به صورت 4K نمایش دهد. این محصول همچنین دارای فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند محتوای غنی را با رنگ و نور خوب، با کیفیت و وضوح بالا به نمایش بگذارد. تلویزیون سونی 75X8000J یکی از تلویزیون های معرفی شده در سال 2021 است که کارایی بالایی دارد و برخی از آنها تنها با معرفی کامل این محصول در دسترس هستند.

تکنولوژی TRILUMINOSPRO.

تکنولوژی TRILUMINOSPRO

داشتن طیف متنوع و متنوعی از فناوری ها نقش مهمی در افزایش اثربخشی تلویزیون دارد و کاربران شخصاً به آن توجه می کنند. فناوری TRILUMINOS PRO™ یکی از فناوری هایی است که می تواند محتوای نمایش داده شده را به صورت کارآمد و موثر به نمایش بگذارد و با نمایش تصاویر واضح و طبیعی، نقش عمده ای در بهبود کیفیت صفحه نمایش این محصول داشته باشد.

TV75 ityسونی X8000J انتقال با فناوری TRILUMINOS PRO فناوری که توانایی ارائه رنگ های طبیعی بسیاری را دارد و وضوح بالایی دارد که کیفیت و کنتراست بالایی را در تصاویر تولید شده در این تلویزیون فراهم می کرد.

سونی در این تلویزیون از فناوری 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده کرده است که علاوه بر همکاری با سایر بخش‌های تولید تصویر با کیفیت، باعث می‌شود تصاویر و محتواهای پرسرعت به صورت پرسرعت و اکشن، آرام و خوب پخش شوند. . . با استفاده از این فناوری، تصویر خروجی نسبت به محصولات مشابه دارای عمق مشکی، قرمز و سبز بالاتری است.

تصاویر واضح و با کیفیت در تلویزیون سونی 75X8000J

تصاویر واضح و با کیفیت در تلویزیون سونی 75X8000J

تلویزیون 75X8000J دارای فناوری بازسازی HDR مبتنی بر شی است. این فناوری می تواند تصاویر را به صورت پویا و جذاب نمایش دهد و کاربر بتواند رنگ ها و جزئیات زیادی را ببیند. این فناوری توسط مرکز این سیستم که پردازنده X1 4K HDR است کنترل می شود. این فناوری توانایی تشخیص رنگ ها، سایه ها و کنتراست تصاویر را دارد و می تواند آنها را شناسایی کرده و در نهایت آن تصاویر را با کیفیت تقریبا 4K پخش کند.

اما تصاویر تلویزیون سونی 75X8000J از کیفیت بالاتری نسبت به محصولات فاقد این فناوری برخوردار است. این امر به ویژه در هنگام پخش محتوای HDR صادق است. بنابراین تصاویر تولید شده توسط این تلویزیون از کیفیت و وضوح بالایی برخوردار است. بنابراین این محصول با صفحه نمایش بزرگ می تواند جزئیات بیشتری را نشان دهد.

صدایی با کیفیت بالا در تلویزیون سونی 75X8000J تولید می کند

صدایی با کیفیت بالا در تلویزیون سونی 75X8000J تولید می کند

علاوه بر تصاویر با کیفیت و کنتراست، تلویزیون X8000J همچنین صدای بسیار بلند و طبیعی دارد. به کمک فناوری Dolby Atmos صدا در تمام جهات منتقل می شود که در ثبت محتوای نمایش داده شده بسیار مهم است. قدرت بلندگوهای این محصول 10 وات است که این تلویزیون در مجموع 20 وات قدرت دارد.

سونی یک تلویزیون 2021 با یک بلندگوی جدید X-Blanced دارد که می تواند صدایی با کیفیت بالا تولید کند. همچنین فناوری Clear Phase میزان صدا را بهبود می بخشد تا کاربر بتواند صدای بهتری از بلندگوهای این تلویزیون بشنود. تلویزیون 4K سونی 75X8000J دارای فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos است. با این فناوری ها توانایی زیادی در ایجاد صدایی پراکنده و فریبنده دارند و به کمک فناوری HDR با نمایش صحنه های طبیعی نهایت لذت را برای کاربران به ارمغان آورده است.

