چرا درباره واتساپ دیگران دیده نمیشه

۲,۲۸۷ بازديد

چرا درباره واتساپ دیگران دیده نمیشه https://bneh.ir/1859/چرا-درباره-واتساپ-دیگران-دیده-نمیشه/ مجله خبری ای bneh.ir Tue, 10 May 2022 01:23:44 0000 پزشکی و سلامت https://bneh.ir/?p=1859

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

استوری یا status در اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ نیز قابلیت پنهان شدن از دید برخی کاربران را داراست. به گزارش ایسنا، واتس‌اپ که بدون شک محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان جهان به شمار می‌رود، به دنبال پیروی از سایر شبکه‌های اجتماعی موفق همچون اینستاگرام و فیس‌بوک، قابلیت جدید و محبوب استوری را تحت عنوانstatus  به پلتفرم خود اضافه …

منبع: مجله بی نه
چرا درباره واتساپ دیگران دیده نمیشه

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

نحوه نصب مجدد واتساپ بدون حذف اطلاعات در گوشی آیفون

با وجود برتری آیفون نسبت به اندروید، اما این سیستم عامل هم مشکلات خود را دارد. مثلاً اگر واتساپ را حذف نصب کنید به دلیل عدم ذخیره اطلاعات در سرورهای آیفون، دیتای خود را از دست می دهید.

اگر می خواهید بعد از نصب مجدد واتساپ به اطلاعات قبلی خود دسترسی داشته باشید، باید از آنها به صورت مداوم روی iCloud خود بکاپ بگیرید.

قبل از حذف نصب واتساپ:

1- قبل از نصب مجدد واتساپ بررسی کنید از اطلاعات بکاپ گرفته شده است یا نه. در واقع قبل از حذف نصب باید این موضوع را بررسی کنید. اگر بکاپی وجود ندارد، از مسیر زیر می توانید آن را ایجاد کنید:

Settings > Chat > Chat Backup

اکنون از اطلاعات شما یک نسخه بکاپ گرفته می شود و می توانید با خیال راحت واتساپ را حذف نصب کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.