آنچه که باید درباره کولر گازی ال جی next titan 24000 بدانیم

۲,۶۷۱ بازديد

کولر گازی 24000 ال جی یکی از بهترین گزینه‌های شما برای مقابله با هوای گرم در فصل‌های گرم می‌باشد. با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا نیاز به یک وسیله ای که بتواند هوا را خنک کند احساس می شود. کولرها نمونه ای از این وسایل خنک کننده هستند که از آن ها می توان برای خنک کردن دمای محیط استفاده کرد. کولر گازی نیز یک نمونه از این کولرها است که می توان از آن برای کاهش دمای محیط و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی کمک گرفت.

کولر گازی 24000 ال جی از محبوبیت بسیار زیادی در بین مصرف‌کنندگان برخوردار است. شرکت هایی با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که با ارائه کولر گازی هایی با ویژگی های مختلف سعی در پیشی گرفتن از رقبای خود می کنند. یکی از این شرکت ها که همواره در عرصه رقابت حضوری پر رنگ دارد شرکت ال جی است.
همان طور که می دانید شرکت بزرگ و محبوب ال جی توانایی بسیاری در تولید محصولات الکتریکی دارد. بیشترین محصولات این شرکت در گروه تهویه مطبوع قرار دارد. یکی از محصولات الکتریکی که در گروه تهویه مطبوع هوا قرار دارد کولر گازی است.
یکی از ویژگی های کلی کولرهای گازی این است که از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده اند.
  • قسمت خارجی
 قسمت خارجی دستگاه می تواند وظیفه خنک نگه داشتن گاز را بر عهده بگیرد و حمل و نصب آن نیز خارج از محیط اتاق می باشد. قسمت خارجی کولر دارای بدنه فلزی می باشد و به طور معمول بر روی پایه نصب می شود.
  • قسمت داخلی
قسمت داخلی کولر دقیقا در فضایی نصب می شود که شما قصد نصب آن را دارید. در قسمت داخلی شما می توانید به خوبی تنظیمات مربوط به آن را انجام بدهید.
در این مقاله می خواهیم به بررسی کولر گازی 24000 ال جی بپردازیم. پس اگر قصد خرید از این محصول را دارید با ما همراه باشید.
کولر گازی 24000 ال جی یکی از کولرهای گازی کم مصرف می باشد که نسبت به رده های خود یکی از بهترین کولرهای گازی شناخته می شود.

آشنایی با ویژگی های کولر گازی 24000
  • طراحی و ساخت
شرکت ال جی کولر گازی خود را با ظرفیت 24000 روانه بازار کرده است. این کولر در رده های کولر های اینورتر قرار دارد و بسیار کم مصرف و با کیفیت است. فضایی در حدود ۱۱۰ متر را برای شما پوشش می دهد. موتو ر این محصول از نوع روتارب است که نسبت به مدل های پیستونی قدیمی از صدای کمتری و همچنین از مصرف انرژی پایین تری بر خوردار هست. بازده انرژی این کولر در مقایسه با کولرهای آبی بسیار بالا است از همین رو صرفه اقتصادی بیشتر نسبت به کولرهای آبی دارد. نوع کمپرسور این مدل به گونه ای طراحی و ساخته شده است که می تواند تا دمای ۵۴ درجه را تحمل کند این ویژگی باعث می شود تا بتوان از کولر های گازی در مناطق گرم و خشک نیز استفاده کرد.

معرفی ویژگی های کولر گازی ال جی 24000 نکست فایتینگ

▪ کولر گازی ال جی مدل نکست فایتینگ با ظرفیت 24000، مصرفی به مراتب پایین تر، سرمایشی کاملا یک نواخت تر، آرامشی دقیق تر و دستگاهی منحصر به فرد است. این مدل کولر گازی مناسب برای فضا های نسبتا بزرگ محیط کار و منزل است.
▪ تکنولوژی تویین روتاری کندانسورها و ترکیب آن با تکنولوژی گلدفین جهت جلوگیری از خوردگی سبب ماندگاری فوق العاده کندانسور شده و ضمانت ۱۰ ساله ال جی روی موتور آن نیز هک شده است.
▪ امکان پرتاب باد قدرتمند را این مدل کولر گازی ال جی دارا می باشد.
▪ امکان مدیریت مصرف از دیگر ویژگی های این مدل کولر گازی است.
▪ قیمت این مدل کولر گازی ال جی ۰۰۰/۰۰۰/۹۸ ریال است.

معرفی کولر گازی ال جی 24000 مدل
Q246J3A2 BS-

▪ برق این مدل کولر گازی تک فاز است.
▪ بسیار کم صدا
▪ دارای اینورتر واقعی
▪ موتور طلایی پروپیکال
▪ پره های طلایی با پوشش ضد خوردگی
▪ 60 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی
▪ دارای پاک کننده خودکار
▪ مجهز به کمپرسور روتاری
▪ سیستم توزیع هوا در ۴ جهت
▪ دارای فیلتر محافظ دوگانه باتری
▪ منطقه اب هوایی T3

کولر گازی اینورتر ال جی
BSUW246K3BO

یکی از جدید ترین طرح های کولر گازی می باشد که دارای ظرفیت ۲۴۰۰۰ است و عملکرد سرمایش و گرمایش دارد.
خاصیت dual inverter در این کولر آن را به عنوان یکی از بهترین و بهینه ترین کولر گازی سال از نظر مصرف انرژی و خنکی قرار داده است.
 
منبع مقاله:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.