سیستم عامل تلویزیون سونی 75X8000J

سیستم عامل تلویزیون سونی 75X8000J

تلویزیون هوشمند سونی X8000J دارای سیستم عامل اندروید نسخه 10 می باشد.همانطور که می دانید سونی از سیستم عامل اندروید برای تلویزیون های رده بالا استفاده می کند که از اندروید نسخه 10 برای این محصول استفاده کرده است و اندروید تی وی این شرکت یکی از بهترین ایستگاه های تلویزیونی در جهان است. ، و نمایش با کیفیت بالایی دارد. و ورود به آن آسان است.

این سیستم عامل سریعتر از سیستم عامل قبلی بوده و قابلیت اجرای دستورات ورودی را با سرعت بسیار بالا دارد. تلویزیون سونی 75X8000J از دستورات صوتی پیروی می کند و دارای دستیار صوتی گوگل است. همچنین از دستیار صوتی آمازون (الکسا) و دستیار صوتی Google Home پشتیبانی می کند. از این رو قابلیت اجرای بسیاری از برنامه ها را دارد که برای کاربران بسیار مهم است.

کنترل از راه دور قابل استفاده در تلویزیون سونی 75X8000J

چندین کنترل از راه دور در تلویزیون سونی 75X8000J

ریموت کنترل تلویزیون سونی X8000J دارای دکمه مخصوص اجرای برنامه های نتفلیکس و یو تیوب می باشد. این دو شبکه از محبوب ترین شبکه ها برای پخش فیلم های اینترنتی و پخش ویدئو هستند.

یکی از ویژگی هایی که باعث شده این تلویزیون توسط شبکه نتفلیکس ارائه شود، داشتن دکمه مخصوص اجرای برنامه های نتفلیکس است. دستیار صوتی گوگل بیش از هر دستیار صوتی دیگری قابلیت‌های بیشتری دارد. کاربران می توانند با فشردن یک دکمه روی کنترل از راه دور به اینترنت متصل شده و از قابلیت های Google Assistant استفاده کنند.

طراحی بر روی تلویزیون سونی 75X80J

طراحی بر روی تلویزیون سونی 75X8000J

بدون شک می توان 75X8000J را یکی از زیباترین تلویزیون های ساخت سونی دانست. از نظر طراحی، این محصول دارای پایه نرمی است که در اطراف تلویزیون یافت می شود. و وزن تلویزیون را تحمل کنید. این محصول دارای لبه باریکی نیز می باشد که شکل بسیار زیبایی دارد و یکی از جالب ترین ویژگی ها در طراحی این محصول می باشد.

این لبه های باریک به کاربر کمک می کند تا روی تماشای تلویزیون تمرکز کند. تلویزیون X8000J مانند سایر محصولات سونی دارای طراحی شگفت انگیز و منحصر به فردی است که واقعاً بر انتخاب کاربر تأثیر می گذارد. این دستگاه دارای تیونر DVB-T / T2 است و می تواند شبکه های دیجیتال را پشتیبانی کند.

از طریق پورت های USB و HDMI، کاربران می توانند به دستگاه های دیگر خانه متصل شده و از آنها استفاده کنند. سونی برای این محصول از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB استفاده کرده است. تلویزیون سونی 75X80J می توان آن را روی دیوار هم قرار داد و با طراحی شیک به خوبی با دکور هماهنگ می شود. محصولی دیگر از فروشگاه دوزین که یکی از بهترین مدل ها نیز می باشد تلویزیون سونی 49X8000J تلفیقی از زیبایی و ظرافت است.

منبع : قیمت تلویزیون سونی 75X80J سایز 75 اینچ- کیفیت تصویر 4K

منبع :دوزین کالا مرجع فروش تلویزیون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.