نمایندگان مجلس شوراها را بازوی اجرایی خود بدانند

۳,۰۲۷ بازديد

نمایندگان مجلس شوراها را بازوی اجرایی خود بدانند https://d77.ir/نمایندگان-مجلس-شوراها-را-بازوی-اجرایی/ دنیای 77 Thu, 24 Dec 2020 17:37:30 0000 استانی https://d77.ir/نمایندگان-مجلس-شوراها-را-بازوی-اجرایی/ به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از کازوین؛ لطف الله سیاکولی ، رئیس شورای ولایتی شورا و راجب رحمانی ، نماینده تاخت در شورای شورای اسلامی ، در جلسه روز پنجشنبه شورای ولایتی در پسر عموی ، در مورد مشکلات اعضا و مشاوره انتخاباتی شورا بحث و تبادل نظر کردند. دلووی ، نماینده شورای شهر پرتگاه …

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از کازوین؛ لطف الله سیاکولی ، رئیس شورای ولایتی شورا و راجب رحمانی ، نماینده تاخت در شورای شورای اسلامی ، در جلسه روز پنجشنبه شورای ولایتی در پسر عموی ، در مورد مشکلات اعضا و مشاوره انتخاباتی شورا بحث و تبادل نظر کردند.

دلووی ، نماینده شورای شهر پرتگاه در این نشست گفت: مهمترین مشکلات این شهر آلودگی هوا و کمبود آب آشامیدنی سالم و ایمن است که باید برای تسریع در انتقال آب از سد طالقان استفاده شود.

هاشانی از شورای Mohammedia افزود: حذف کمیسیون ماده 100 می تواند چالش شهرهای کوچک را افزایش دهد ، بنابراین بهتر است آن را در دستور کار اصلاحات اصلاح کنید.

وی افزود: پیروی از شهر محمدانه و کمک به ساخت جاده دسترسی و تأمین زیرساخت ها در منطقه شهری مهرگان از دیگر مطالبات مردم است.

شکل_2020_12_24-16_32_35_810_ p8 ب

هیداری بوئین زهرا از شورای بون زهرا گفت: “نمی توان برای حراج پوشش Damal در مناطق دور افتاده از روستا پول سنگین گرفت و ما به کمک دولت نیاز داریم.

وی در مورد کمبود امکانات ورزشی در روستاها و لزوم تمرکز بیشتر بر اشتغال و توسعه روستایی صحبت کرد و خواستار نوسازی و تکمیل سالن ها و خانه های ورزشی و توسعه مراکز درمانی در منطقه شد.

علی نوری از شورای تاكستان در ادامه تصریح كرد: صلاحیت قانون ارزش افزوده به وزارت امور داخلی اعطا شده است و با گذشت هر دوره از اختیارات شورا كاهش می یابد و كاهش این قدرت نگران كننده است.

وی افزود: شوراها با نمایندگان هستند و ما مقابل مجلس نیستیم و منطقی نیست که این قدرت و اجرای قانون را برای تضعیف و خلع سلاح شورا در نظر بگیریم.

شکل_2020_12_24-16_32_35_672_ L0Y

نوری می گوید: البته ماده 100 ایراداتی دارد و در یک نگاه ممکن است فروش شهری محسوب شود اما می توان با اصلاح و جلوگیری از تخلفات ، از این ماده برای تأمین درآمد شهرداری ها استفاده کرد.

وی اظهار داشت: راه اندازی سایت موزه در تپه تاریخی نرجه و جایی که شهرهای کمتر از 50 هزار نفر با چالش پیوستن به شهر روبرو هستند مهم است ، امیدواریم تصمیم عادلانه ای در این زمینه اتخاذ شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.