گلزنی ستاره جوان پرسپولیس در فینال/ اولسان بر بام آسیا/ مهاجم لیگ برتری برای سرخابی‌ها خط و نشان کشید!

۳,۰۲۷ بازديد

گلزنی ستاره جوان پرسپولیس در فینال/ اولسان بر بام آسیا/ مهاجم لیگ برتری برای سرخابی‌ها خط و نشان کشید! https://d77.ir/گلزنی-ستاره-جوان-پرسپولیس-در-فینال-اول/ دنیای 77 Thu, 24 Dec 2020 12:11:52 0000 ورزش https://d77.ir/گلزنی-ستاره-جوان-پرسپولیس-در-فینال-اول/ به گزارش دنیای 77؛ طی هفته گذشته شاهد حوادث زیادی در زمینه ورزش بوده ایم و این گزارش به مهمترین رویدادها اشاره دارد. قهرمان هفته: اولسان هیوندای کره جنوبی تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس ایران رفت و توانست با اختلاف یک بر دو حریف را شکست …

به گزارش دنیای 77؛ طی هفته گذشته شاهد حوادث زیادی در زمینه ورزش بوده ایم و این گزارش به مهمترین رویدادها اشاره دارد.

قهرمان هفته: اولسان هیوندای کره جنوبی

تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس ایران رفت و توانست با اختلاف یک بر دو حریف را شکست دهد و قهرمان این مسابقات شود. جونیور نگرو ، مهاجم برزیلی آلسان ، دو بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا کره جنوبی دومین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان را به خود اختصاص دهد.

600

حسرت هفته: پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس برای دومین بار در سه فصل به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و در مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی نتوانست به مقام نایب قهرمانی دست یابد. در سال 2018 پرسپولیس در ژاپن به کاشیما باخت و دوم شد.

51

گلزن هفته: مهدی عبدی

مهدی عبدی مهاجم جوان و مازندرانی تیم فوتبال پرسپولیس دروازه اولسان هیوندای کره جنوبی را باز کرد اما این گل برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا کافی نبود. محمدرضا خلعتبری بازیکن یوهان در سال 2010 گل گشودن گل Seongnam در کره جنوبی ، آخرین باری که یک ایرانی به فینال رسید ، افتتاح شد.

500

ستاره هفته: گادوین منشا

گادوین منشائو مهاجم نیجریه ای از تیم فوتبال سیرجان گل گهر که عملکرد بسیار خوبی در لیگ بیستم داشت ، در بازی با شهخودرو مشهد درخشان ظاهر شد و با این هت تریک توانست تعداد گل های خود را به 9 برساند و 3 بار دروازه حریف را باز کند. به بالای جدول گلزنی اعتماد کنید. گل گهر به زودی به مصاف استقلال می رود و پرسپولیس و مناشا به مصاف تیم های قبلی خود می روند.

5353330

برنده هفته: بازار بزرگ ایران

فینال بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور در بزرگداشت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در جام یادگار امام یادگار و در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد. در دیدار نهایی این مسابقات تیم های بازار بزرگ ایران و استقلال تهران به مصاف هم رفتند و در پایان تیم های بازار بزرگ ایران برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و قهرمان این دوره از مسابقات شدند. در دیدار رده بندی تیم هیئت کشتی قمشهر با نتیجه انگشت پا مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی پیروز شد و به مقام سوم دست یافت.

مسابقات قهرمانی تیم کشتی آزاد بازار بزرگ ایران

پیشنهاد هفته: نساجی – پرسپولیس

تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس روز جمعه در دیدار نهایی هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه ملی قمشهر به مصاف یکدیگر می روند. بازی ساعت سه بعد از ظهر شروع می شود. نساجی و پرسپولیس تاکنون موفق شده اند به ترتیب هفت و هشت امتیاز کسب کنند.

45

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.